JBL Cinema SB450 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Cinema SB450 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harry Bakker 23-12-2017

Lekker vol geluid

Geschreven voor: JBL Cinema SB450 zwart

Ik wil de een geluidset die ik dagelijks gebruik. Voor de T.V. maar ook via mijn telefoon. Omdat het geluid van JBL mij aanspreekt heb ik deze na het eerst beluisterd te hebben aangeschaft. Een heerlijk geluid.

Pluspunten

• Lekker geluid

Krekels 06-09-2017

Beter dan heel duur

Geschreven voor: JBL Cinema SB450 zwart

Deze soundbar heb ik genomen omdat ik niet geheel tevreden was over het duurdere merk s#nos. Deze soundbar ovetreft zeker de duurdere versies in geluid, maar vooral de bassen die zijn strak.
Het ophangen van de soundbar was simpel door de bijgeleverde wandbeugel.

Verder een super set die ik een ieder kan aanbevelen.

Enig min puntje. Maak een niet te grote voorstelling van het virtuele surround. Hierin zijn nog verbeter punten te behalen.

Pluspunten

• Voldoende vermogen
  • Goede prijs
  • Gaat duurdere merken voorbij
  • Super subwoofer

Minpunten

• Virtuele surround minder dan verwacht
  • Afstandsbediening te klein

Dennis van doorn 01-09-2017

Indrukwekkend

Geschreven voor: JBL Cinema SB450 zwart

Ben van een 5.1 set van Harman Kardon overgegaan naar een Soundbar. Ben eerst wezen luisteren en was al onder de indruk van het geluid. Nog even getwijfeld over de prijs, maar ben toch overstag gegaan.
Terug naar de soundbar, eenmaal aangesloten wat een fluitje van een cent was, WOOOOO wat een geluid en wat een BASS uit die subwoofer. Nu denk ik had ik dit maar veel eerder gedaan!!

Pluspunten

• Geen draden bende
  • Dikke bass
  • Zuiver geluid

Minpunten

• Nog niets ontdekt

J 01-02-2017

Prachtig geluid

Geschreven voor: JBL Cinema SB450 zwart

De JBL SB450 heeft mijn Harman Kardon BDS 479 home cinema set vervangen (ivm niet ondersteunen 4K). De JBL SB450 moest dus wel wat in huis hebben, en dat heeft hij ook. Er komt een geweldig, vol en krachtig geluid uit. In de doos wordt er een beugel meegeleverd om de soundbar te bevestigen aan de muur. Deze heb ik echter niet gebruikt dus daar kan ik ook niets over zeggen. Verder heeft de set 3 HDMI (4K, HDCP 2.2) ingangen, zodat je geen ingangen te kort komt voor je apparatuur.

Qua geluid is de set echt geweldig en de subwoofer doet zijn werk prima. De subwoofer is draadloos en kan overal worden neergezet. Hij wordt gekoppeld door middel van een knopje op de subwoofer en een knopje op de soundbar. Er is dus weinig technische kennis nodig om de soundbar in gebruik te nemen.

Verder zijn er nog een aantal nadelen. De afstandsbediening is klein en niet echt duidelijk, zeker niet in het donker (voor mij geen nadeel, ik gebruik een Harmony remote). De instellingen, zoals de Bass en Harman Volume zijn enkel met de afstandsbediening aan te passen en de instellingen zijn verder niet zichtbaar. Er is namelijk geen on-screen display, het enige wat de SB450 doet is geluid afspelen en beelden doorsturen naar de TV. Voor mij wegen deze nadelen niet op tegen de voordelen, dus ik beveel dit product zeker aan aan anderen.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Goede subwoofer
  • Plug and play
  • Mooi design, echter wel fors (10cm hoog)

Minpunten

• Kleine afstandsbediening
  • Geen on-screen display
  • Instellingen enkel aanpasbaar via de remote

Pim 28-12-2016

Pim

Geschreven voor: JBL Cinema SB450 zwart

Mooi design. Geweldig geluid, goed sub. Veel mogelijkheden zoals, jbl connect(meerdere speakers aansluiten). Remote learning, functies vd Soundbar toevoegen aan je tv afstandbediening.
Onder de tv gehangen met een beugel, standaard te kopen.

Pluspunten

• Krachtig geluid
  • Goede sub
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Geen display