Canon EOS 800D + EF-S 18-55mm 4.0-5.6 IS STM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 800D + EF-S 18-55mm 4.0-5.6 IS STM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

M van Dalen 28-02-2019

fijn toestel niet te zwaar en maakt snel mooie foto's.
vertrouwd altijd al canon gehad dus toch weer een canon gekozen.

Pluspunten

• snel
  • licht

Minpunten

• nog niets ontdenkt

Anoniem 11-01-2019

Mooie camera

Mooie camera voor de beginnende fotograaf. Er wordt op de camera uitleg gegeven over de verschillende opties bij het maken van foto’s.

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht in gewicht

Lars K 30-12-2018

Veel camera voor je geld

Als je kijkt naar andere camera's in deze prijsklassen heb je veel camera voor je geld. Daarbij zijn de lensen van canon goed betaalbaar. Geschikt voor bijna elke vorm van fotograferen.

Pluspunten

• Divers
  • Eenvoudig
  • snel

Minpunten

• Niet waterdicht
  • geen duidelijke handleiding

Chantal 12-12-2018

Geweldig product

Als beginnend fotograaf en naar het lezen van vele reviews de spiegelreflexcamera van Canon type 800d aangeschaft bij Kamera Express in Zwolle. Ervoor gekozen de camera thuis te laten leveren. Naar een snelle levering (volgende dag) camera ontvangen. Tot mijn teleurstelling had het lcd schermpje een dode pixel. Volgende dag met de camera terug gegaan naar kamera Express Zwolle. Hier kon ik de camera direct omruilen. Erg tevreden met zowel de omgeruilde camera als de snelle goede service van kamera Express. Camera heeft een begrijpelijk menu en is daardoor erg gebruiksvriendelijk voor de beginnende fotograaf. Tevens is de kwaliteit top!!!
Kortom erg tevreden.....

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Scherpe foto’s
  • Mooi formaat, niet te zwaar
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Yara 03-12-2018

FIjne camera, licht, makkelijk gebruik.

Ik ben een beginnend fotograaf. Het is een hele fijne camera. Er zit een modus op die precies uitlegt wat alles inhoud. Zeer makkelijk in gebruik. Ook is de camera licht van gewicht.

Pluspunten

• Uitleg modus
  • fijn gewicht

Sanne 29-11-2018

Goede spiegelreflexcamera met alles erop en eraan

Tijdens het Black Friday-weekend de Canon 800D gekocht bij Kamera Express. Ontzettend handig dat er nog winkels bestaan waar je goed advies kunt krijgen. Nadat mijn Canon 750D was gestolen, lang getwijfeld welke spiegelreflex ik weer zou kopen. Het ging tussen de 750D en de opvolger de 800D. Uiteindelijk gekozen voor de 800D en nog geen moment spijt van gehad. Het menu is weer iets moderner dan die van de 750D en ligt naar mijn idee lekkerder in de hand. Daarnaast zitten alle functies erop die ik als beginnend fotograaf nodig heb. Ook heel handig vind ik het uitklapbare scherm en de wifi verbinding met mijn telefoon, zodat ik alle foto's snel kan zien en delen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Uitklapbare (selfie) scherm
  • Wifi verbinding
  • Ligt lekker in de hand
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Nog niet ontdekt

John Verhoek 13-11-2018

Goed in de hand liggende spiegelreflex met veel opties.

Deze camera werd via Kamera Express gekocht. Op het opgegeven tijdstip werd deze camera thuis aangeleverd. Vakkundig verpakt en geheel compleet. Accu opgeladen en direct de eerste foto's gemaakt. Als voormalige bezitter van een 550 D en een 700 D, was deze camera nog completer uitgerust. Nieuw waren de verschillende filterinstellingen en ook de ISO-waarden lagen hoger als de voorgaande camera's. Ik ben blij met deze aankoop via Kamera Express en hoop vele jaren fotoplezier aan deze 800D te mogen beleven.

Pluspunten

• De Canon kwaliteit
  • Hogere ISO-waarden
  • Veel mogelijkheden
  • Goede afwerking

Minpunten

• Kleinere accu ten opzichte van de 700D.