Samsung HW-K470 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-K470 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Maxim 07-10-2017

Perfect geluid + afstellingsmogelijjkheden

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Super, ik hoefde niks in te stellen, hij maakt zowel met de subwoofer als met de rear speakers connectie en daarna ook automatisch verbinding met de Playstation 4 !!!
De verschillende geluidstonen zijn mooi en makkelijk in te regelen met de afstandsbediening. Hij is ook makkelijk aan de muur te bevestigen. Achterspeakers voldoen aan verwachting.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid ( smogelijkheden )
  • Rear ( surround speakers )

rory wielart 28-09-2017

Prachtige soundbar goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

deze soundbar gekocht en werkt werkelijk top , wat een mooi geluid door de extra boxen !! ik ben er uiterst tevreden over gezien ik vanaf een harman/kardon kom had ik er minder van verwacht maar het overtreft alles wbt het geluid , makkelijk te installeren en staat prachtig

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs
  • draadloos

Bert 14-08-2017

Niet al te best

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Vandaag ontvangen en na 3 uur werken weer ingepakt in de doos. Het instellen van het geluid is omslachtig. Zo ook de andere functies. In de omschrijving staat dat de satellietspeakers draadloos zijn, dit klopt niet. Je moet draadjes leggen naar de ontvangstunit, zodat je dus wel degelijk kabeltjes (of kabelgootje) zichtbaar hebt.
De weergave van de bas is zwaar onvoldoende. Zelfs voluit, klinkt deze verre van vol. De satellietspeakers klinken wel heel erg zacht.
Nee, ik ga eerst maar eens luisteren in een winkel, eer ik tot nieuwe aanschaf over ga.

Pluspunten

• vormgeving/formaat
  • prijs

Minpunten

• instel mogelijkheden
  • geluid subwoofer
  • geluid satelietspeakers
  • NIET draadloos
  • geen wifi

Chauf 10-08-2017

Goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Het is een klein systeem, maar er komt mooi geluid uit. De losse boxen achter geven wat minder hard geluid. Die moet je dan ook echt 60-90cm achter de zitplaats plaatsen. Het fijne is de blue tooth connectie (controleer of je TV dit ook aankan).
Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Achterboxen zijn wat zacht, qua geluid

R 28-06-2017

TOP PRODUCT GEKOCHT BIJ foka VIA INTERNET

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

MAKKELIJK BESTELD, SNEL GELEVERD EN PRODUCT WERKT PERFECT ( ZEER GOEDE PRIJS KWALITEITSVERHOUDING). sERVICE BIJ fok IS GOED EN VOORAL KUNDIG. iNSTALLATIE GING REDELIJK EENVOUDIG

Bart 01-05-2017

Gemakkelijke installatie

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Op advies van winkel gekozen.
Makkelijk te installeren, goed geluid en gebruiksvriendelijk. Goed alternatief voor home cinema set na toevoegen blu-ray.

Henri T 05-04-2017

Goede set voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Met een relatief goed geluid een mooi surround effect bereikt. Ook het gemak van draadloos aansluiten is top.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Green kabels

Minpunten

• Kabels acherluidsprekers kort

Peter V 09-01-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung HW-K470 zwart

Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen maar de eerste indruk is dat bij de basis instellingen het geluid geweldig is voor deze prijsklasse.
Ook het installeren is simpel. Had alleen een fout gemaakt met de volgorde van inschakelen, hierdoor werden de sub en rear niet automatisch gekoppelt. Echter handmatig koppellen was ook eenvoudig via de gebruikshandleiding. Als ik het een en andere meer getest heb volgt nog een vervolg review.
Bij de duurzaamheid heb ik niets ingevult. Heb hem pas een dag.

Pluspunten

• Draadlose subwoofer
  • Eenvoudig te installeren
  • Zeer goed geluid
  • Draadlose achter ontvangen

Minpunten

• Achter speakers niet volledig draadloos