Sony HTCT290 - Reviews

Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ron Bunschoten 16-08-2017

VAlt erg tagen

Nadat onze oude soundbar van SONY (4 jaar) kapot ging zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe. We wilde wel weer een SONY hebben aangezien hij tegen de muur onder de TV hangt en de TV ook van SONY is. Deze aangeschaft bij BCC maar meteen de eerste avond bij het TV kijken was het geluid erg ''blikkerig'''. Van alles geprobeerd om dit te verhelpen maar het bleef matig. Erg jammer. Ik zou dit als cijfer een 5 geven. Qua geluid met muziek valt het mee, het is geen topklasse geluid maar het kan ermee door. Ik zou dit als cijfer een 7 geven. Wel heeft hij een mooie display en is hij erg makkelijk aan te sluiten. Maar eerlijk gezegd zijn ze dat allemaal wel, optische kabel erin en hij werkt. De subwoofer was ook makkelijk te verbinden met bluetooth.
Wil je een goed geluid met zowel TV als met audio dan zou ik zeker verder zoeken... Na deze hebben we de JBL soundbar Cinema SB350 gekocht maar ook deze terug gebracht en zijn nu in het bezit van de YAMAHA YAS-107 en die is echt geweldig op alle fronten. Over de JBL soundbar Cinema SB350 schrijf ik nog een review.

Pluspunten

Minpunten

• Geluid met TV
  • Geluid met audio

Renée 05-11-2017

Fijne soundbar voor een redelijke prijs.

Na de aanschaf van mijn Philips 4k tv was ik toch wat teleurgesteld in de kwaliteit van de standaard speakers.

Gelukkig bood deze soundbar een redelijk goedkope maar effectieve oplossing.

Het geluid is goed wat uit de soundbar zelf komt en de draadloze subwoofer packed best wel een punch. Het feit dat de subwoofer draadloos is maakt plaatsing problemen een ding uit het verleden.

Ook kwa connectivity zit je goed: Bluetooth, hdmi em optical.

Kwa installatie was ik persoonlijk in 5 a 10 minuten wel klaar.

Pluspunten

• Goed geluid voor een 2.1 set.
  • Subwoofer is draadloos.
  • Bluetooth, optical en hdmi aan te sluiten.
  • Redelijk goedkoop.
  • Mooi design.

Minpunten

• Lipsync problemen waren lastig op te lossen hier.