De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Miriam 06-01-2024

Goede kwaliteit en werkt makkelijk

Geschreven voor: staafmixer

Omdat mijn oude staafmixer te weinig vermogen had om een soep goed te pureren gezocht naar een vervanger met meer vermogen.
De eerste soepen zijn gemaakt en tot nu toe zijn ze veel gladder, dus daarmee ben ik erg tevreden.
Ideaal is ook dat de garde afneembaar is en daarmee in de vaatwasser kan, ideaal.
Het was even wennen dat je met 1 hand twee knoppen moet bedienen om hem aan te zetten, maar dat wennen is nu wel voorbij.

Pluspunten

• Veel kan in de vaatwasser
  • Veel vermogen

Minpunten

• nog niet gevonden

Esther 21-11-2021

krachtig, maar niet alle verwerkingen zijn goed

Geschreven voor: staafmixer

Krachtig genoeg, prima bediening maar de (kleine) hakmolen geef ik een onvoldoende. Alleen kleine hoeveelheden worden goed verwerkt, Een half bakje vol zorgt er al voor dat wat hardere producten die onderop liggen worden fijngemalen en meer naar boven er geen verwerking plaatsvindt. Dat komt denk ik door de lage plaatsing van de messen.

MV80 26-06-2021

veelzijde krachtpatser

Geschreven voor: staafmixer

Apparaat en accesoires nu een aantal weken in gebruik en het bevalt goed! Door de meegeleverde accessoires is het veelzijdig in gebruik. Makkelijk schoon te maken, op deksel hakmolen na kan alles in de vaatwasser.

B Brunekreeft 24-06-2021

Fijne krachtige staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Deze staafmixer is prettig in gebruik. Vooral voor smoothies, maakt het super glad, geen stukjes of velletjes meer.
Ook onze dochter vindt deze staafmixer prettig in gebruik en kan er goed mee overweg.
Ik dacht dat bevroren fruit makkelijk zou gaan met de messen voor ijsblokjes maar dat was geen succes :)

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Maakt zeer glad

Lubbito83 24-06-2021

Meer dan het oog doet vermoeden

Geschreven voor: staafmixer

Bij het uitpakken deed de staafmixer me wat goedkoop aan. Maar tijdens het gebruik was ik aangenaam verrast door de kracht en het gemak. Heb inmiddels een aantal keer pesto, soep en een spread gemaakt met het apparaat. Het hakken en pureren gaat uitstekend, de paprikasoep was heerlijk romig en de pesto en spread waren zo gehakt. Ik vind het enige minpunt dat je zelf de kracht moet bepalen door het bedienen van de knop. Ik houd persoonlijk van meerdere standen/knoppen. Maar ik zou het apparaat absoluut aanbevelen, er zit meer in dan het uiterlijk doet vermoeden.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Knopbediening

Wendy 23-06-2021

Eenvoudig, krachtig en ideaal

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben helemaal blij met deze staafmixer!! Door op de knop in de handgreep te knijpen kun je heel eenvoudig de kracht en snelheid van de mixer bepalen.

De mesjes zijn vlijmscherp en je hakt zo van alles fijn. Ook is de mixer ideaal want je hebt je slagroom, eiwit of wat dan ook, supersnel opgeklopt!

Kortom: erg blij met dit apparaat, aanrader!

Pluspunten

• Krachtig
  • Eenvoudig

Moos1967 23-06-2021

Krachtig apparaat

Geschreven voor: staafmixer

Keurig verpakt kwam de infinyforce binnen! Ben heel benieuwd!! Mijn huidige valt namelijk erg tegen dus ik heb hoge verwachtingen. Wij koken koolhydraat arm dus bakken veel dingen zelf. Vandaag een koolhydraatarme boterkoek gemaakt. De mixer/garder ging er met gemak doorheen. Een iets betere regelaar qua snelheid zou misschien fijn zijn maar het is even wennen om er mee om te gaan. Garder geslaagd! Net de guacemole gemaakt voor bij de wraps. De chopper doet het super. Lekker stevig en niet zo wiebelig. We zijn tevreden. Met de staafmixer is de slagroom ook zo geklopt. Ideaal apparaat zeker nu wij kha eten en veel zelf bakken. De staaf mixer gaat ook soepel door de verschillende groenten heen voor de soep. We hebben hem zelfs mee genomen tijdens ons weekje weg!

Pluspunten

• Met juiste accessoires
  • Krachtig

Minpunten

• Regeling zou ik anders doen

l*********@g******** 19-06-2021

handig keukenhulpje

Geschreven voor: staafmixer

van smoothie tot baby hapje deze staafmixer red er mee!

en door de garde is het beslag voor de pannenkoeken snel gemixed

Pluspunten

• scherpe mesjes
  • ideale accesoires

Smoothiemaker100 18-06-2021

Prettige staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Makkelijk in gebruik om soepen en sauzen te pureren. Hele fijne aan de staafmixer is dat de kop (die van metaal is) daardoor ook goed schoon wordt en niet verkleurd door de tomaten of aardbeien.
Staafmixer is krachtig en makkelijk te bedienen. Kinderen (6 jaar en ouder) kunnen ook goed overweg met het principe dat de stand door de druk op de knop is te regelen. Nadeel is dat je de deksel van de hakker niet mag afwassen - alleen met een zachte vochtige doek afnemen. Dit realiseren te kinderen niet altijd. Verder functioneel prettig apparaat.

Pluspunten

• 1 product meerdere functies
  • Metalen hakker

Minpunten

• Deksel hakker mag je niet afwassen.

Marianne 18-06-2021

Krachtige keukenhulp

Geschreven voor: staafmixer

Mijn oude staafmixer had een kracht van enkel 400W, dus het was een aangename verrassing om de kracht van deze staafmixer te ervaren. De pompoensoep werd in een mum van tijd heerlijk gepureerd en ook de noten werden binnen no-time gehakt. Tot zover ben ik zeer tevreden over het gebruik en gebruikersgemak van deze staafmixer. Ik moet wel bekennen dat het volume dat deze staafmixer produceert ook een stuk hoger ligt, maar dat zal te maken hebben met de verhoging in wattage.

Pluspunten

• Krachtig
  • Makkelijk schoon te maken
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Geluid

keeden 16-06-2021

Aanrader !

Geschreven voor: staafmixer

Dit is een apparaat waarvan je niet wist dat je hem nodig had totdat je hem in huis hebt. Nu ik hem heb gebruik ik hem dagelijks.
Ik heb wel eerder een staafmixer gehad maar die is niet te vergelijken met wat deze kan.
De snelheid is aan te passen en dat is heel handig. Vooral bij de klopper komt me dat vaak goed van pas.
De chopper is zeer krachtig en maalt alles met een snelle snelheid.
Ook de staafmixer zelf maak alles in een korte tijd mooi glad.
Ik vind het apparaat er ook mooi uitzien en past bij mij in de bestek lade.
Ik ben erg blij met deze staafmixer en kan hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Snel
  • Krachtig
  • Makkelijk op te bergen

MariekeWR 16-06-2021

Krachtige staafmixer, ideale keukenhulp

Geschreven voor: staafmixer

Krachtige staafmixer, met verstelbare snelheidsregeling. Ideale keukenhulp.

Pluspunten

• Krachtig
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Geen rondvliegende spetters
  • Fijne accessoires

Minpunten

• Zwaar, met 1 hand 2 knoppen bedienen
  • Kort snoer

bobkekeuten 16-06-2021

Super krachtige staafmixer

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb de Tefal 4-in-1 nu een paar weken in gebruik. Wat vooral opvalt is de kracht van de staafmixer. Pureren en kloppen is in een handomdraai gedaan en hij crusht zelfs ijs. Enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat de garde wat slap aanvoelt juist door de kracht. Hij lijkt het metaal hiervan naar buiten te zwabberen. Al met al een super staafmixer waar je veel plezier van kan hebben in de keuken!

Pluspunten

• Krachtig
  • Veelzijdig
  • Relatief stil
  • Lang genoeg snoer

Minpunten

• Garde kan de kracht maar net handelen

Faymandy 11-06-2021

Krachtige staafmixer met veel extra mogelijkheden

Geschreven voor: staafmixer

Wat een krachtpatser is de InfinityForce HB9441! Super blij met zo'n veelzijdige, sterke keukenhulp. Hiermee maak je heerlijke smoothies, lekker verse tapenades, ijskoffies, slagroom en fijn gesneden groenten in een handomdraai; om maar een paar voorbeelden te noemen! Van mixen tot malen, niks is deze alleskunner teveel. In vergelijking met mijn vorige, veel duurdere, staafmixer is dit echt een verademing. Het enige minpunt dat ik kan bedenken is het wat korte snoer. Dit zou voor het gemak wat langer kunnen.. Maar voor de rest alleen maar pluspunten!

Pluspunten

• Snel
  • krachtig
  • mooi design
  • veelzijdig
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Snoer is wat aan de korte kant

Marloes 08-06-2021

Mooi apparaat.

Geschreven voor: staafmixer

Mooi apparaat. Het handvat met de stekker is wel redelijk aan het gewicht. Het materiaal is robuust en de afwerking is mooi. Gebruik hem steeds vaker. Hij is ook gemakkelijk schoon te maken.

AnBle 07-06-2021

Aanrader! Krachtig en controleerbaar

Geschreven voor: staafmixer

Een heel erg fijn apparaat. Niks op aan te merken, doet precies wat ie hoort te doen en geeft continu een optimaal resultaat. Afgelopen drie weken dagelijks in gebruik geweest. Chopper hakt de noten en ijsblokjes in een mum van tijd fijn, de staafmixer ligt perfect in de hand en de snelheid is controleerbaar dmv aanraking. Slagroom opkloppen was zo gedaan. Kortom een heel fijn apparaat die ik nu al niet meer kan missen!

Pluspunten

• Zware kwaliteit
  • Optimaal resultaat
  • Snelheid makkelijk te controleren
  • Ligt fijn in de hand