Philips HTL2183B/12 - Reviews

Totaal uitgangsvermogen
Soundbar vermogen

dl 06-10-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer goed verbeterd geluid

Na wat langer gebruikt te hebben wil je er niet meer zonder ,geluidskwaliteit is goed en ook de bediening enz ,super .
wel met hdmi aansluiten en dan werkt hij gewoon op afstandsbediening tv,geen twee meer nodig .

Stenn 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Review soundbar

7,6
Dit systeem heeft een prima geluidskwaliteit, tevens neemt het niet al te veel ruimte in onder de TV zodat het amper opvalt in de woonkamer.

DF 31-07-2016 Product maand in bezit

Soundbar met subwoofer

Mooi geluid, goede prijs-kwaliteitverhouding. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr apparaat!

ticheltjes 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige aankoop!!

we hebben de ambilight tegelijkertijd gekocht met het geluidssysteem wat erbij past en wat genieten wij!! strak design wat ons wegblaast in geluidskwaliteit! we gaan ons bose systeem verkopen

x 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

fijne surround systeem

Deze soundbar is perfect voor mensen met een kleine ruimte waar een surround systeem wat moeilijk is, ook voor grotere ruimtes is het een perfecte aankoop. Muziek, film en games komen beter tot hun recht met het virtueel surround systeem. Vooral de spraakkwaliteit valt op!

Jad 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goed Soundbar

Goed geluidskwaliteit en goedkoop ,,,blutooth werken better dan ander modellen van Philips. Vorige keer heb ik een nieuwe model van 3160B-12 maar het werk niet helemaal goed

mia menten 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

beeld en geluid zijn tot nu philips waardig , de toekomst zal de duurzaamheid bepalen , echter met een vertouwd merk moet dat lukken zo niet gaan wij uit van de garantie zols philips die biedt

gekozen voor philips in verband met kleur en vormgeving , natuurlijk het vertouwen in een nederlands merk , met daarbij behorende garante

Jimmy 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geen aansluiting voor me tv

5,8
HDMI ik de soundbar en tv gedaan geen effect verschillende dingen geprobeerd helaas zonder resultaat weet niet hoe ik dit verder kan oplossen heb nu aux erin gedaan alleen dan is het geluid iets minder helaas

MR 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie soundbar

Makkelijk aan te sluiten, in te stellen en het geluid is perfect. erg gelukkig mee. gewoon via de coax aansluiting op de tv en al mijn apparaten werken er op.

Isabelle 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima soundbar!

Ik was opzoek naar een goede soundbar voor weinig geld. Na flink wat te hebben gelezen kwam ik uit bij deze soundbar van Philips. Ik had de soundbar binnen 5 minuten aangesloten, dus dat gaat zeer gemakkelijk. Ik vind het geluid erg goed. Al met al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Fredy 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

Voor de aanschafprijs zeker een aanrader!!!!!

Voor de aanschafprijs van deze soundbar het gemak van het aansluiten, de prachtige vormgeving en het geluid is dit een dikke aanrader!!!

M1969 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Soundbar HTL2183B/12

Mooi geluid bij onze nieuwe tv van Philips veel mogelijkheden oa door Bluetooth functie zo stream je ook je muziek van bijv. je telefoon
Een aanrader bij je tv !

Buis 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Soundbar Philips

Was gemakkelijk te installeren en het geluid is goed
en het oogt goed onder de TV.
Alleen waarom verplicht minimaal 100 tekens voor je motivatie?

derk 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooi geluid

hele mooie sound voor de prijs leuk vorm gegeven en passend bij tv alleen jammer dat het net niet tussen de pootjes van de tv kan

mario 12-06-2016 Product paar weken in bezit

philips soundbar

mooi geluid voor bij de tv of pc en met de USB aansluiting kun je op de stik alleen muziek afspelen zonder extra dingen er bij aan te zetten

Sipma 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super Tevreden

Heel blij met de aankoop van deze Philips Soundbar. De prijs kwaliteit verhouding is super! Erg komt erg goed geluid uit de soundbar met een mooie diepe bas. Kortom erg tevreden

Oktar 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Philips HTL2138B?12

6,6
Het is qua geluid een topproduct, het enige mindere aan het product is dat wanneer die op stand-by gaat en je hem weer aanzet hij niet automatisch op de zelfde source komt

Ralf 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product

Sinds vandaag in huis, direct aangesloten. Geluid van de films en van muziek zijn sterk verbeterd. Echt een goed product!