LG SJ4 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG SJ4 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Volvo 14-04-2019

Volle klank

Geschreven voor: LG SJ4 zwart

Degelijke soundbar .Volle klank vooral met cinema klank optie.Bluetooth functie klinkt volgens mij iets zachter dan in andere modus.Enige opmerking mag voor mij iets meer hoge tonen in verder erg tevreden.

Pluspunten

• Volle klank met bas fundament
  • Degelijk

Minpunten

• Bluetooth iets zachter maar nog voldoende
  • Misschien iets minder transparant dan Sony HF 200.

jeoffke 23-03-2019

Mooi instapmodel, goed genoeg voor films, matig voor muziek

Geschreven voor: LG SJ4 zwart

Vanwege een erg scherpe aanbieding in een winkel heb ik deze soundbar gekocht zonder te kunnen luisteren. Gezien de goede reviews heb ik die gok toch maar genomen.
De soundbar klinkt goed voor films, met een goede bas en een 'cinema' optie voor optimaal geluid. Ik luister echter ook vaker muziek op de soundbar via bluetooth en dat viel toch wat tegen. Een nogal blikkerig geluid. Ik kon hier ook na een aantal weken niet aan wennen waarna ik de Sj4 toch maar weer verkocht heb voor een ander model.

Pluspunten

• Goed geluid voor films / TV
  • goede bas

Minpunten

• minder voor muziek

Fons 04-01-2019

mooi geluid , eenvoudig aan te sluiten

Geschreven voor: LG SJ4 zwart

meerdere soundbar geprobeerd , deze kwam er qua prijs / kwaliteit verhouding , in de prijsklasse tot € 300 ,-- als beste uit.

Pluspunten

• prima vol geluid
  • eenvoudige bediening
  • mooie vormgeving
  • eenvoudig aan te sluiten
  • voldoende aansluitingen

Minpunten

• geen