Teufel Raumfeld Soundbar - Reviews

Subwoofer plaatsing
los
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Cornelis62 24-02-2017

Super kwaliteit materialen en WAT EEN GELUID

Ik heb lang gezocht en het is bijna niet te bevatten maar wat een super geluid. Had een 7.1 installatie en wilde minder speakers maar wel iets wat enigszins vergelijkbaar was. Ben echt overal gaan luisteren en natuurlijk waren SONOS en BOSE ook een terechte kandidaat en klinken ook heel mooi. Gezien de testen op internet toch voor RAUMFELD gegaan om eigenlijk te testen. Dit kan toch 8 weken gratis en wie biedt dit nou aan. Teufel/Raumfeld dus. Na 2 belletjes met de helpdesk(lag aan mij) aangesloten en toen was het zover. Ik kon mijn oren niet geloven toen alles het deed. In een woord"FANTASTISCH", echt niet te geloven en sorry, mooier dan de concurrentie. Benaderd mijn ex-geluid van vele malen duurder tot zeer dicht. Hoe kan dit?
Klinkt misschien allemaal te enthousiast maar geloof me dat het niet overdreven is. Iemand die deze soundbar bekritiseerd moet dat haast wel in opdracht van de concurrent doen, dat kan denk ik niet anders.

Pluspunten

• GELUID met HOOFDLETTERS
  • Zeer goede APP op WIFI
  • De WOOFER is ontzettend mooi
  • Prachtige materialen
  • Prima Helpdesk(Kan nog wel even doorgaan)

Minpunten

• Soundbar is best hoog