Harman Kardon SB 26/230 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon SB 26/230 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

benkorf 12-11-2015

Ruim een jaar geleden met veel plezier en verwachtingen de Sabre 35 gekocht, echter wel met werd er aangegeven dat men nog met de software bezig was maar dit binnen enkele weken in orde zou zijn. We zijn nu een jaar verder en het is nog niet in orde. Het is dat EP Tol in IJmuiden een tijdelijke oplossing heeft aangedragen door er gratis een Apple Airplay kastje kosteloos bij te geven zodat we de boel in ieder geval konden koppelen aan internet anders was het helemaal een fiasco geworden.
Het draadloos connecten met andere geluidsboxen door het gehele huis werkt niet, hier kan men beter Sonos installatie voor kopen. Voor € 800 vind ik het geleverde zeer teleurstellend nu blijkt dat Harman Kardon zelfs het verder ontwikkelen van de software heeft stop gezet. De kwaliteit van het geheel is goed zoals men van HK gewend is, echter de Sabre 35 is, gezien het software probleem qua besturing en internet, een grote miskoop.

h.vader 09-08-2015

Heb hem gekocht om een beter geluid te krijgen van mijn televisie, maar jammer dit is niet het geval..
Het is voor het geld wat die gekost heeft een waardeloze koop.

Jannes1966 12-11-2014

Kwaliteit van het geluid is goed.
Met de afstandsbediening is het volume te regelen en kan je de basweergave van de woofer instellen.
Het probleem is dat het verschil in volume tussen stap 1 en 2 te groot is.
Stap 1 is ongeveer een ''mute'' stand, terwijl stap2 vrij hard is.
Voor dit probleem is nieuwe firmware te downloaden via de HK website.
Qua volume 10x beter, echter schakelt de soundbar zichzelf nu regelmatig uit.
Hopelijk is dit op te lossen.

vinnie84 04-02-2014

afgelopen week heb ik de Sabre gekocht bij de mediamarkt , helaas stond hij niet aangesloten daar waardoor ik hem niet kon testen of eventuele vragen kon stellen . Maar goed harman kardon staat bekend voor geweldig geluid dus hoppa dat ding gekocht .
Thuis aangesloten en werkt helemaal prima, en er komt een fantastisch geluid uit .
Jammer dat er geen boekje bij zit , deze kan je wel online vinden .
Je hoeft maar een paar dingen in te stellen op het apparaat wat het wel erg prettig maakt , maar toch had ik een paar vragen mbt tot de sabre .
- je kan de grote van de ruimte instellen ( small / medium / large ) , maar wat is nou precies small of medium , wat voor de ene een kleine huiskamer is is voor de andere normaal.
- kan je ook alleen het geluid uit de sounbar laten komen ipv en via de tv en soudbar tegelijk . En zo ja hoe stel je dat in .
- hoe stel je de crossover in , ik ben maar een leek , dus waar moet ik op letten , hoe hoor ik of hij goed is ingesteld.
Dus ik dacht ik bel de klantenservice van harman kardon , die hebben een afdeling waar ze je alles kunnen vertellen over hun producten .
zo gezegd zo gedaan , ik belde met de klantenservice .
Er werd opgenomen door een duits en engels sprekende dame , en natuurlijk sprak zij geen nederlands .
De dame vertelde mij dat haar nederlands sprekende collega ( jawel 1 nederlands sprekende collega op die afdeling ) in gesprek was en mij zou terug bellen die dag .
U raad het al ik ben niet terug gebeld .....
Vanmorgen wederom gebeld met de klantenservice en ja hoor er werd opgenomen door een nederlands sprekende dame .
Het klonk alsof de vrouw uit polen of zo kwam want het nederlands kwam er niet helemaal lekker vloeiend uit .
Maar goed ik stelde in volle vertrouwen mijn vragen aan de dame , dan zou je denken dat de dame mij zo alles kon vertellen.... maar niets bleek minder waar .
De dame wist helemaal niets en zat het ondertussen zelf maar een beetje op te zoeken op haar computer, en uiteindelijk heb ik dus nog steeds geen antwoorden op mijn vragen .

conclusie een zeer goed en mooi apparaat waar je mooi geluid uit kan krijgen mitst je de instelling goed voor elkaar kan krijgen.

wat betreft de klantenservice ... zeer slechte zaak , voor zo'n goed en toch best wel duur merk mag je een goede service verwachten , maar dit is dus niet het geval

h.vader 09-08-2015

Heb ook klanten service gebeld, daar heb je niets aan, maar het geluid dat er uit komt vind ik ook waardeloos voor zoveel geld.