Philips HTL5160B/12

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

patstroo 06-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Aansluiten op Google Cast is een drama

5,8
Goed geluid en hij ziet er mooi uit.
Alleen het aansluiten via de hcweset app op google cast is een drama. Heel wat uren ingestopt maar zonder succes. Staat nog in de kinderschoenen bij Philips. Geen ondersteuning vanuit Philips.
Daarnaast valt de connectie naar de woofer valt regelmatig weg.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-07-2016

Geachte patstroo,

Hartelijk dank voor uw review op deze website. Om uw ervaring met de HTL5160B nóg completer te maken, helpen we u graag wegwijs te worden in de HCWeConnect app, en het ontsleutelen van alle functies van deze SoundBar.

Gaat u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio. Hier kunt u contact leggen per telefoon, e-mail, chat, Facebook en Twitter.

Pascal
Philips Webcare

patstroo 06-07-2016

Contact met Philips gehad. Helaas pas na drie weken een reactie terug. De soundbar zal wel defect zijn!

S.Smarius 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima aankoop

De soundbar gekocht voor bij een Philips 55Pus7101.
Geluid is prima zeker met de meegeleverde krachtige subwoofer. Draadloos aan te sluiten door automatische te pairen.
Enige nadeel, de voorkeur bijv ARC blijft continu in beeld staan. Wel te dimmen maar waarom na verloop van tijd niet gewoon uit?

Jeroen 07-01-2017

Dim stand op auto zetten en gaat uit na 5 sec

TC 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig geluid

Deze soundbar gekocht bij een philips 55pus7101/12 voor de complete bioscoopervaring. Geluid is subliem en aansluitmogelijkheden in overvloed.

Theo 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige soundbar met subliem geluid

De vormgeving van deze philips soundbar is prachtig en vorm in ons geval zeker geen storend object. De geluidskwaliteit is ook nog eens geweldig, wat wil je nog meer met zon prachtige aanbieding.

Rudolf Smink 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

goed geluid storing vrij

goed geluid storing vrij neemt een hoop kabels weg ideaal om van laptop pc smartphone of tablet af te spelen.

rnieu 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

prachtig geluid

in de winkel met verschillende apparaten gehoord en deze sprong er echt uit. instellen was makkelijk en heeft veel mogelijkheden

Lawrence 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Htl5160B review

7,6
Mooi apparaat, goed geluid. Strakke vormgeving.
HDMI arc is handig. Via HDMI aansluiten is ideaal, meegeleverde optische kabel is niet nodig in dat geval.

Soundbar 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Soundbar

Mooi geluid,en leuk dat Philips een geld terug actie heeft.De soundbar is een mooi geluidsdrager.Heeft een mooie zwarte kleur en is makkellijk aan te sluiten.

patstroo 06-07-2016

Makkelijk aansluiten? Heel bijzonder, deze reactie na mijn reactie eerder vandaag!

H Odijk 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

super TV toestel

gebruiksvriendelijk en makkelijk bedienbaar
goede beeldkwaliteit voor zowel oudere personen als voor jongeren doelgroep zeer makkelijk te bedienen voor zowel televisie kijken als voor internet gebruik de afstandsbediening is zowel voor de tv als mede een toetsenbord voor internet gebruik
het kleurencontrast pas zich makkelijk aan door het ambilight affect

Richard 29-11-2016

Dit is een soundbar

Jeff 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima set, absoluut de moeite waard

Ik heb hem nu een week in mijn bezit, het geluid wat er eruit komt is vol en krachtig. Het aansluiten is relatief simpel en hij heeft veel aansluitmogelijkheden.

De bluetooth functie is echter wat beperkt in zijn bereik. Op het moment dat je hem aansluit via de kabel op het gewone internet is het bereik fantastisch. Even puzzelen, maar de app doet eigenlijk bijna alles voor je.

Hies 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat voor mensen die niet veel gedoe willen hebben met bedradingen en speaker installaties. Ook voor de overige gezinsleden zeer gebruiksvriendelijk door onder andere HDMI-CEC en HDMI ARC (allemaal te bedienen met 1 afstandbediening). Spotify-connect en google cast (voor muziek- apps) veranderd dit in een "smart" sound bar. In een woord: IDEAAL!!

A3 30-12-2015

Deel volledig deze mening maar mis nog een ode aan de geluidskwaliteit .
Top 👍

Hies 31-12-2015

Voor mij als "audioleek" top geluid! T.o.v standaard geluid mijn sansung ue55ju7000!

Penn65 23-04-2016

Ik ben het eens met de reacties, maar let wel op het geluid is alleen maar goed als je een nieuwe tv hebt of indien de uitgangen verouderd zijn (tv's van 5 jaar of ouder?) investeert in aanvullende bekabeling en converter.

Lok 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Is stuk beter als geluid van een tv. Voor tv gebruik en muziek via BT is het prima te doen. Ziet er goed uit en is makkelijk te gebruiken.

Drielos 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Phillips Soundbar HTL5160

7,4
Prima soundbar! Goed geluid, goede bass uit subwoofer.
Vooral afspelen met spotify vanaf een mobiel apparaat werkt goed en klinkt mooi!

Frans 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Soundbar

Voor deze prijs een supermooi geluid met een volle bas en een mooi design..
Ik ben er heel erg tevreden mee.

Arthur 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie soundbar

Mooie soundbar met goed geluid. Subwoofer connect soms echter niet goed. Verder uitstekend apparaat en goede connectiviteit. Bluetooth werkt goed en ben erg tevreden met Spotify Connect.

mark 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

soundbar review

not happy with having to write a lot of rubbish to justify getting a 25 euro cash back.This is time wasting,how in the name ofwho dan ook can I write a review over an item that i have just bought? please send an e.mail with the user instructions to describe how I must use the remote control.

Officiele reactie van Philips Nederland 23-06-2016

Dear mark,

Your review is a bit confusing to us. Could you kindly contact us, so we can clear up any questions you might have? We are easy to reach.

Please follow this link: http://philips.to/1JPX4fL and choose the second chapter: Home Cinema & Audio. Here you can reach us by phone, e-mail or chat.

Alternatively you can reach us on Facebook (/PhilipsNederland) or Twitter (@PhilipsCare_NL)

Looking forward to hearing from you.

Kind regards,
Pascal