TE Avyna Trampolines Pro-Line 365

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TE Avyna Trampolines Pro-Line 365 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

cecile.f 30-09-2013

Omdat we een ingegraven trampoline wilden hebben we onze oude Pro-Line (ook heel goed!) vervangen door deze. Heel gemakkelijk te monteren, superstevig en springt nóg beter.
Kids blij en wij ook want we kijken niet meer tegen een hoog toestel aan maar een mooi afgewerkte rand. En dat voor die prijs!

Tonnie Poelstra 14-04-2012

Zeer mooie en degelijke trampoline van Welvaarts.
Op afspraak en zelfs gemonteerd. Vooral het veiligheidsnet is van oerdegelijke kwaliteit en niet zo'n rotzooi als van de bouwmarkt die ik een jaar heb gehad. Chapeau aan Welvaarts

erwin208 30-08-2011

het materiaal is goed maar de vering is een stuk minder als diverse andere trampolines in de buurt.

Gerard277 04-04-2011

Wij hebben deze trampoline met een diameter van 365 nu 6 jaar en we zijn zeer tevreden.
Goede kwaliteit, heel veel veren en op het doek blijft geen water staan, geweven materiaal.
Daar een tuinspoeier onderzetten vinden onze kinderen en hun vrienden nog steeds geweldig.
Opzetten vraagt wel enige kracht vwb het opspannen, maar daar is wel een hulpstuk voor bijgeleverd waarmee het gemakkelijk gaat.
In de winter braken we hem af en zetten hem dan binnen.
Helaas de afgelopen winter niet aan toegekomen en hij heeft buiten gestaan.
Nu is de groene beschermrand beschadigd, dwz dat het beschermplastic begint af te brokkelen.
Helaas, kost E189,=
Dit product is echt een aanrader!

Karel-Jansma 19-03-2011

Dit is echt een oerdegelijke trampoline, niet kapot te krijgen! Werden alle trampolines maar op deze manier gemaakt! Het verschil met de bouwmarkt trampolines is dat deze PRO-LINE wel veilig en getest is! Top trampoline voor jarenlang plezier.

vdbogert 11-09-2009

Mooie en degelijke trampoline!
Dit kun je niet vergelijken met de trampolines die bij de bouwmarkt worden aangeboden. De PRO-LINE trampoline is wel goed en gaat zeker lang mee!

herm2 02-03-2009

Vorig jaar zomer aangeschaft
Kinderen maken er veelvuldig gebruik van.
De trampoline is makkelijk te monteren doordat er een goede gebruiks handleiding mee geleverd wordt. De springmat is van geweven materiaal dus als het regent bijft er geen water opstaan.
Het frame is gemaakt van binnen en buiten gegalviniseerd staal Wij hebben van hetzelfde merk een vangnet geplaatst voor de veiligheid. Wij hopen er nog lang plezier van te hebben