Nikon D7500 + AF-S DX 18-200 VRII zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D7500 + AF-S DX 18-200 VRII zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jan van loon 31-10-2019

groot scherm, duidelijke instructie via handleiding

ik heb dit product gekozen voor de meerdere mogelijkheden vooral voor portret fotografie. Ruime keuze met afstellen en een product voor jaren

Pluspunten

• overzichtelijk toestel
  • hanteerbaar niet te zwaar
  • ruime instelmogelijkheden

Josee 06-05-2019

Duidelijke weergave op het scherm, goede zichtbaarheid.

Ben heel tevreden met deze camera, ligt gemakkelijk in de hand en is heel duidelijk. Gemakkelijk te bedienen door op het scherm te tikken.

Pluspunten

• Gemakkelijk hanteerbaar
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• Kan maar 1 af kaart in

HansieK 29-12-2018

Geweldige verbetering

Ik heb deze D7500 aangekocht als vervanging van mijn D5000 en dat is een gweldige verbetering. De D7500 is een krachtig toestel ook bij weinig licht, heeft veel bijna ongekende mogelijkheden, een snelle auto focus, ergonomisch design, ligt goed in de hand en is niet te zwaar. Maakt mooie 4k video's.
Camera bevalt tot nu toe (twee week in gebruik) goed. De bediening was snel te leren. Ik mis wel dat er vlak na het maken van de foto geen preview zichtbaar is.

Pluspunten

• Snelle autofocus
  • ligt goed in de hand
  • geen flits nodig bij weinig licht

Minpunten

• geen preview