Nikon D750 + AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR zwart - Reviews

Megapixel
24,3 MP
Filmen in Full-HD
3,2 inch.

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MPvU 30-12-2014 Product maand in bezit

De D750 gekocht voor zowel foto als video. De camera vervangt mijn Nikon D90 en Canon HV30 (HD video). De beeldkwaliteit is fantastisch, prima prestatie bij weinig licht (weinig ruis bij ISO 6400). Autofocus is top. Ook voor video prima resultaten, het glaswerk en scherptediepte geven een meer professionele uitstraling. De camera kan bijna geheel naar eigen wensen worden geprogrammeerd voor wat betreft bediening als verwerking van de opnames. Het 24-120 objectief heeft een constante diafragma van F4 wat veel mogelijkheden biedt met scherptediepte bij zoomen. De camera is zeker niet goedkoop maar de kwaliteit is er dan ook naar.

Nieuwland Photography 02-02-2017 Product paar dagen in bezit

Top Camera, Top Service!

Ik heb 30 jan. 2017 een nikon d750 met 24-120mm ED VR lens en een Sigma 150-600mm SPORTS gekocht bij de Kamera - Express in Amsterdam op de Parnassusweg 202-206. De spullen heb ik gekocht rondom de drukke onvriendelijke BTW actie (17,36% geen 21%) van de mediamarkt. Aangezien ik geen fan ben van de mediamarkt heb ik besloten om te kijken of de Kamera - Express wat met de prijs kon meegaan, en wat ik al had verwacht was er zeker wat mogelijk.

De kamera Express geeft deskundig advies. De verkopers nemen alle tijd voor je terwijl je geniet van een bak koffie. Overigens heb ik bij de Kamera Express 5 jaar garantie kunnen krijgen en ben ik erg blij met de geleverde producten. Kortom " je bent toch niet gek".

Pluspunten

• Top service
  • snelle levering
  • klantvriendelijk