Samsung HW-K470 - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Peter V 09-01-2017

Zeer tevreden

Ik heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen maar de eerste indruk is dat bij de basis instellingen het geluid geweldig is voor deze prijsklasse.
Ook het installeren is simpel. Had alleen een fout gemaakt met de volgorde van inschakelen, hierdoor werden de sub en rear niet automatisch gekoppelt. Echter handmatig koppellen was ook eenvoudig via de gebruikshandleiding. Als ik het een en andere meer getest heb volgt nog een vervolg review.
Bij de duurzaamheid heb ik niets ingevult. Heb hem pas een dag.

Pluspunten

• Draadlose subwoofer
  • Eenvoudig te installeren
  • Zeer goed geluid
  • Draadlose achter ontvangen

Minpunten

• Achter speakers niet volledig draadloos

Simone 15-11-2017

Uitval rear speakers

Als de set werkt is hij fantastisch, maar ik heb Telkens storing /ruis en zelfs uitvallen van de rear speakers.
Probleem lijkt niet te verhelpen ook niet na opnieuw syncen... Zo jammer

Maxim 07-10-2017

Perfect geluid + afstellingsmogelijjkheden

Super, ik hoefde niks in te stellen, hij maakt zowel met de subwoofer als met de rear speakers connectie en daarna ook automatisch verbinding met de Playstation 4 !!!
De verschillende geluidstonen zijn mooi en makkelijk in te regelen met de afstandsbediening. Hij is ook makkelijk aan de muur te bevestigen. Achterspeakers voldoen aan verwachting.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid ( smogelijkheden )
  • Rear ( surround speakers )

rory wielart 28-09-2017

Prachtige soundbar goed geluid

deze soundbar gekocht en werkt werkelijk top , wat een mooi geluid door de extra boxen !! ik ben er uiterst tevreden over gezien ik vanaf een harman/kardon kom had ik er minder van verwacht maar het overtreft alles wbt het geluid , makkelijk te installeren en staat prachtig

Pluspunten

• uiterlijk
  • prijs
  • draadloos

Bert 14-08-2017

Niet al te best

Vandaag ontvangen en na 3 uur werken weer ingepakt in de doos. Het instellen van het geluid is omslachtig. Zo ook de andere functies. In de omschrijving staat dat de satellietspeakers draadloos zijn, dit klopt niet. Je moet draadjes leggen naar de ontvangstunit, zodat je dus wel degelijk kabeltjes (of kabelgootje) zichtbaar hebt.
De weergave van de bas is zwaar onvoldoende. Zelfs voluit, klinkt deze verre van vol. De satellietspeakers klinken wel heel erg zacht.
Nee, ik ga eerst maar eens luisteren in een winkel, eer ik tot nieuwe aanschaf over ga.

Pluspunten

• vormgeving/formaat
  • prijs

Minpunten

• instel mogelijkheden
  • geluid subwoofer
  • geluid satelietspeakers
  • NIET draadloos
  • geen wifi

Chauf 10-08-2017

Goed geluid

Het is een klein systeem, maar er komt mooi geluid uit. De losse boxen achter geven wat minder hard geluid. Die moet je dan ook echt 60-90cm achter de zitplaats plaatsen. Het fijne is de blue tooth connectie (controleer of je TV dit ook aankan).
Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Compact
  • Goed geluid

Minpunten

• Achterboxen zijn wat zacht, qua geluid

Andy 04-08-2017

Een goed soundbar

Had hem al een tijdje en aangesloten gehad via optische kabel. Viel me beetje tegen en veel verschil zou er niet zijn zag ik meestal. Nu aangesloten via goede hdmi kabel en jahoor nu ben ik tevreden. Nu heb ik dts neo op tv enzo aan kunnen zetten en echt veel beter sound.

R 28-06-2017

TOP PRODUCT GEKOCHT BIJ foka VIA INTERNET

MAKKELIJK BESTELD, SNEL GELEVERD EN PRODUCT WERKT PERFECT ( ZEER GOEDE PRIJS KWALITEITSVERHOUDING). sERVICE BIJ fok IS GOED EN VOORAL KUNDIG. iNSTALLATIE GING REDELIJK EENVOUDIG

Bart 01-05-2017

Gemakkelijke installatie

Op advies van winkel gekozen.
Makkelijk te installeren, goed geluid en gebruiksvriendelijk. Goed alternatief voor home cinema set na toevoegen blu-ray.

Henri T 05-04-2017

Goede set voor een goede prijs

Met een relatief goed geluid een mooi surround effect bereikt. Ook het gemak van draadloos aansluiten is top.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Green kabels

Minpunten

• Kabels acherluidsprekers kort

Ratje 01-04-2017

Had beters verwacht

Als de tv net aangaat stoort het geluid in het begin. Maar heb hem nu via kabel aangesloten en doet hij het super. Had alleen kwa bass meer verwacht.

Cvdkamp 27-01-2017

Geweldig systeem

Erg helder geluid met een mooie bas uit de subwoofer door de 2 kleine luidsprekers is het net een home cinema en er zit ruim voldoende volume in!!

M. van Croonenburg 23-12-2016

Waardeloos product

Subwoofer valt steeds uit en moet je een klein tikje erop geven in de hoop dat hij het dan blijft doen. Ook zijn de achterspeakers niet echt draadloos, zijn met elkaar verbonden via draad, wat niet duidelijk op de verpakking staat vermeld