Philips HTL5140B/12 zwart

Teufel Cinebar 52 THX Streaming zwart

Teufel Cinebar 52 THX Streaming zwart
8,4 (5)
Bekijk alle Soundbars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HTL5140B/12 zwart op Kieskeurig.nl.

adrian92 16-06-2014

De HTL5140B/12 soundbar met bijbehorende subwoofer van philips zorgt voor een prachtig geluid in huis. De soundbar creëert een zeer zuiver geluid met meer dan voldoende volume. Naast de topkwaliteit van het geluid is de soundbar voorzien van verschillende, goed werkende functies. Zo kan de soundbar worden aangesloten op de tv waardoor de beleving een stuk groter wordt tijdens een goede film. Maar daarnaast is de soundbar ook zeker goed inzetbaar als geluidsinstallatie voor je muziek. Met een bluetooth functie een aux kabel en usb ingang zijn er genoeg mogelijkheden om je muziek met uitstekende kwaliteit af te spelen. De installatie van de HTL5140B/12 verliep ook erg soepel en makkelijk waardoor ik snel van de HTL5140B/12 kon genieten.

BobS 31-01-2019

Matig

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Springt konstant van de HDMI uitgang naar BT en sluit daarmee , vanzelfsprekend , de TV uit ???
Waardeloos dus

hoekstra0 07-02-2018

Bluetooth werkt niet

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Apparaat ziet er goed uit en werkte in het begin ook prima.
Echter ik heb het apparaat onder andere gekocht zodat ik met bluetooth apparaten kan verbinden en muziek kan afspelen. Nadat dit eerst wel werkte kan in inmiddels met geen enkel apparaat nog bluetooth verbinden maken met de subwoofer. Niet met mijn telefoon (android en Ios, tablet en laptop), ik kan nu dus geen muziek meer afspelen via bluetooth waar ik uiteraard erg van baal.

willetje65 18-05-2017

minder

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

heb sinds vandaag de soundbar aan gesloten op tv radio via de tv dan hard dan zacht ook als de tv speelt wie kan mij vertellen wat ik moet doen bvd gr wil

JacqC 17-02-2017

Hij hapert heel vaak...;-(

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Gekregen voor mijn verjaardag! Superblij mee.
Na wat gedoe met aansluiten, maar fantastische hulp van de klantenservice, ging het goed. Helaas hapert de soundbar nu constant: stroom eraf, stroom er weer op en resetten hielp goed, helaas, helaas, helpt het nu niet meer. Dat is dus de reden dat ik er nu over denk hem terug te sturen. Balen, want verder ben ik echt tevreden.

Veepa 26-01-2017

Zeer goed geluid, en wat sync problemen

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Ik heb deze soundbar op het internet gekocht. Het geluid is precies zoals ik het wilde; genuanceerd en duidelijk gearticuleerd bij voice-overs, discussieprogramma's en nieuws e.d. Dit zonder boemerig te worden.
En vol en overtuigend bij gamen en actie. De geluiden zijn goed gedefinieerd en er is een goede overgang van soundbar naar woofer zonder een ''gat'' in de tonen.

Helaas heb ik (net als wat anderen) wel wat audio sync probplemen waar de de audio op een vertraging van 0mS toch al achterloopt op de video. Helaas kan je de audio alleen nog verder vertragen met de AB wat het probleem niet verhelpt maar juist verergert.
Ik heb de mediabox aangesloten op HDMI in en de HDMI ARC uitgang op mijn nieuwe Philips TV aangesloten (43PUS6501) Dus dat lijkt mij toch de goede manier van aansluiten.
En dit is wel een smet op het gehele plaatje. Daardoor haalt hij bij mij de volle 5 sterren helaas niet.

Ik hoop dat Philips nog met een software update komt voor de TV en/of Soundbar waardoor dit probleem verholpen wordt.

Hans88 14-01-2017

Indien subwoofer functioneert goed product

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

In het begin veel plezier gehad van de soundbar. Geluid is kwalitatief goed voor de prijs, en is zeker beter als wat er uit een standaard TV komt. Design is ook mooi gedaan, alleen is hij wel krasgevoelig.

In het begin was het zeldzaam dat de subwoofer geen verbinding had, maar het probleem wordt steeds erger tot het moment dat ik hem momenteel helemaal niet meer gebruik omdat elke paar seconden de bass wegvalt en weer terugkomt, wat de geluidsbeleving totaal verpest.

Problemen blijven aanhouden ook na de laatste software-update, meerdere malen opnieuw connecten en herpositioneren van de subwoofer.

Arjan1 08-01-2017

Geluid beter dan TV

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Geluid is beter dan van een LED-TV, maar toch wint mijn versterker met fatsoenlijke BW-speakers.

Verder stoort de bluetooth verbinding met de bass-box enorm op mijn wifi signaal. Daarom toch teruggestuurd.

belroosje 04-02-2016

een goed product

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

voor iemand met gehoor ondersteuning is de sound bar goed af te stellen. en voor mij goed te verstaan bij talkshow s

lazaroj32 16-01-2016

erg mooi geluid voor niet al te dure soundbar

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Eenvoudig te installeren, maar let wel op er zit alleen SPDIF optisch op, dus geen SPDIF coaxiaal. M.n. voor iets oudere TV's, o.a. van Philips zelf, zou dit een handige toevoeging zijn geweest ivm ontbreken HDMI ARC op TV's van 2 jaar of ouder.
Bluetooth verbinding (eventueel met NFC) is erg handig en heel stabiel.
Geluids instellingen zijn prima aan te passen, maar welkome toevoeging zou zijn om de subwoofer met de AB uit te kunnen zetten, omdat gesproken tekst (van TV of radio) toch wat dreunt via de SW. Zelfs als je soundinstelling 'bright of clear' gebruikt.

Discovery 14-09-2015

Een mooi apparaat met uitstekende prestaties

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Het is een mooi apparaat om te zien. ook het geluid is prachtig. het aansluiten op de TV stelde niets voor. Iedereen kan het doen.

ETAM 13-09-2015

goed

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Ik ben tevreden met deze soundbar.Het uiterlijk is mooi.Het regelen van de lage als de hogetonen is prima.Een prima soundbar voor een goede prijs.Ook het gebruik van je smartfoon om muziek af te luisteren is van goede kwaliteit.

Leo55 09-09-2015

Mooi design en lekker geluid bij film

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Het apparaat oogt mooi en sound effects bij films komen goed tot hun recht. Het gesproken woord komt enigszins onnatuurlijk over. Het uitzetten gebeurt helaas niet door afstandbediening van TV ondanks ARC functionaliteit.

pcmklein 09-09-2015

Perfect add-on voor je TV

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Eenvoudige en goede soundbar. de draadloos aangestuurde woofer kan eenvoudig elders geplaatst worden (mits er een stopconact in de buurt is).
Doorschakeling van hdmi signal vanaf settop box is zeer eenvoudig. De Soundbar werkt zonder moelijke instellingen samen met Philips TVvia de ARC verbinding. Tevens eenvoudige geluidsniveau bediening via AB van TV.

Wellicht soms iets te zware bass geluid. Maar dan kan de Soundbar in night modus worden gezet indien dit hinderlijk is.

Verplicht 09-09-2015

Goede prijs/kwaliteit. Volgende aanschaf meer aan uitgeven

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

De HTL5140 is een degelijk set voor de prijs die je betaald. Het geheel is eenvoudig in gebruik en het is makkelijk om via bluetooth een podcast of spotify naar het setje te streamen.

Gezien de prijs niet overdregen hoog is voor een versterker, 2 speakers en een subwoofer, mag je echter ook niet te veel verwachten. Het geluid is absoluut beter dan wat er uit de speakers van een TV komen, het is echter nog altijd vrij vlak. Vooral stemmen worden helderder en duidelijker door deze soundbar, voor muziek is het geheel echter te vlak en ontbreekt het aan dynamiek.

De draadloze subwoofer heeft weinig definitie in het geluid en in onze opstelling zijn we veelal bezig de stekker in en uit het stopcontact te doen omdat de verbinding weer eens is verloren.

Al met al een solide soundbar die er goed uitziet en makkelijke te installeren en gebruiken is (hoewel de knoppencombinatie die je in moet voeren om weer verbinding met de subwoofer te zoeken, er wel één is die je telkens weer naar zult moeten zoeken op internet) en waar geeft voor het geld. Als je niet al te veel eisen hebt maar je ergert aan de speakers van een flatscreen (en shooters speelt), een solid aanschaf. Mocht je echter iets meer eisen van audio, zeker doorsparen!

Anoniem 08-09-2015

Mooi geluid, alleen loopt niet synchroon met tv

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Mooi design, mooi geluid, maar loopt niet synchroon met de televisie en gebruikt veel van de wifi. Had ik dat allemaal geweten dan had ik hem niet gekocht.

Ricardo1962 07-09-2015

slecht

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Daarloze verbinding met de subwoofer valt continu uit.
Hoewel ik deze diverse keren volgens de handleiding gekoppled heb.

Kan geen oplossing hiervoor vinden.

JB23 28-08-2015

Mooi geluid, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Mooi geluid, ziet er strak uit. Bediening makkelijk en veel mogelijkheden (zoals muziek van IPod streamen). Instellingen bleven eerst niet bewaard na uitzetten, verholpen na de software update.

Malletti 08-12-2014

Super geluidskwaliteit voor een redelijke prijs!

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Heb deze soundbar nu een paar dagen in bezit en ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit en ook het volume!!
Ik had hier een beetje schrik voor aangezien het toch een "mindere" prijsklasse is, maar deze soundbar kan zeker concurreren met veel duurdere concurrenten!
Ook de bluetooth functie werkt perfect zonder verlies van geluidskwaliteit! Ik gebruik deze nu dagelijks voor muziek van mijn gsm te streamen en dit werkt perfect!
Enige minpuntje wat ik ondervonden heb is de constructie van de soundbar. Deze komt in 3 verschillende delen die je zelf aan elkaar moet schroeven. Hierdoor buigen de uiteindes van de soundbar een beetje door als je deze ophangt. Dit is wel jammer! Het was beter geweest als deze soundbar in één geheel werd geleverd zodat deze mooi recht blijft. Misschien een tip voor het volgende model?

Tilburger013 06-09-2014

Goed prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips HTL5140B/12 zwart

Geluids kwaliteit is goed en makelijk te bedienen
Alleen als de soundbar uit staat en ik mijn TV (PHILIPS 48PFK6609/12) uitschakel gaat de soundbar aan
En als ik muziek afspeel via een usb stick dan mis ik de eerste seconden van een nummer