Sandisk ReadyCache 32GB

310 MB/s
560 MB/s
Transcend 32GB MTS600 M.2 SSD

vdwj 07-08-2015 Product maand in bezit

het idee is goed maar de praktijk is anders dat ik had verwacht dat het programma stil op de achtergrond aanwezig zou zijn maar je zit iedere keer met dat irritante opstart scherm daar zit je mee met opstarten met windows als je dat leuk vind is er niets aan de hand dus heb ik de schijf geformatteerd en doet nu zijn werk met ReadyBoost van Windows helemaal top (helemaal op de achtergrond) en als je dat zou willen de partitie verwijderen en dan kan je gewoon het programma ExpressCache er weer op zetten.
lang verhaal moest het ff groeten Jan (ps op allebei de manieren wordt je pc lekker snel dus ben tevreden)

vdwj 25-07-2015 Product paar dagen in bezit

is echt wel een toevoeging duidelijke snellere respons met open van programma's.
alleen ik hoop wel op een update om dat irritante opstart scherm niet meer te hoeven zien met opstarten duurt het tamelijk lang met heel veel andere programma's kan je kiezen starten met opstarten scherm zien of niet.

gumbo 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Simpele HW en SW installatie, geen OS herinstallatie nodig.
Merk na 1 dag gebruik al een aanzienlijke opstart en performance boost van de desktop pc.
Capaciteit 32 GB had wel groter gemogen.
Een goedkope en effectieve boost, kortom een aanrader.