Sony HT-CT770 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 165 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-CT770 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

tandenborstels2 19-06-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Tegelijkertijd met de Sony Bravia televisie, deze soundbar gekocht.
Kregen ook nog eens 50% korting hierbij!!
Fantastisch, een geweldige aankoop!! Prachtig geluid en een fraai design!
We zijn er erg blij mee. Het tweetal ziet er ook nog eens erg mooi uit.

bertdemoor 16-06-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Samen met de Sony tv;KD55x8505BBAEP gekocht en hierdoor een geweldig goed geluid verkregen. Ook het gebruik is zeer gemakkelijk omdat als je de tv aan/uit zet alles met een handeling gebeurt. We zijn zeer tevreden over deze aankoop.

Robert-1989 31-03-2015

Geluidskwaliteit
Tot op heden geen klachten over. De subwoofer ondersteund goed stemmen en ook bij gaming heeft dit zeker toegevoegde waarde. Ook geluid bij films is beduidend beter dan het geluid van de TV, welk al niet heel slecht is (40W905 van Sony). De reden dat het een 8 / 10 krijgt is omdat het nog steeds stereo en geen surround sound is. Ook kan het nog helderder.

Mogelijkheden
T.a.v. de mogelijkheden is het apparaat vrij rechttoe rechtaan, wel zou het fijn zijn geweest als het apparaat ook rechtstreeks radio zou ondersteunen, derhalve slechts een 7 van 10.

Gebruiksgemak
Het gebruiksgemak is vrij rechttoe rechtaan. Wel zou de bediening eenvoudiger kunnen dan nu. De samenwerking met bijvoorbeeld de afstandsbediening van de TV verloopt niet altijd vlekkeloos. Ook voelt de afstandsbediening vrij goedkoop en leent deze zich niet voor bediening van alle apparaten, wat ik wel had gehoopt en verwacht.

Vormgeving
Weinig over de klagen, vormgeving had van mij nog iets strakker gekund maar dit hangt voornamelijk samen met eigen smaak.

Duurzaamheid
Gezien de tijd dat ik het apparaat in bezit heb, kan ik hier weinig over zeggen. Als het apparaat reeds defect zou zijn zou deze rubriek pas van toepassing zijn naar mijn idee.

Pjotr1959 29-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

De Sony HT-CT770 soundbar gekocht samen met de Sony Bravia 49X8505B televisie. Dit is een geweldige combinatie, ook qua vormgeving, met een mooi surround geluid dat het geluid van de eigen boxen van de televisie verre overtreft.
Daarnaast door de blue tooth verbinding ook gemakkelijk te gebruiken als boxen voor laptop of i-pad.
Gezien de prijsstelling en geluidskwaliteit naar mijn mening een hele goede prijs-kwaliteitverhouding.

Jimendes 21-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Het geluid van de soundbar is zeer goed. Via bluethoot kun je makkelijk je spotify koppelen en zo muziek afspelen. Ook is het superfijn dat je de bass speaker overal draadloos neer kan zetten. Het design van deze soundbar is ook nog eens zeer mooi.

Wimar38 12-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Een mooi vol geluid. Verschillende instellingen mogelijk. De aansluiting is heel eenvoudig.
Vormt een mooie combinatie met de Sony televisie, vooral wanneer je het geheel ophangt door middel van een muurbeugel. Jammer dat Sony niet twee bevestigingsstrips meelevert voor het ophangen van de soundbar onder de TV.
Van een aangeschafte dure soundbarbeugel hebben we allen twee ophangstrips gebruikt.
Met de afstandsbediening kun je ook de basisfuncties van de Sony-TV bedienen. De AB van de TV blijft echter nodig.

LIBERT Frédéric 10-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Zeer blij van mijn toestel. Gekoppeld aan mijn Sony TV.
Qua geluidskwaliteit + Vermogen, misschien had ik iets meer van verwacht maar moet ook niet vergeten dat het geen 'Cinema Home System is'.
Kwaliteitsprijs verhouding zeer interessant

HarrM 09-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Met uitpakken ben je langer bezig dan met het installeren.
Makkelijk in gebruik, koppelen aan de TV en als TV uit gaat, gaat de soundbar ook op stand-by.
Geluid is prima aanvulling op dat van de 50" TV.
Vebinden met Bluetooth is ook zo gedaan.
Kortom prima aanschaf

Pat1987 07-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Deze soundbar heeft een heel goede geluidskwaliteit, die het echte cinema-effect weergeeft bij het bekijken van een film. Inderdaad verschillende mogelijkheden, ook tot aanpassing van de geluidsmodus ifv het programma dat je bekijkt/beluistert. Heel gemakkelijk in gebruik, een heel eenvoudige afstandsbediening. Qua vormgeving is hij vrij klassiek en breed waardoor hij niet steeds in elk interieur of kast zal passen. Anderzijds is hij niet al te hoog en is hij subtiel aanwezig. Wij zijn heel tevreden over deze soundbar.

DT 07-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Heb naast mijn Sony tv KDL-50W805B deze soundbar gekocht. Zoals van Sony verwacht een mooi design en past goed samen met mijn tv. Geluid is echt mooi en zuiver. Bas kan soms te dominant zijn maar gelukkig kun je deze instellen via handige app/ smartphone. Veel aansluitingen en muziek streamen via mijn bluetooth mp3 speler is ideaal zonder onderbrekingen. Een prima alternatief als je niet veel kabels en boxen wilt hebben in je woonkamer.

tevreden sony klant 06-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Makkelijk te instaleren en te bedienen ,zeer goed geluid en mooi vormgeving. Ik hoop lang plezier van te hebben.

nannop 05-03-2015

prima geluid
mooie vormgeving
zeer eenvoudig te bedienen, ook bluetooth
prijs/kwaliteitsverhouding zeer gunstig
gemakkelijk aan de muur te bevestigen met de bijgeleverde beugeltjes

IreneCava 04-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Het is een goed product , maar het geluid kan beter. Het volume is opzicht wel goed , maar de bass kan wat beter. Het Design is mooi. Mijn gemiddelde cijfer is een 7.

elemmers 04-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Goede soundbar voor de prijs. In het begin even wennen aan het gebruiksgemak. Met name bij de installatie maar wanneer je dat eenmaal door hebt kan je optimaal genieten van sport, films en muziek! De vormgeving is prima
Dus al met al dik tevreden.

Don527 04-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Soundbar is makkelijk te installeren. Schroef het zo aan de muur en klaar! Draadloos aansluiten van de sub gaat automatisch.

Door bijpassende apparaten van Sony is het zeer goed met elkaar afgestemd (TV, PS3). Hierdoor valt het gebruik van afstandbediening van de soundbar bijna weg. Gebruik het alleen maar voor de audio settings (TV, movie, music, etc.). 3D wordt ondersteund en door de smart-hdmi poort wordt zelfs de juiste input op de TV geselecteerd!

Bass heeft een aparte instelbare knop waardoor het snel aanpasbaar is, ipv in 1001 menus te scrollen voordat het ingesteld is. Er zijn meer instellingen binnen een menu. Dit is eerst even uitzoeken voordat de juiste instellingen gevonden zijn door het kleine lcd schermpje op de soundbar. Eenmaal ingesteld is dit later ook niet meer veranderd!

Geluid is voor TV, gamen en films zeer goed! Het evenaart niet een 5.1 systeem, maar voldoende om alles duidelijk te horen. Zeker met de verschillende "voice" standen die de soundbar aanbiedt. Zo worden de donkere, lage stemmen beter naar voren gehaald.

Muziek is goed te doen door de bluetooth koppeling met telefoon. Echter vind ik de kwaliteit van muziek wat tegen vallen, maar verwachtte dit ook niet van de soundbar.

Het enige wat ik mis, maar wat bij weinig soundbars te vinden is, is een app op de telefoon waar de instellingen visueel te zien zijn.

1963dc 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

geweldige aanvulling op de sony tv.

maakt een wereld van verschil .

de vormgeving is heel mooi.

gebruiksgemak is ook erg simpel

hjkasdiran 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Het geluid klinkt subliem. Qua vormgeving en design past het perfect bij mijn Sony KDL828 55". Een soundbar wat je verwacht anno 2015. Top product!

magda2 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Deze Sony soundbar HT-CT770 is echt een aanvulling voor het versterken van het geluid met een bijna "bioscoop-ervaring"
Deze soundbar hebben we tegelijkertijd met de Sony 4K 49 inch gekocht en de soundbar past er precies onder en lijkt zo een geheel te vormen met de TV.
Ideaal is de draadloze subwoofer, strak vorm gegeven en past zo mooi in ons interieur.
De soundbar heeft vele instellingsmogelijkheden en zo kan een ieder z'n persoonlijke voorkeur instellen.
Streamen van muziek ( bv Spotify ) naar de soundbar, verloopt moeiteloos.
Kortom een aanwinst voor iedereen die graag een betaalbare strak vormgegeven soundbar wenst met ook nog eens een fantastisch geluid

Sony-Tom 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Perfecte aanvulling om de 4K televisie (geluid nieuwe tv's valt toch altijd tegen ).
Fijne is dat het volume van de woofer los van het volume van de soundbar in te stellen is.

Adrianta 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Een mooie soundbar, goed kwaliteit.

Een opemerking, het is een beetje moeilijk wanneer ik wil aansluiten op mijn iphone. Ik wil een music of video via mijn mobile spellen. Maaar, het lijkt erop dat het sound bar alleen is gemaakt voor specifieke telefoon, namelijk Sony Xperia.

Overall, de sound kwaliteit is prima een het pas perfekt met mijn Sony Bravia tv.

gebruiker van sonny 03-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Ik ben heel erg tevreden met de sony soundbar.super mooi geluid .geen draden foor de woonkamer afstand bediening is simpel te bedienen.en ook bluetooth

Sander997 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Perfecte geluidskwaliteit en sluit naadloos aan op een Sony tv. De geluidsmogelijkheden (game / sport / muziek / film) zijn zeer uitgebreid.

samourai8 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Super gemakkelijk om te gebruiken, een heel goed geluid ook. Connectiviteit met bluetooth zeer eenvoudig ook. Gewoon de max!

naammarco 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Deze soundbar geeft een heel mooi vol geluid weer.Ook bij muziek vind ik deze een goed geluid geven.Door de actieve subwoofer heb je een mooie volle bass weergave.Afstandbediening is simpel te bedienen.De tv staat bij ons op een kast deze soundbar past net mooi onder de tv zo zie je niets aan kabels van de tv.En is het net of het zo een setje is wat zo hoort

jfbcbr 02-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-CT770 zwart

Echt super mooi geluid. Wij zijn er erg blij mee. Apparatuur zelf is niet opvallend en mooi weg te werken bij de tv. Geen draden door de woonkamer maar toch een top effect.