Virtufit Indoor Cycle S1 Spinningfiets - Gratis trainingsschema - Reviews

magneet
Zadel horizontaal verstelbaar
Gewicht vliegwiel
23 kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Indoor Cycle S1 Spinningfiets - Gratis trainingsschema op Kieskeurig.nl.

Kristie 27-03-2020

Fijne spinfiets

Geschreven voor: Virtufit Indoor Cycle S1 Spinningfiets - Gratis trainingsschema

Ik ben een fanatieke fietser en in de zomer fiets ik dan ook best veel. Heb deze fiets rond oktober gekocht omdat ik in de kou fietsen niet fijn vind. Ik fiets er elke week minimaal 2 keer op en hij fietst echt fijn. Ik hoor bijna niks en het lijkt wel alsof ik op een echte fiets zit. Al met al een prima aankoop en raad hem dan ook zeker aan.

H de Kolk 29-02-2020

Solide spinfiets

Solide spinfiets met goede afstelmogelijkheden. Zowel het stuur als het zadel zijn in beide richtingen verstelbaar (zadel in hoogte in stappen, de rest vrije positie). De installatie is vrij eenvoudig en ik verbaasde mij over de kwaliteit van het meegeleverde gereedschap. In het begin had ik last van een flikkerend scherm, na contact met de service van virtufit is dit eenvoudig zelf opgelost. De weerstand is erg zwaar in te stellen, veel te zwaar voor mij, maar interessant voor de gevorderde spinner!

GJH 28-02-2020

Prima

Dikke prima. Stabiel, mooie vormgeving een simpel in gebruik. Mis wel een borstband, deze inmiddels zelf aangeschaft van hetzelfde merk. Scherm is kantelbaar en goed leesbaar. Zorg wel voor goede verlichting. Transport is eenvoudig door de wieltjes.

Pluspunten

• Eenvoudig

S. Canters 19-02-2020

S1 spinfiets

Na lang twijfelen tussen een spinfiets en een hometrainer ben ik op advies voor de Virtufit S1 gegaan. Tot op de dag van vandaag heb ik hier geen spijt van. De spinfiets ziet er erg mooi uit en is daarnaast erg degelijk afgewerkt. De computer houdt allerlei gegevens bij zoals tijd en snelheid. Zadel is ook voldoende hoog instelbaar voor mijn lange man. Het apparaat is verder erg stil. De dubbele bidonhouder is ook een handige bijkomstigheid voor de langere trainingen!

Pluspunten

• Afwerking
  • Bidonhouder
  • Hoogte zadel

Minpunten

• Nog niets gevonden