Sony α SLT-A58Y zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α SLT-A58Y zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arendsoogje 04-03-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Ik heb deze camera nu enkele maanden en ben er uitermate tevreden over. Ik ging voor een Canon, maar kwam terug met een Sony die beter zou zijn. Nou, hij maakt die reputatie wat mij betreft helemaal waar. Kwaiteit van de foto's is prachtig, vooral qua kleuren en foto's die met weinig licht zijn gemaakt. Prima beeldsensor!! En ook de mogelijkheid om te kunnen filmen is perfect. Filmkwaliteit die je van een Sony apparaat mag verwachten: excellent!
Helaas is de handleiding erg beknopt, maar de camera is zo gebruiksvriendelijk dat alles zichzelf wijst. Absolute aanrader en veel beter dan de instapmodellen van Canon en Nikon!!

scholtenlo 06-01-2015
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

deze camera word gebruikt door de zandvoortsebunkerploeg onder iets zwaardere omstandigheden die een normale fotograaf tegenkomt
de werking van dit toestel is uitmuntend met hele simpele uitleg op de display waardoor je geen fouten kunt maken eigenlijk. wij kunnen dit toestel iedereen aanbevelen die mooie natuur opnamen wil maken of gewoon wil fotograferen met uitstekende kiekjes.zonder veel te moeten inspannen om de camera te bedienen.

Sanderw93 14-12-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Een goede camera met haarscherpe foto's! Heel makkelijk te bedienen voor iemand die nieuw is met spiegelreflexcamera's. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Schipper01 03-09-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Een heel goed en degelijk toestel. De foto's zijn haarscherp! Door de verschillende instellingen zijn de mogelijkheden eindeloos..
Ik heb het toestel nu een maandje en zorgvuldig getest tijdens mijn vakantie. Ben erg tevreden!

Dikshant Sud 02-09-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Difficult to use the camera at first, but then easier access. Clicks good photos often. More customization possibilities should be possible.

RvD65 28-08-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Na een Minolta, Sony a100, nu deze Sony a85 aangeschaft. En weerom verrast met fantastische foto's. Vooral het gewicht is afgenomen. Camera ligt makkelijk in de hand en heeft verschillende leuke instellingen die een foto bijna niet kunnen laten mislukken. Actiefoto's zelfs met grotere lens zijn scherp en mooi.

ThisisME85 11-07-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

Dit is mijn eerste speigelreflexcamera en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
Had hiervoor een Nikon, maar de Sony camera maakt kwalitatief betere foto's en de kleuren zijn ook een stuk helderder.
Ik ben een cursus gaan doen om de camera nog beter te "begrijpen" zodat ik er alles uit kan halen wat er uit te halen valt!

Denya 02-07-2014
Geschreven voor: Sony α SLT-A58Y zwart

De Sony SLT -A58Y is een perfecte camera voor beginners. Ik heb helemaal geen verstand van camera's maar deze snapte ik direct. Hij is erg gebruiksvriendelijk en ik had direct door hoe alles werkte. Het is een camera die je overal makkelijke mee naar toe neemt. Ik heb hem nog maar paar een paar weken, maar ben er erg tevreden over!