Nikon D5600 + AF-P DX 18-55mm G VR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon D5600 + AF-P DX 18-55mm G VR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jansen 27-02-2020

Nikon d5600 starterkit

Super mooi pakket. Alles voor de beginnende fotograaf. Super goed geholpen in de winkel kamera express.

Super makkelijk in gebruik. Duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Compleet

Verhoeven 28-12-2019

makkelijk hanteerbaar toestel, goede vormgeving.

Fijne winkel, wordt altijd zeer uitgebreid en deskundig geholpen. Onderzoekt samen de voor- en nadelen.
Uiteindelijk ander toestel gekocht dan zelf gedacht, maar zeer tevreden.

Fourty5 28-12-2019

Nikon d5600 mooie camera

Vanuit een Nikon compactcamera heeft de fotografie mij gepakt! Nu deze mooie camera aangeschaft bij Kamera Express. Hoewel deze niet op voorraad was door de goede aanbieding ontving ik hem toch nog snel in de kerstvakantie. Goede camera, goede service

vickster1993 07-12-2019

touchscreen scherm

De Nikon d5600 nu een paar weken in gebruik. ik ben een beginner en begin de camera nog te leren kennen maar nu al super enthousiast. de touchscreen maakt dat je ook snel op de camera goed kunt inzoomen op de foto om te zien of hij goed gelukt is of niet. Gebruiksvriendelijk en ziet er super mooi uit! Enorm tevreden klant!!

Pluspunten

• touhscreen
  • veel lensen beschikbaar

marjon sijmons 27-11-2019

Slechte service van NIKON

Na altijd gefotografeerd te hebben met Canon overgestapt naar NIkon. Fijne camera totdat na 1 jaar de sd kaart niet mee in de houder bleef zitten. Garantie? Via Kamera Express opgestuurd. Na 3 weken rapport van Nikon geen garantie maar een rekening van 187 euro voor reparatie omdat het probleem veroorzaakt werd door buitenaf komend onheil. Er bleek zand in de camera te zitten. Ik fotografeer al meer dan 40 jaar en dit nooit gehoord, bovendien kom ik nooit in zanderige omgevingen, sd kaart wordt thuis verwisseld, batterij zit in grip en ook de lens wordt nooit verwisseld omdat ik een 18-300 lens heb. Moest het maar bij de verzekering claimen. NOOIT MEER EEN NIKON

Minpunten

• GARANTIE ALS ER IETS MIS GAAT

Jan 20-11-2019

Groot scherm, prima accu

Uitstekende camera met idem lens. Gemakkelijk om mee te werken. Groot kantelbaar scherm. Accuduur is ruim voldoende!

Pluspunten

• Groot kantelbaar scherm
  • Prettige bediening

Chris 10-03-2019

Top camera

Zeer goede camera. Veel mogelijkheden en goede prijs kwaliteitverhouding
Scherpe foto's Makkelijk hanteerbaar en licht in gewicht

Pluspunten

• makkelijk in bediening
  • scherpe foto's

Wilma Brinkman 25-12-2018

Prima camera

Fijne camera. Maakt mooie foto's en handig in gebruik. Kleur van de foto's is natuurlijk. De kantelbare display is gemakkelijk om het juiste beeld te vangen. Zowel in de automatische stand als overige standen is het toestel gemakkelijk te bedienen. Ik ben blij met dit product.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • gebuiksgemak
  • kantelbare display
  • vele mogelijkheden.

Desiree 24-01-2018

Duidelijk scherm, lichtgewicht,

Deze camera kwam voor mij het beste uit alle beoordelingen die ik op internet heb gelezen over camera's in deze prijsklasse en de voordelen ten op zichte van andere camera's vond ik zwaarder wegen dan de nadelen. Het is een lichte camera met veel scherpstelpunten, heel veel mogelijkheden om foto's iets bijzonders mee te geven. Ook de prijs kwaliteitverhouding vond ik doorslaggevend

Pluspunten

• Fijne bediening
  • maakt prachtige foto's
  • licht van gewicht
  • Veel keuze aan objectieven

Minpunten

• ik heb er geen gevonden

Kylian 25-08-2017

Goede camera met veel mogelijkheden

Ik heb de Nikon D5600 nu een paar maanden en heb er veel mee geëxperimenteerd. Zelf gebruik ik de D5600 vooral om te filmen. Ik gebruik dan ook een externe stereo microfoon, ook al is de interne microfoon ook erg goed van kwaliteit. Qua fotografie zijn er tal van opties waaruit je kunt kiezen om de foto naar jouw hand te zetten. De compacte lens heeft wel als nadeel dat je deze eerst moet ontgrendelen, wat je niet de optie geeft om meteen een foto te maken. In praktijk valt dit best wel mee en heb je dit zo onder de knie, daarbij zorgt dit er ook voor dat je camera minder ruimte in beslag neemt. De WI-FI functie geeft je sinds de firmware update ook de mogelijkheid om foto's van je camera op je telefoon te zetten in hoge resolutie.

Pluspunten

• WIFI functie
  • touchscreen
  • draaibaar scherm
  • externe aansluiting microfoon
  • compacte lens

Minpunten

• sommige knoppen onhandig weggestopt
  • geen batterijen van andere merken zijn compatibele

Rene 19-07-2017

Fijne handzame camera

Omdat ik naast mijn Nikon full frame camera een lichtere combinatie wilde hebben heb ik voor de D5600 + 18-55 gekozen. De D5600 is super licht en ligt (voor mij) lekker in de hand. De fotokwaliteit is uitstekend en de het kantelbare touchscreen is handig.

Pluspunten

• Gewicht
  • Ergonomie
  • Beeldkwaliteit
  • Kantelbaar touchcreen