Bowers & Wilkins 685 S2 - Reviews

Type speaker
2-weg
Aantal speakerunits
Aanbevolen max. vermogen

Beoordeling op basis van 1 review

mgi 10-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

wauw

na een tijd deze speaker in gebruik te hebben eerst op een yamaha r-s700 versterker met alles pure direct en nu op de harman kardon hk3770 geniet ik nog steeds van deze speakers. op de yamaha en alles op pure direct was het geluid nog niet helemaal van wauw maar nu met de hk3770 en bass-treble gebruikt spetteren de speakers er volledig uit (net zoals ik ze gehoord had in de testruimte). als je het niet weet dan zou je denken dat het geluid van een degelijk grote vloerstaander afkomt. mijn vorige speaker set waren de monitor audio BX6, welke ook een prachtig paar speaker waren en een geweldig geluid hadden. Maarja de vrouw vond ze wat te groot in de woonkamer en met weemoed van de hand gedaan en deze B&W 685 S2 toen aangeschaft. ik moet zeggen ik heb geen spijt en deze B&W kunnen het zeker opnemen t.o.v. de BX6. sterker nog ik vind het geluid van de BX6 wat verfijnder en strakker.

kortweg een schitterende speaker, zeker voor zijn voormaat en ze staan bij mij gewoon op de grond (niet de ideale plaats) maar dan nog moppie

ik heb de B&W bi-wired aangesloten en de witte variant

Pluspunten

• prijs kwaliteit = zeer goed
  • mooi strak zuiver geluid
  • mooie diepe bas
  • mooi sprankelend hoog
  • geen vervorming hoorbaar

Minpunten

• plaatsing is wat meer cruciaal
  • materiaal gebruik kast kon wat beter