Samsung 840 Evo - Reviews

520 MB/s
Leessnelheid
540 MB/s

Paul de Keijzer 05-08-2015

Na Windows 10 te hebben geïnstalleerd ook maar besloten een SSD kaart in mijn pc te zetten. Nou dat ik dit niet eerder heb gedaan.
I.v.m de toekomst gekozen voor een ruime opslag, dus 500 GB. Pc start echt zeer snel op. Echt geweldig en een aanrader
Geschreven voor: Samsung 840 Evo

Paul de Keijzer 23-11-2015

Na een paar maanden nog steeds tevreden. Het lijkt wel of ik een nieuwe pc heb.

JS2014 05-08-2014

Een perfecte SSD om je "oude" Windows 7 weer supersnel te maken. Opstarten van de PC in 20-25 seconden, wat een verademing. Eenmaal opgestart is de performance van de PC ook vele malen beter.
Het ontbreken van een e-sata kabel is wat spijtig, al is de SSD ook in een andere versie verkrijgbaar inclusief kabel, bracket, etc. In plaats van het overzetten van het oude image heb ik er voor gekozen om een clean install uit te voeren op de SSD. Iets meer werk, maar dan zijn de Windows settings volledig afgestemd op de SSD schijf. Vervolgens de oude harde schijf als extra capaciteit activeren.
Overall een zeer goede aankoop waar we elke dag plezier van hebben.
Geschreven voor: Samsung 840 Evo