Virtufit S1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ilya 29-04-2020

Zeer complete spinbike!

Geschreven voor: Virtufit S1

De handleiding is erg lastig te volgen als leek, maar zodra hij eenmaal in elkaar stond was ik dit allemaal al weer vergeten. Alles voelt degelijk aan, het stuur, zadel afwerking van de knoppen. Het is allemaal goed afgewerkt en voelt stevig en solide aan. Over de hanleiding heb ik contact gehad met virtufit en zij pakten dit gelukkig positief op en gingen meteen aan de slag met een vernieuwde versie. De spinfiets is stil en kan erg zwaar worden afgesteld. Ook ben ik positief verrast over de hoogte van het zadel. Ik ben 1,90 m en het zadel kan veel hoger worden ingesteld. Het stuur is wel een beetje wankel, maar bij stevig aandraaien van de knop is dit minimaal. Dit heb ik overigens geconstateerd bij meerdere fietsen in deze prijsklassen. Een fijn detail is de dubbelle bidonhouder, de meeste hebben er maar 1.

Pluspunten

• Erg stil
  • Stevig en solide
  • Super service van VirtuFit
  • Weerstand

Jaron 28-04-2020

Fijne fiets!

Geschreven voor: Virtufit S1

Heb deze fiets een tijdje geleden aangeschaft en ben er tot op heden nog heel blij mij. Ik kan prima op veel verschillende niveaus fietsen en het scherm geeft ook heel veel informatie. Zeker zijn geld waard!

Jelmer 22-04-2020

Zeer fijne spinningfiets!

Geschreven voor: Virtufit S1

Eindelijk een spinningfiets waar ik normaal op kan fietsen. Ik ben 197cm en kan nooit een spinningfiets vinden waarop ik comfortabel kan fietsen. Door de verstelbare hoogte kan ik dat bij deze wel. Het verstelbare scherm zorgt er ook voor dat ik geen last krijg van mijn nek. Deze spinningfiets geeft ook precies de juiste weerstand voor mijn trainingen. Betere aankoop had ik niet kunnen doen! Ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• verstelbare in hoogte
  • verstelbaar display
  • de juiste weerstand
  • Ik kon mijn borstband erop aansluiten
  • Met recovery test! super handig

Kristie 27-03-2020

Fijne spinfiets

Geschreven voor: Virtufit S1

Ik ben een fanatieke fietser en in de zomer fiets ik dan ook best veel. Heb deze fiets rond oktober gekocht omdat ik in de kou fietsen niet fijn vind. Ik fiets er elke week minimaal 2 keer op en hij fietst echt fijn. Ik hoor bijna niks en het lijkt wel alsof ik op een echte fiets zit. Al met al een prima aankoop en raad hem dan ook zeker aan.

H de Kolk 29-02-2020

Solide spinfiets

Geschreven voor: Virtufit S1

Solide spinfiets met goede afstelmogelijkheden. Zowel het stuur als het zadel zijn in beide richtingen verstelbaar (zadel in hoogte in stappen, de rest vrije positie). De installatie is vrij eenvoudig en ik verbaasde mij over de kwaliteit van het meegeleverde gereedschap. In het begin had ik last van een flikkerend scherm, na contact met de service van virtufit is dit eenvoudig zelf opgelost. De weerstand is erg zwaar in te stellen, veel te zwaar voor mij, maar interessant voor de gevorderde spinner!

GJH 28-02-2020

Prima

Geschreven voor: Virtufit S1

Dikke prima. Stabiel, mooie vormgeving een simpel in gebruik. Mis wel een borstband, deze inmiddels zelf aangeschaft van hetzelfde merk. Scherm is kantelbaar en goed leesbaar. Zorg wel voor goede verlichting. Transport is eenvoudig door de wieltjes.

Pluspunten

• Eenvoudig

S. Canters 19-02-2020

S1 spinfiets

Geschreven voor: Virtufit S1

Na lang twijfelen tussen een spinfiets en een hometrainer ben ik op advies voor de Virtufit S1 gegaan. Tot op de dag van vandaag heb ik hier geen spijt van. De spinfiets ziet er erg mooi uit en is daarnaast erg degelijk afgewerkt. De computer houdt allerlei gegevens bij zoals tijd en snelheid. Zadel is ook voldoende hoog instelbaar voor mijn lange man. Het apparaat is verder erg stil. De dubbele bidonhouder is ook een handige bijkomstigheid voor de langere trainingen!

Pluspunten

• Afwerking
  • Bidonhouder
  • Hoogte zadel

Minpunten

• Nog niets gevonden