Dunlop Z-11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dunlop Z-11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hwerkendam 06-05-2014
Geschreven voor: Dunlop Z-11

Gekozen voor de Dunlop Z-11 vanwege het goede geruisloze aandrijfsysteem. Het heeft een origineel Kevlar snaar, die je ook ziet op de veel duurdere Lemond spinning bikes in het fitnesscenter. Het voordeel is dat deze snaar onderhoudsvrij is en nooit gaat slippen zoals bij veel goedkope imitatie systemen. Bijna alle componenten zijn voorgemonteerd in de doos, dus hij is makkelijk in elkaar te zetten. De fiets is eenvoudig te verstellen voor individueel gebruik wat zorgt voor veel comfort. Ik kon zelfs het zadel van mijn eigen racefiets op deze Dunlop bevestigen, zodat ik thuis lange trainingen kan afwerken. Ik ben goed te spreken over de verbeteringen van deze nieuwe uitvoering.

coenverbrugge1983 30-12-2013

Heb deze spinfiets 3 maanden terug gekocht in een wielerspeciaalzaak en
ben erg tevreden.
Deze nieuwe Dunlop is flink verbeterd zoals het frame wat tegenwoordig
geheel verzinkt is, zodat je geen roest krijgt (zweet afwerend), Ook zit
er nu geen ketting meer op maar een origineel Kevlar V-Snaar voor een
soepele en stille training.
en ook nog een onderhoudsvrij.

Nitram2012 05-11-2012
Geschreven voor: Dunlop Z-11

Goede spinningbike voor deze prijs, fietst mooi constant zonder schokken alles is perfect in te stellen, en ook eenvoudig te monteren.
Heb er ook een computer bij besteld. De vormgeving vind ik professioneel.
Wij hebben via Google ontdekt dat dit exact de zelfde spinbike is als het merk spinner sport, alleen de kleur en prijs is anders.
Ben een fanatieke tevreden spinner

Marlon 06-01-2010
Geschreven voor: Dunlop Z-11

Ik heb deze bike besteld na wat goede beoordelingen op forums.
ik ben er erg tevreden mee, een goede bike voor deze prijs!
verwacht geen sportschool kwaliteit, maar geef ook niet teveel geld uit voor een indoor fiets als je hiermee je training perfect kan volgen!

Goede punten :
- Goede workout, lekker zwaar vliegwiel voor maximale spier opbouw of conditietraining.
- je kan er een computer bij bestellen
- niet duur, prijs kwaliteit is meer dan ok
- Makkelijke montage!

mindere punten:

- Het geel op het vliegwiel is een plastic sticker...
- Er zit speling bij het zadel en stuur, ik ervaar dit niet als vervelend omdat het zo hoort, maar duurdere bikes zullen dit niet hebben.
- je hoort de aandrijving wel als je fietst, maar niet storend voor mij.

advies: niet meer geld uitgeven, deze bike is prima om intensief op te trainen!

Jos Kamer 26-03-2007
Geschreven voor: Dunlop Z-11

Prima spinfiets, voldoet uitstekend.
1 minpuntje is voor mij de trappers.
Bij een stevige belasting beginnen de trappers (of het krenkstel, daar ben ik nog niet uit) te tikken bij elke omwenteling.