JBL Cinema SB350 - Reviews

Totaal uitgangsvermogen

6,3

Lianne285 19-11-2016 Product paar maanden in bezit

Slecht geluid

Sinds de aanschaf maakt de subwoofer een hard krakend geluid. Heel irritant, waardoor je niet meer van de muziek geniet. Ik heb de subwoofer teruggestuurd naar JBL, maar volgens hun werkte hij naar behoren en dus kreeg ik hem gewoon weer retour. Nog altijd maakt het dat harde krakende geluid. Erg jammer en zoiets verwacht je niet van JBL en voor die prijs.

Bert Lugtjes 26-02-2016 Product half jaar in bezit

5,5
Heb deze terug gebracht, na 2 reparaties. Er kwam een zeer storend poppend geluid uit de subwoofer. Heb het ook terug gelezen op andere review sites. Geld terug gekregen. Tevens veel te kleine losse afstandsbediening die telkens zoek raakt. Ga op zoek naar iets anders. Had dit niet verwacht van JBL.

dirk-789 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

5,6
Storend popend geluid bij gesprekken door een slechte cross over. Jammer want klinkt wel goed bij muziek...

Musa 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Na heel veel soundbars gehoord te hebben heb ik de keuze gemaakt voor de jbl 350. Het is thuis gewoon super geluid !!! Echt zeker en zeker de prijs waard. Geen twijfels dit is qua prijs de beste kwaliteit.

Rob Heijink 07-11-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb nu sinds enkele maanden de JBL Cinema SB350 en hij bevalt mij prima. Geluid is echt super. TV is aangesloten via een optical kabel en mijn KPN kastje via een AUX kabel omdat dat niet anders kan, maar werkt er goed. Bleutooth werkt ook goed, ik heb diverse bleutooth apparaten aangesloten en het hapert niet. Goed helder geluid via Spotify.
Ik ben er erg blij mee en de prijs vind ik meevallen. De andere soundbars waren goedkoper, maar het geluid was dan ook véél minder.
TOP!

Wouter 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

5,6
Deze soundbar aangeschaft en geinstalleerd. Na veel proberen is het mij 1 maal gelukt om een smartfoon via bluetooth te koppelen. Hierna is ben ik daar niet meer in geslaagd. Krijg continue foutmeldingen. Of de soundbar wordt niet herkend, of er volgt een melding dat ik een verkeerde pincode heb ingevoerd. Terwijl je nergens een code oid hoeft in te vullen. Terwijl deze mogelijkheid voor mij essentieel is. De soundbar gaat morgen dus terug. Advies: NIET KOPEN!