Sony HT-ST9 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-ST9 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jack 06-05-2018

Waanzinnig eenvoudige setup, werkt direct.

Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

Super eenvoudige aansluiting op je tv, telefoon etc. Vol geluid en ziet er heel stoer uit. Geen spijt van aankoop.

Jimmy 29-02-2016
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

De soundbar heeft schone, dynamisch en krachtig geluid. Films kijken, het geluid vult mijn hele kamer. Gebruiksgemak is fantastisch. Binnen enkele seconden na het installeren van de soundbar en de woofer, het was klaar voor gebruik. De woofer is aangesloten op de soundbar zonder enige interactie of inbreng door mij. Het ontwerp is mooi met mijn Sony 55 inch televisie. De ondersteuning voor ARC is groot. Sluit hem aan poort van uw tv ARC, genieten van de muziek uit alle beschikbare bronnen en films. Het enige wat ik vraag Sony te verbeteren zou video-ondersteuning voor de USB poort. Ik beveel de soundbar aan degenen die geweldig geluid uit verschillende bronnen willen.

Petra 23-12-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

De speaker heeft super geluid goed voor een feestje als de speaker aangesloten is op spotify is de bass heel goed maar ook als de baby slaapt kan je toch goed geluid hebben.

Andy V 19-12-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

mijn eerste flatscreen was de Sony Monoliet scherm en is nu 5 jaar gepasseerd en speelt nog altijd zoals dag 1; zoals al mijn vroegere Sony's

Gylian 04-10-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

Ik vind de soundbar een heel mooi ding met goede geluidskwaliteit.
Het is echter wel van belang een goede HDMI kabel aan te schaffen om er voor te zorgen dat de ARC goed werkt. Voordat ik die goede kabel had liep het geluid regelmatig uit het lood. Nu is dat opgelost en ben ik er erg blij mee.

Pixelz 14-09-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

Deze soundbar gekocht samen met de Sony KD-55X8509C tv. Deze soundbar ziet er veel degelijker uit en klinkt veel beter dan de goedkopere modellen van welk merk dan ook, maar dat mag ook wel voor die prijs. Verwacht geen wonderen qua surround geluid, maar wel een relatief compacte oplossing waarbij zowel tv en film als muziek erg goed klinken: strak en helder. Echter, als je 5.1 geluid wilt en/of hoge eisen stelt aan het geluid dan moet je een echte 5.1 set kopen en dat lukt ook uitstekend binnen hetzelfde budget. Als je geen hekel aan snoeren door de huiskamer hebt dan is dat een betere keuze.
Aansluiting via HDMI/ARC dus maar 1 HDMI kabel naar de soundbar en alle afspeelapparatuur (kabel receiver, PS3) direct aan de TV koppelen.
De soundbar kan bediend worden via de Songpal app van Sony (ik heb hem op mijn iPhone) en dat werkt prima samen met mijn NAS.
Alleen Spotify kreeg ik nog niet werkend zonder een premium account, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Wat wel erg jammer is, is dat de soundbar een aanzienlijk deel van het scherm van de TV blokkeert als hij er voor ligt. De TV heb ik dus noodgedwongen op een dikke plank moeten zetten en dat is niet fraai. Daar zou Sony rekening mee moeten houden en een oplossing voor moeten bieden. Dit probleem heb je overigens ook met andere hoge soundbars zoals de Sonos, maar je verwacht dat Sony zorgt dat TV en soundbar op elkaar afgestemd zijn of kunnen worden.

K W 10-07-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van de HT-ST9 in combinatie met een Sony KD-55X8505C 4K TV. De soundbar icm de bijgeleverde subwoofer geeft een overtuigende "movie experience" hoewel je dit natuurlijk niet mag vergelijken met een "true 7.1 systeem met meerdere speakers waarbij het geluid echt van achteren en opzij komt. Spraak zoals bij een journaaluitzending wordt keurig duidelijk weergegeven hoewel je in dat geval wel beter je subwoofervolume aan kunt passen.
Als gewoon muzieksysteem valt het wat tegen in vergelijk met een opstelling met goede boxen links en rechts. Daar is het geluid van de HT-ST9 toch wat minder.
De aansluitmogelijkheden zijn voldoende (optical, HDMI en analoog jack) De connectors zijn handig weggewerkt zodat je geen kabels in nare bochten hoeft te buigen wanneer je de bar tegen een wand wilt bevestigen. De gebruikte materialen voor zowel de soundbar alsmede de subwoofer ogen degelijk en vormen een fraaie aanwinst voor iedere huiskamer.

timohuijgevoort 16-06-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST9 zwart

in een woord gezegd WOW. Super geluid en vormgeving.
Ik ben een echte beeld en geluidsliefhebber

Op blind vertrouwen van de verkoper heb ik deze soundbar gekocht met de afspraak indien ik niet tevreden zou zijn ik hem terug zou mogen brengen.

De soundbar was in een zeer korte tijd aangesloten. 2 stekkers in het stopkontakt steken. een HDMI kabel tussen de tv en de sounder aansluiten. De menu knop indrukken en alles wijst zichzelf.

Het paren tussen de Iphone Ipad Imac is een koud kunstje en werkt helemaal perfect.

kortom ik ben een zeer tevreden klant.

De enthousiaste verkoper heeft geen woord teveel gezegd.