Virtufit Premium Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 251 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Premium Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 251 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

angelaleton@hotmail.com 29-06-2023

Menos calidad de la que imaginaba por el p`recio

Buenos días,
Desde decathlon España compré la cama elástica y la tengo en funcionamiento aproxmadamente 6 meses y se me ha deteriorado la tela que protege la cama elastica( está pasada y se deshace) He escrito a Decatlon y me han contestado que han enviado la consulta a ustedes y estoy esperando respuesta.
La niña disfruta mucho en ella pero al deshacerse la tela protectora de hilo blanco no puede saltar ahora.
Una lastima.Desearia se me enviara una nueva. envié fotos a través de decathlon.
Un saludo

c*****************@h********** 09-06-2023

Mooie trampoline

Mooie trampoline, was goed in elkaar te zetten met duidelijke instructies. Onze dochters vonden hem fantastisch. Mooie kwaliteit!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Degelijk
  • Fijn dat er veel gewicht op kan

r********@h********** 09-06-2023

Top Service!

Mooie trampoline met uitstekende service! De binnenring ging vrij snel kapot en na 1 belletje kregen we direct een nieuwe opgestuurd. Dus helemaal Top! De nieuwe moeten we nog monteren maar het vertrouwen is goed.

d**************@h********** 31-03-2023
Deze trampoline is uitermate geschikt voor je kinderen. De trampoline past perfect in onze iets wat kleinere tuin door het mooie formaat. De kwaliteit stelt me zeker niet teleur er is na een paar weken namelijk nog steeds niks kapot en dan met 2 wilde kinderen....