Sony α SLT-A58

Nikon D5300 +  AF-P 18-55mm VR
8,0 (1)

Hans 08-06-2016 Product half jaar in bezit

Waar voor je geld

Goede camera gebruiksvriendelijke camera. Overzichtelijke besturingssysteem. Ik gebruik de camera professioneel voor het maken van grote posters. Standaard lens niet zo goed! Gebruik Zeiss en andere goede objectieven. Deze body voldoet dan prima. Ruim voldoende pixels, brilliantie en scherpte.

engering 01-04-2015 Product half jaar in bezit

was al direct enthousiast bij mijn eerste review
ben er nu echt een paar maanden mee aan de slag
verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit en mogelijkheden
onvoorstelbaar wat hij doet bij avondfotografie zowel op statief als uit de hand

NPeters 20-03-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze camera 3 maanden geleden gekocht en ik ben er tevreden over. De kwaliteit van de foto´s is erg goed. Je hebt veel effecten en ook zonder flits en tijdens beweging maak ik goede foto´s. Een goede camera voor zowel starders als gevorderden.

Hendrik Jan 64 18-03-2015 Product maand in bezit

De camera ligt prettig in de hand en is makkelijk te bedienen. De foto's zijn mooi scherp en goed van kleur. Ook bij weinig licht is de kwaliteit goed. De filmfunctie is een pluspunt. Een prima camera voor een goede prijs.

S.T. van Kempen 09-03-2015 Product kwartaal in bezit

Gebruiksvriendelijke camera met heel veel mogelijkheden.
Uitgebreide handleiding in veel talen waaronder ook Nederlands, welke gemakkelijk te vinden zijn op de camera.
Ik maak iedere dag met veel plezier gebruik van de camera.

Willemwietse 02-03-2015 Product maand in bezit

de camera ligt uitstekend in de hand; ook met een 18/200mm lens. In de zoeker is duidelijk de benodigde informatie te zien,terwijl het aanpassen van de instellingen gemakkelijk gaat. Een pluspunt is dat het scherm wordt uitgeschakeld als er gebruik van de zoeker wordt gemaakt (batterij besparing)
De gebruiksaanwijzing -zeker via de webside) is uitgebreid en duidelijk.Erg belangrijk vind ik dat je in de zoeker (scherm) het resultaat van de instellingen (ondermeer helderheid) kunt zien en daarop direct kan reageren voordat de foto is gemaakt. Pre is ook de panoramastand, die goed werkt.

G G 24-02-2015 Product half jaar in bezit

ben er erg blij mee een stap voor uit maak mooie foto'S
Zeer te vreden kleur goed en ik kan er mee filmen

c van der dussen 24-02-2015 Product paar weken in bezit

7,6
ik had eerst een sony a-350 prima camera, na 7 jaar wilde ik een nieuwe, en heb sony a-58 aangeschaft.ik ben zeer tevreden met deze camera. mooie beelden ook bij weinig licht,en de prijs is goed.ik heb de camera gekocht bij kamera express in rotterdam en ik was meer dan tevreden over de uitleg,en de tijd die daar voor genomen werd,fijne winkel bedankt.

Marieke.tijjsen 23-02-2015 Product paar weken in bezit

De camera bevat veel mogelijkheden op het gebied van foto' s maken en bewerken. Het toestel ligt fijn in de hand, wel iets aan de zware kant.

Paco1250 19-02-2015 Product maand in bezit

Super camera, heel handig in gebruik en zeer mooie foto's. Erg veel mogelijkheden en je hoeft niet alles van fotografie af te weten om toch op een makkelijke manier de camera te kunnen gebruiken.

G Briene 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Aan bevolen door de winkelier,en bevalt ons prima mooie foto's prima handleiding, voor iemand die begint met een spiegel reflex camera is dit een hele goede keus.

Stientje1974 18-02-2015 Product maand in bezit

Wij hebben het toestel ruim een maand in ons bezit. Het toestel is eenvoudig in het gebruik, ligt lekker in de hand, niet zwaar. Heel veel mogelijkheden. Wij zijn er in ieder geval erg blij mee.

AVehoeven 1957 14-02-2015 Product maand in bezit

Het is een mooi en degelijk toestel.
het is makkelijk te bediennen.
de mogelijkheden moet ik allemaal nog uitzoeken.
Maar gezien de duidelijke gebruiksaanwijzing zal dat zeker geen punt zijn.
Ik ben er van overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt door de aanschaf van de Sony SLT-A58 body.

Anja-p 11-02-2015 Product paar weken in bezit

7,6
De kwaliteit van de foto's is erg goed. Zelf bij het maken van bewegende beelden is de kwaliteit scherp. Soms is de scherpstelling niet helemaal scherp bij vervolgens bij het doorklikken (het maken van de foto) is de foto superscherp.
Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand. En is degelijk.

Voor gebruikers die niet eerder een spiegelreflex camera hebben gebruikt, raad ik een cursus aan. In de handleiding is alles wel uitgelegd. Zo zijn ook alle mogelijkheden en pictogrammen benoemd. Echter voor optimaal gebruik en om alles uit het toestel te kunnen halen zou een cursus fotograferen uitkomst kunnen bieden. De 'slim automatische' functie op het toestel maakt dat iedere leek prachtige foto's met het toestel kan maken.

De functie voor het maken van video's is een mooie toevoeging op het apparaat.

Al met al erg tevreden over de camera en voor iedereen goed en gemakkelijk te gebruiken met een goede kwaliteit foto's!

stieftje 10-02-2015 Product paar weken in bezit

9,4
een prachtig toestel,ligt heel goed in de hand. Prachtige foto's, heel wat mogeijkheden. Heel snelle scherpstelling om prachtige actie foto's te nemen.

Stiphout 09-02-2015 Product paar weken in bezit

Na lange tijd de Sony alpha 200 te hebben gehad tijd voor iets nieuws. Camera ligt lekker in de hand, makkelijke en simpele bediening. wat op valt dat bij het maken van foto's met weinig licht, er eigenlijk niet hoeft te worden geflitst. Zeer prettig is ook de film functie. Als de camera net zo lang mee gaat als mijn oude ben ik zeer tevreden.

Caro247 05-02-2015 Product paar weken in bezit

Na jarenlang plezier gehad te hebben van de A230 heb ik nu de A58 gekocht. Het toestel heeft veel meer mogelijkheden en heeft een eenvoudige bediening. Een fijne camera met mooie foto's voor een hobbyfotograaf. Een goede verhouding prijs-kwaliteit.

M. Harlaar 03-02-2015 Product paar weken in bezit

Een uitstekende camera die een flinke stap voorwaards is ten opzichte van de Alpa 35. De meer dan prima prijs/kwaliteitverhouding maakt de camera een mooie koop voor de hobbyist. De vele extra functies maken de camera bij uitstek geschikt voor de liefhebber die net iets meer van een camera verwacht.

Truus Opdebeeck 27-01-2015 Product maand in bezit

ik had een 330 van SONY. de kwaliteit van de A58 foto's zijn duidelijk beter, vooral als je met ISO gaat experimenteren.de mogelijkheden zijn ook uitgebreider, je kan filmen; maar dat heb ik nog niet gedaan. Gebruiksgemak: de overstap is gemakkelijk, ik ben daar heel tevreden over. Vormgeving: toestel ligt gemakkelijk in de hand, en is niet te groot of te zwaar. ben een tevreden SONY klant.

Rededroman 22-01-2015 Product paar weken in bezit

De oude camera was na jaren goed functioneren op. Dit apparaat functioneert goed en is eenvoudig in het gebruik. De foto's zijn uitstekend.