De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-S2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

s**a@t**t.be 07-09-2023

Soundbar Sony

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Een vrij goed product als je niet te veeleisend bent. Qua prijs kwaliteit zit je zeker goed. Mooi geluid om tv te kijken. Om muziek te luisteren vind ik het ook niet echt nog wel ok. De volumeknop kan echt heel luid. Het enige minpunt vind ik de bass en het geluid als je een film kijkt. Deze is net niet sterk genoeg. Maar ik vind hem echt wel goed voor die prijs

Simon 03-09-2023

De perfecte soundbar!

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De Sony HT-S2000 Soundbar biedt een indrukwekkende luisterervaring voor filmliefhebbers en muziekliefhebbers. Het slanke ontwerp past moeiteloos in elke woonkamer, en de stevige constructie getuigt van Sony-kwaliteit. De 2.1-kanaals configuratie met de draadloze subwoofer levert een gebalanceerde audioprestatie met heldere dialogen en bevredigende bas. Geluidsmodi, waaronder een film- en muziekmodus, zijn handig, en de S-Force PRO Front Surround-technologie zorgt voor een meeslepend geluid. De diverse connectiviteitsopties, zoals HDMI ARC en Bluetooth, maken het apparaat veelzijdig. Het enige verbeterpunt is de afstandsbediening, maar al met al biedt de HT-S2000 een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en is het een aanrader voor home-entertainmentsystemen.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Formaat minder geschikt om aan de muur te hangen

Swat 22-08-2023

Goed instapmodel

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De soundbar heeft een mooi design dat netjes voor de TV past. De installatie is heel eenvoudig met de HDMI-kabel, alles was meteen goed ingesteld. Handig is de afstandsbediening om snel te wisselen naar bvb de setting voor spraak met 1 klik. Voor de meer gedetailleerde instellingen is er de handige app die via bluetooth connecteren met de soundbar.
De soundbar geeft algemeen gezien een goed, rijkelijk geluid. Maar voor de echt diepe bastonen en grotere, bredere surround ervaring zouden de optionele speakers erbij moeten zitten denk ik.
Ik merkte ook dat het geluid een héél kleine vertraging heeft t.o.v. het beeld (eigenlijk enkel goed zichtbaar bij een sprekend persoon dicht genoeg in beeld), ik zocht in de settings om dit te corrigeren maar vond enkel een setting die het verschil nog groter maakte i.p.v. kleiner/synchroon te maken.
Besluit: als instapmodel heel goed, maar voor de echte cinema-ervaring met echt diepe bastonen en een breed geluid heb je de optionele speakers nodig.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • rijk geluid

Minpunten

• optionele speakers nodig voor cinema-ervaring

Tomdk 22-08-2023

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Mooi strakke soundbar die doet wat hij moet. De installatie was kinderspel. Binnen 10 minuten kwamen de eerste klanken er al uit. Geen eindeloze menu’s die je moet doorlopen. Spraak en muziek is zuiver. Enkel de bass komt naar mijn mening wat te kort. Dit kan dan weer opgelost worden door de soundbar nog verder uit te bereiden. De bediening is eenvoudig met de app of de meegeleverde afstandsbediening. Deze soundbar is prijs kwaliteit zeker zijn geld waard.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Bassen komen iets te kort

v*****@h********** 22-08-2023

Handig ding maar te duur voor de standaard klank

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De eerste ervaring met een soundbar en niets dan lof over het gemak om dit toestel aan te sluiten. Als dit geen plug & play is, dan weet ik het niet meer.
Ook het gebruik is echt een aanrader als je geen technische knobbel hebt.
De afstandsbediening werkt perfect, en als het net dat ietsje meer mag zijn, dan installeer je de app voor de bediening.
Het design van het toestel is ok. Het is een soundbar. Ze staat er. Niks meer. Niks minder.
Het enige minpuntje is dat ik -al dan niet terecht- meer verwacht had. We hebben de afgelopen 10 jaar een surround systeem gehad en eerlijk, ik mis de effecten. Die kan deze (?) Soundbar gewoon niet evenaren.

Pluspunten

• Plug & play voor iedereen!
  • Strak design

Minpunten

• Gemis van toeters en bellen
  • Geen surround effect zoals bij boxen

Helen 21-08-2023

Compacte soundbar

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Twee weken geleden eindelijk deze mooie soundbar ontvangen. Installeren was super gemakkelijk. Was eigenlijk plug and play. Hoefde niet eens de beschrijving te lezen. Enig probleempje was dat de lipsynchonisatie niet goed liep. Via internet op zoek gegaan naar een oplossing. Het bleek dat dit lag aan de aansluiting via HDMI. Ik had de soundbar aangesloten via HDMI en ARC. Nadat ik de HDMI kabel eruit had gehaald liep alles weer synchroon. Geluid is prima. Denk dat wanneer je er een bas box bij komt dat het geluid dan beter is.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geluid mag beter. Mis de bas box

peer11 19-08-2023

eenvoudig

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Het aansluiten ging vanzelf alleen reageert deze niet als ik mijn tv aanzet dus moet deze aanzetten met de soundbar afstand bediening. Het geluid is scherp en wel handig dat de bass 3 standen heeft !. Het beloofde spektakel heb ik nog niet gehoord aangesloten met de hdmi kabel, die bijgesloten was! Voor mijn appartement is dit geluid voldoende.

Pluspunten

• makkelijk te instaleren

Minpunten

• geen wiffi

kelje 19-08-2023

Prima

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De eerste hindernis die ik tegenkwam, was de installatie van de soundbar. Hoewel ik ervan overtuigd was dat het een eenvoudig proces zou zijn, was dat helaas niet het geval. De instructies waren niet zo duidelijk als ik had gehoopt, en het kostte me aanzienlijk meer tijd en moeite dan verwacht om alles correct aan te sluiten en in te stellen. Het was frustrerend om te merken dat ik op dit punt vastliep, vooral omdat ik had gehoopt om snel van mijn nieuwe audio-apparaat te kunnen genieten. Gelukkig verdween mijn initiële teleurstelling snel toen ik het geluid van de soundbar eenmaal in actie hoorde. De geluidskwaliteit overtrof mijn verwachtingen en zorgde voor een rijke en meeslepende luisterervaring. De stemmen waren helder en de details in de geluidseffecten waren goed hoorbaar. Echter, om echt dat cinematische gevoel te bereiken, moest ik de basniveaus aanzienlijk verhogen.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Installatie
  • Bas moet op maximum staan voor cinema-effect

Excalibur84 18-08-2023

Prima en lekker compact

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Inmiddels heb ik deze soundbar nu enkele weken in gebruik. De installatie was erg eenvoudig (plug&play). Het geluid dat uit de soundbar komt is prima. Zelf ervaar ik echter geen "overweldigend geluiden". De app bediening vind ik wel erg fijn, klein minpuntje vind ik dat je de soundbar elke keer als je de tv aanzet ook moet aanzetten. Dit zou toch ook automatisch moeten kunnen? De soundbar is wel lekker compact!

Pluspunten

• Appbediening
  • Compact

Minpunten

• Gaat niet automatisch aan

a**************@h********** 17-08-2023

Mooi geluid, aanrader

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De Sony HT-S2000 Soundbar heeft een mooi design en ondanks het formaat een indrukwekkende audiobeleving (Dolby Atmos-ondersteuning. Mooi helder geluid en goede bas. De bediening is eenvoudig. TV en vooral film kijken krijgt een hele andere beleving. Ook makkelijk door de bluetooth functie is het om muziek van je telefoon af te spelen. Zeker een meerwaarde! Na een aantal weken nog steeds erg tevreden. Zeer gebruiksvriendelijk muziek via de soundbar klinkt ook niet verkeerd! Bas is vooral mooi.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• past niet onder tv met pootjes

SOPHIE 16-08-2023

Super soundbar !

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Super tevreden van deze soundbar. Het installeren verliep snel en vlot en daarna prima geluid. Prijs/kwaliteit echt een aanrader !

Pluspunten

• snelle installatie
  • prima geluid

Minpunten

• geen

d*******@h********** 14-08-2023

Top soundbar!!

Wat een top soundbar!!

Wij mogen deze soundbar testen en hebben hem nu 2 a 3 weken in huis en wat een ervaring!

Tijdens het uitpakken maakte ik me enigzins zorgen of de installatie niet al te moeilijk zou zijn, maar een "kind kan de was doen" je sluit de stroomkabel aan, de HDMI kabel sluit je ook aan en de installatie spreekt voorzich en wat een bijkomende voordeel is is dat je via een app op je mobiele telefoon de soundbar heel makkelijk kan bedienen.

Het kijken van filma en series is gewoon geweldig sinds we deze prachtige soundbar hebben. Leuk design en niet al te groot. Ik raad deze dan ook zeker aan!!

Pluspunten

• HDMI aansluiting
  • Bediening via de app
  • Makkelijke installatie

s**@v********** 14-08-2023

Erg fijne soundbar en eenvoudig in gebruik!

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Ik heb deze soundbar nu enkele weken in bezit.
Allereerst was de installatie redelijk makkelijk, de handleiding had ik eigenlijk niet nodig: de app waar naar verwezen word wijst alle stappen om te doorlopen. Wat nog wel ontbrak is dat ik op mijn TV ook nog de geluidsinstelling zelf moest aanpassen maar hier was ik redelijk vlot achter.
Over het geluid kan ik kort zijn, erg goed in vergelijking met mijn TV-luidspreker, klinkt erg mooi en vol! Ook fijn is dat er een optie voor nachtmodus op zit om in de late uurtjes geen ruzie met de buren te krijgen.
Enig minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is dat i.c.m. mijn iets oudere LG TV de TV soms zelf de neiging heeft om zijn instelling terug te zetten naar de TV-luidspreker zelf. Maar dit is het dan ook en denk meer een probleem van mijn TV zelf.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Redelijk veel opties

Minpunten

• TV schakelt soms terug naar eigen geluid

noekie-ruijs 06-08-2023

Geweldig geluid uit kleine soundbar

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Onlangs deze soundbar aangeschaft en zeker geen spijt van. Makkelijk aan te sluiten en te bedienen. Mijn Sony Bravia heeft al goed geluid, maar door deze soundbar is de kijkervaring nog een stuk beter geworden. Zeker bij bij het kijken van films geeft het een extra dimensie. Ben er heel blij mee

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Bediening via app
  • Mooi geluid
  • Zonder tv te gebruiken om muziek te streamen

ReviewRoy 05-08-2023

Klein maar super krachtig

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Onlangs heb ik de HT-S2000 Sony Soundbar aangeschaft en ik ben er absoluut dol op! De installatie verliep erg soepel, waardoor ik direct kon genieten van het fantastische geluid dat deze soundbar produceert. Ik wil graag benadrukken hoe verbazingwekkend eenvoudig de installatie was. Met de duidelijke en gedetailleerde handleiding was ik binnen de kortste keren klaar. Gewoon de stekker in het stopcontact steken, de soundbar aansluiten op mijn televisie via de HDMI-ARC-poort, en voilà! Geen gedoe met ingewikkelde configuraties of eindeloos puzzelen met kabels. Sony heeft het proces echt vereenvoudigd, zelfs voor mensen met beperkte technische kennis, en dat maakt me heel blij. Maar de moeiteloze installatie is niet het enige waar ik zo enthousiast over ben. Het geluid dat de HT-S2000 produceert is werkelijk verbluffend! De soundbar heeft een krachtige output en ik merkte meteen een aanzienlijke verbetering in de audiokwaliteit van mijn tv-programma's, films en muziek. De diepe basgeluiden en heldere hoge tonen tillen mijn kijk- en luisterervaring naar een hoger niveau. Bovendien beschikt deze soundbar over een scala aan handige functies die het gebruiksgemak vergroten. De intuïtieve en begrijpelijke afstandsbediening, samen met de verschillende geluidsmodi waarmee ik het geluid naar wens kan aanpassen, zijn echt een pluspunt. Of ik nu geniet van een spannende actiefilm of gewoon wat achtergrondmuziek wil, de HT-S2000 past zich altijd perfect aan. En laten we niet vergeten hoe stijlvol deze soundbar is en hoe mooi hij in mijn tv-opstelling past. De slanke vormgeving en het minimalistische ontwerp zijn een aanwinst voor mijn woonkamer. Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat de HT-S2000 Sony Soundbar een geweldige aankoop is geweest. De eenvoudige installatie heeft mijn leven zoveel gemakkelijker gemaakt en het geluid is simpelweg fantastisch. Als je op zoek bent naar een soundbar die zonder enige moeite geïnstalleerd kan worden en een verbluffende geluidsprestatie levert, dan is de HT-S2000 absoluut de beste keuze!

• Compact

Minpunten

• Geen diepe bass

bruen024 03-08-2023

geluid goed, maar geen bioscoop ervaring

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Soundbar zorgt wel voor een beter geluid, maar in combinatie met de Sony Bravia is het voordeel niet zo veel beter. Daarvoor heb je de achter en bas speaker ook nodig om het echte bioscoop geluid te krijgen. Aansluiten en gebruiken gaat wel heel makkelijk met de app voor je telefoon.

Pluspunten

• bediening via de app
  • makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• 1 HDMI aansluiting

j*********@g******** 03-08-2023

Goede soundbar!

Geschreven voor: Sony HT-S2000

Onlangs heb ik deze soundbar aangeschaft het geeft tv kijken een hele andere ervaring, het voelt veel meer alsof je in de film zit, prachtig!
Het installeren is heel gemakkelijk en met de app heb je toegang tot verschillende instellingen en je hebt de afstandsbediening niet meer nodig.
Er zijn verschillende verbindingsmogelijkheden , wij hebben hem in de HDMI-ARC poort en zodra we de tv aanzetten, gaat de soundbar ook aan, ideaal.
De geluidskwaliteit is heel mooi, zowel gesproken tekst als geluiden komen heel mooi over en je hebt echt het gevoel alsof je in de film zit, ik ben heel blij met dit apparaat!

k*********@w****** 02-08-2023

Indrukwekkende audio zonder Smart Home-integratie

Geschreven voor: Sony HT-S2000

De Sony HT-S2000 Soundbar is een stijlvol en compact apparaat dat een indrukwekkende audiobeleving biedt met Dolby Atmos-ondersteuning.

Het is eenvoudig in te stellen en wordt geleverd met een afstandsbediening en aanraakbediening voor gemak. Het ontwerp is strak en modern en het heeft verschillende verbindingsmogelijkheden, waaronder HDMI-ARC/eARC, optisch en USB voor lokale muziekweergave.

De geluidskwaliteit, vooral met Dolby Atmos, is uitstekend, hoewel de bas misschien niet overheersend is. De soundbar mist echter ingebouwde Wi-Fi of Ethernet-connectiviteit, waardoor het niet rechtstreeks muziek kan streamen van online diensten of kan integreren met spraakgestuurde AI-assistenten zoals Alexa of Google Assistant. Het ondersteunt ook geen AirPlay 2 of Chromecast, waardoor muziekstreaming beperkt blijft tot Bluetooth. Bovendien ontbreekt ondersteuning voor Sony's eigen LDAC hi-res Bluetooth-codec waardoor draadloze streaming zich beperkt tot AAC-audiokwaliteit. Ondanks deze beperkingen blijft de Sony HT-S2000 een aantrekkelijke optie voor degenen die uitstekende geluidsprestaties en een eenvoudige installatie op prijs stellen binnen zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Indrukwekkende audio met Dolby Atmos.
  • Eenvoudige installatie & bediening.
  • Strak en modern design.

Minpunten

• Geen Wi-Fi/Ethernet voor online streaming.
  • Beperkte audio codec ondersteuning (AAC).
  • Geen smart home/spraakbesturing.