Sony α SLT-A58 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α SLT-A58 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hans 08-06-2016

Waar voor je geld

Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Goede camera gebruiksvriendelijke camera. Overzichtelijke besturingssysteem. Ik gebruik de camera professioneel voor het maken van grote posters. Standaard lens niet zo goed! Gebruik Zeiss en andere goede objectieven. Deze body voldoet dan prima. Ruim voldoende pixels, brilliantie en scherpte.

engering 01-04-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

was al direct enthousiast bij mijn eerste review
ben er nu echt een paar maanden mee aan de slag
verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit en mogelijkheden
onvoorstelbaar wat hij doet bij avondfotografie zowel op statief als uit de hand

NPeters 20-03-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Ik heb deze camera 3 maanden geleden gekocht en ik ben er tevreden over. De kwaliteit van de foto´s is erg goed. Je hebt veel effecten en ook zonder flits en tijdens beweging maak ik goede foto´s. Een goede camera voor zowel starders als gevorderden.

Hendrik Jan 64 18-03-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

De camera ligt prettig in de hand en is makkelijk te bedienen. De foto's zijn mooi scherp en goed van kleur. Ook bij weinig licht is de kwaliteit goed. De filmfunctie is een pluspunt. Een prima camera voor een goede prijs.

S.T. van Kempen 09-03-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Gebruiksvriendelijke camera met heel veel mogelijkheden.
Uitgebreide handleiding in veel talen waaronder ook Nederlands, welke gemakkelijk te vinden zijn op de camera.
Ik maak iedere dag met veel plezier gebruik van de camera.

Willemwietse 02-03-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

de camera ligt uitstekend in de hand; ook met een 18/200mm lens. In de zoeker is duidelijk de benodigde informatie te zien,terwijl het aanpassen van de instellingen gemakkelijk gaat. Een pluspunt is dat het scherm wordt uitgeschakeld als er gebruik van de zoeker wordt gemaakt (batterij besparing)
De gebruiksaanwijzing -zeker via de webside) is uitgebreid en duidelijk.Erg belangrijk vind ik dat je in de zoeker (scherm) het resultaat van de instellingen (ondermeer helderheid) kunt zien en daarop direct kan reageren voordat de foto is gemaakt. Pre is ook de panoramastand, die goed werkt.

G G 24-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

ben er erg blij mee een stap voor uit maak mooie foto'S
Zeer te vreden kleur goed en ik kan er mee filmen

c van der dussen 24-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

ik had eerst een sony a-350 prima camera, na 7 jaar wilde ik een nieuwe, en heb sony a-58 aangeschaft.ik ben zeer tevreden met deze camera. mooie beelden ook bij weinig licht,en de prijs is goed.ik heb de camera gekocht bij kamera express in rotterdam en ik was meer dan tevreden over de uitleg,en de tijd die daar voor genomen werd,fijne winkel bedankt.

Marieke.tijjsen 23-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

De camera bevat veel mogelijkheden op het gebied van foto' s maken en bewerken. Het toestel ligt fijn in de hand, wel iets aan de zware kant.

Paco1250 19-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Super camera, heel handig in gebruik en zeer mooie foto's. Erg veel mogelijkheden en je hoeft niet alles van fotografie af te weten om toch op een makkelijke manier de camera te kunnen gebruiken.

G Briene 19-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Aan bevolen door de winkelier,en bevalt ons prima mooie foto's prima handleiding, voor iemand die begint met een spiegel reflex camera is dit een hele goede keus.

Stientje1974 18-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Wij hebben het toestel ruim een maand in ons bezit. Het toestel is eenvoudig in het gebruik, ligt lekker in de hand, niet zwaar. Heel veel mogelijkheden. Wij zijn er in ieder geval erg blij mee.

AVehoeven 1957 14-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Het is een mooi en degelijk toestel.
het is makkelijk te bediennen.
de mogelijkheden moet ik allemaal nog uitzoeken.
Maar gezien de duidelijke gebruiksaanwijzing zal dat zeker geen punt zijn.
Ik ben er van overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt door de aanschaf van de Sony SLT-A58 body.

Anja-p 11-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

De kwaliteit van de foto's is erg goed. Zelf bij het maken van bewegende beelden is de kwaliteit scherp. Soms is de scherpstelling niet helemaal scherp bij vervolgens bij het doorklikken (het maken van de foto) is de foto superscherp.
Het apparaat ligt gemakkelijk in de hand. En is degelijk.

Voor gebruikers die niet eerder een spiegelreflex camera hebben gebruikt, raad ik een cursus aan. In de handleiding is alles wel uitgelegd. Zo zijn ook alle mogelijkheden en pictogrammen benoemd. Echter voor optimaal gebruik en om alles uit het toestel te kunnen halen zou een cursus fotograferen uitkomst kunnen bieden. De 'slim automatische' functie op het toestel maakt dat iedere leek prachtige foto's met het toestel kan maken.

De functie voor het maken van video's is een mooie toevoeging op het apparaat.

Al met al erg tevreden over de camera en voor iedereen goed en gemakkelijk te gebruiken met een goede kwaliteit foto's!

Stiphout 09-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Na lange tijd de Sony alpha 200 te hebben gehad tijd voor iets nieuws. Camera ligt lekker in de hand, makkelijke en simpele bediening. wat op valt dat bij het maken van foto's met weinig licht, er eigenlijk niet hoeft te worden geflitst. Zeer prettig is ook de film functie. Als de camera net zo lang mee gaat als mijn oude ben ik zeer tevreden.

Caro247 05-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Na jarenlang plezier gehad te hebben van de A230 heb ik nu de A58 gekocht. Het toestel heeft veel meer mogelijkheden en heeft een eenvoudige bediening. Een fijne camera met mooie foto's voor een hobbyfotograaf. Een goede verhouding prijs-kwaliteit.

M. Harlaar 03-02-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Een uitstekende camera die een flinke stap voorwaards is ten opzichte van de Alpa 35. De meer dan prima prijs/kwaliteitverhouding maakt de camera een mooie koop voor de hobbyist. De vele extra functies maken de camera bij uitstek geschikt voor de liefhebber die net iets meer van een camera verwacht.

Rededroman 22-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

De oude camera was na jaren goed functioneren op. Dit apparaat functioneert goed en is eenvoudig in het gebruik. De foto's zijn uitstekend.

Henricus-Cornelus de vries 20-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Heb het toestel nu een maand in gebruik, naast de a77.
Foto's zijn van prima kwaliteit, tot 1600 iso erg goed.
Er zitten mi ook teveel mogelijkheden op, die voor een fotocamera niet veel gebruikt worden. Doel is goede scherpe foto's te maken en dat lukt heel goed met deze camera. Vormgeving is misschien wat ouderwets, maar mi hoort een camera ook zo uit te zien. Filmen is een extra leuke bijkomstigheid. Camera is bij normaal gebruik degelijk genoeg, ondanks het vele kunststof gebruik. Voor het ruige werk zijn andere camera's gemaakt, oa de a77.
Een nadeel is wel dat er geen afdekplaatje op het flitsschoentje is bijgeleverd. Kan snel vuil opnemen.
Al met al een goede camera voor een lage prijs.

DZomer 19-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Fijne camera met allerlei functies gemakkelijk in handbereik. Knopjes voor witbalans, belichtingsaanpassing aanwezig zonder dit in het menu te hoeven aanpassen.

De digitale zoeker is even wennen. Maar wel prettig om direct te zien wat het effect is van bijv. het aanpassen van de witbalans op de foto.

Handige camera voor zowel iemand die alleen op automatisch fotografeert als iemand die wat meer zelf de instellingen wil aanpassen.

Ook prettig dat de lenzen van m'n vorige Sony camera ook passen op deze body

Elisabeth 1976 19-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Super blij met mijn nieuwe body. En dat voor een super goede prijs. Scherpe foto's en handige automatische functies. En lekker licht. Echt een aanrader

Aart haverkamp 19-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Ben heel erg blij met mijn nieuwe camera. Na de 55 nu een 58, die veel mee mogelijkheden biedt. Een prima beweegbaar beeldscherm heeft. De eerste foto's die ik er mee gemaakt heb zijn van uitstekende kwaliteit.
Kortom: een voorbeeldige camera

gerrit st 15-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Eerste indruk is dik in orde.
Ben reeds tevreden Sony Alpha (33) gebruiker.
Gebruiksvriendelijk, met meer dan voldoende mogelijkheden.
Ligt prettig in de hand.

Edwin 76 15-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Ik kreeg in de fotozaak nog een heel mooi bedrag voor mijn oude Sony a500 spiegelreflexcamera! Ik heb nu een Sony a58 gekocht en ik kon al hele mooie foto`s maken, maar nu helemaal! En nu kan ik zelfs filmen met mijn nieuwe camera, wat ik met mijn oude niet kon. Het mooie is, dat de camera`s qua handeling erg op elkaar lijken en ik ook nog mijn oude objectieven blijven gebruiken, behalve mijn kitlens, maar die werd zelfs gratis omgeruild, echt top!

Ik maak nu nog mooiere foto's en hoef bijna niet meer de flitser te gebruiken, vanwege de veel grotere chip in de camera. Echt een goede aankoop, ik ben er zeer tevreden mee en ik kan weer jaren vooruit!

Bassie42 15-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58 zwart

Mooie camera voor een betaalbare prijs! Prima foto's (ook qua kleur) en ontelbare mogelijkheden! Vooral ook de panoramafunctie en filmoptie is een meerwaarde!