Philips SoundBar DVD Home Theatre HTS8150/12 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar DVD Home Theatre HTS8150/12 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PD0-OYH 16-01-2011

Deze set gekocht om alle lossen componenten vaarwel te zeggen. Ook wilde ik via USB en docking nieuwe media kunnen afspelen. In één woord ... geweldig. Als jaren 80 HiFi purist weet ik dat dit vloeken in de kerk is. Maar ben steeds meer gaan ervaren dat geluid een beleving is (ik ben door Sudden Deafness) even helemaal doof geweest. Ambisound is net zo iets als Bose maar dan wel effe stukken beter. Heel erg knap wat ze met deze set kunnen neerzetten. De bediening is kinderlijk eenvoudig en verder is de uitvoering net als het geluid iets persoonlijks ... ik vind het fenomenaal. Bedenk dat ik een Pioneer A80 versterker heb gehad en verder echte luidsprekers:-)

LudoS 30-05-2010

Geweldig geluid en een beauty aan de muur. Zelf had ik niet de ruimte en mogelijkheid voor allemaal speakers, maar wil toch graag een film beleven met serieus geluid. Dat dit allemaal in een enkele bar kan is echt geweldig. Ook super handig met een iPod aanlsuiting. Het mooiste vind ik de witte kleur, maakt hem echt heel chique. Absolute aanrader.

BobvH 11-02-2009

Erg mooi, deze soundbar van Philips. Gekoppeld aan een aurea lcd van Philips - met behulp van een speciaal frame - is het visueel een plaatje.
Het gebruikersgemak is redelijk. Wel een beetje op elkaar afstemmen, die afstandsbedieningen. Bij het afspelen van een Blue Ray af en toe last van hoge herztonen, en een te hard volume.