Sony HT-ST7 Soundbar zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-ST7 Soundbar zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

T.A.T 09-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

De Sony soundplate HT-ST7 gekocht om het geluid van de TV te verbeteren, en ik ben daar zeer tevreden over,hij is gemakkelijk te bedienen en het geluid is stukken beter ook het geluid van de radio via het TV modem is nu een stuk beter

Zaur 04-03-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Ik heb veel gelezen over de verschillende merken en modellen. En tussen grote aanbod heb ik deze model van sony gekozen En ben zeer tevreden.werkt perfect en zit goed uit. Ik raad deze aan.

SebastiaanCasio 26-01-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Zeer mooie soundbar, makkelijk te installeren, goed geluid, veel opties en een gartis optische kabel erbij. Hij hangt onder mijn Sont TV en is een super combi.

Nielsvh 19-01-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Goede een mooie soundbar. Er knap hoe de geluidseffecten door de kamer heen vliegen met de 7.1 surround.
Aanrader!

Dhr. J. van IJk 115313 14-01-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Super apparaat,veel aansluitmogelijkheden, geweldig geluid, geen opstarttijd.
Werkt super met mijn Sony TV met ARC
Kan hem iedereen aanraden

hamershoven 09-01-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Zeer mooie soundbar, staat heel mooi in de huiskamer onder de TV. Het geluid is perfect, met ook veel mogelijkheden om te kiezen.

vutter 46 08-01-2015
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Eindelijk een systeem gevonden na lang zoeken welke voldoet aan mijn gehoor, qua hoge tonen, duidelijk voor spraak, gezien mijn leeftijd welke in drie stappen is in testellen.
de aansluit mogelijkheden zijn ook voortreffelijk.
Je kunt zonder je tv te gebruiken cd en of radio beluisteren. De bediening van het systeem en instelling is erg simpel met een kleine AB. Mis alleen een gebruikers handleiding, deze is op internet te vinden. De vormgeving is heel mooi en past zeer goed bij mijn Sony tv (kd 49x8505)
Duurzaamheid moet ik afwachten, maar gezien de degelijkheid dat het systeem uitstraalt, zal deze wel lang meegaan (zodoende een 8 )

knippie28 04-12-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

mooie set die aansluit op andere sony apparatuur enige nadeel is dat je verschillende afstandbedieningen nodig bent was handiger geweest als je alles met elkaar kan koppelen

Bert Teugels 28-11-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Geluid van de moderne tv is vaak niet overtuigend, zeker als filmfan zocht ik toch iets meer ... geluid geeft immers een extra dimensie aan een goede film.

Na een positieve ervaring met Sony's DAV S-500 systeem (een 5.1 opstelling), kon ik vrouwlief niet overtuigen voor opnieuw een 5.1 opstelling te kiezen wegens de nodige installatie issues ( kabels en draden ). Dus gekozen voor een soundbar weliswaar met sub-woofer, en een systeem dat wel wat power heeft.
Bij uitpakken is duidelijk dat wat bouwkwaliteit betreft dit bij de beteren hoort : 7.5 kg voor de soundbar , en zelfs nog iets meer voor wat betreft de sub-woofer.
Degelijke materialen dus, die ook nog mooi ogen.

Montage bleek moeilijker dan verwacht, bedoeling was de soundbar de monteren onder de tv via een beugel die aan de tv beugel werd verbonden (systeem Vögel), via wat geknutsel uiteindelijk wel geslaagd maar dit was duidelijk niet de bedoeling. De sub-woofer is draadloos en vrij verplaatsbaar binnen de ruimte.
Bluetooth zender en ontvanger dienen noch te worden geplaatst in beide toestellen, dit lijkt mij onnodig, dit zou al moeten ingebouwd zijn door de fabrikant, een klein slordigheidje...

Echter het geluid is fenomenaal, zware diepe bassen en helder midden en hoge tonen brengen de film echt tot leven. Wat betreft muziek is de ervaring afhankelijk van de muziekstijl, muziek met zware bassen ( rap, R&B, pop, dance ...) komen goed tot hun recht, zachtere muziek en vocale partijen komen minder over. Al bij al voldoet het systeem aan mijn verwachtingen, geen volwaardig surround gevoel of geluid zoals bij een 5.1 opstelling, echter wel een mooie volle diepe klank, die je meteen meeneemt in de actie van de film.
Menu via display vraagt een beetje gewenning (niet zo overzichtelijke structuur met beperkte informatie) na gewenning echter eenvoudig te bedienen met kleine doch efficiënte afstandsbediening.
De samenwerking met de 4K tv ( ook van Sony ) maakt dat deze samen met TV ingeschakeld en ook uitgeschakeld wordt.
Een geslaagde combinatie 4K beeld met de "beefy" sound van de geluidsinstallatie.

Jeroen Reichwein 24-10-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Het geluid is bij de televisie goed, je moet alleen het volume redelijk hard zetten. Met een blu-ray is het geluid echt geweldig. Het lijkt echt alsof je in de bioscoop zit.

Hansje B 15-10-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Mooi vol geluid met een mooi vol bas geluid, veel mogelijkheden die makkelijk zijn in te stellen, wat mij betreft behoord de homecinemaset tot het verleden.

Opxs 03-09-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Installatie van de sony HT-ST 7 is zeer eenvoudig. De manual niet eens hoeven te raadplegen. De bluetooth bas box staat een eind (andere kant van de kamer) van de soundbar vandaan maar dat doet niets af aan het geluid. Echt bioscoop gevoel. Het dreunen van de bassen horen we nu ook op alle twee de verdiepingen. Soms niet echt handig...
De afstandsbediening is verbluffend simpel en functioneel.
Qua vormgeving zijn er betere maar hij staat bij ons mooi in de kast
Duurzaamheid...moet zich nog bewijzen
Wij zijn zeer tevreden over deze Sony

Alex 123456 09-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Inmiddels een paar weken in bezit. Aangekocht bij een Sony Bravia tv. Super geluid, eenvoudig te bedienen.

amb14 05-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Kraakhelder geluid en mooie bassen. De soundbar staat onder een mooie KLD-55W905 en ik moet eerlijk zeggen, was een beetje sceptisch over het 'surround' effect van een soundbar (die op een plek staat), maar die twijfels zijn niet terecht! Wow wat een super geluid en wat een super combinatie (tv-soundbar) is dit. De soundbar is slechts een paar weken in het bezit dus qua duurzaamheid durf ik nog gen uitspraken te doen. Het apparaat ziet er wel degelijk uit dus ik heb er wel vertrouwen in.

Al met al zéér tevreden met deze aankoop. Sowieso hebben Sony audio producten mij nooit teleurgesteld (van over ear headphones tot 'in ears'), dus deze kan mooi in dat rijtje...

Jep123432 28-07-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Geluidskwaliteit is prima zeker in combinatie met de subwoofer klinkt het goed. De prijs kwaliteit verhouding heeft bij mij de doorslag gegeven.
De vormgeving is strak en past goed bij een Sony TV

Saar1319 25-07-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Mooi design. Een speaker met het geluid van 6. Handig te bevestigen aan de muur onder de tv. In een woord geweldig!!!!

Wilco0s 03-02-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST7 Soundbar zwart

Pracht product van Sony! Na lang wikken en wegen, uiteindelijk besloten om voor de Sony HT-ST7 te gaan. Winkels bezoeken, presentatie hier en daar maar kwam toch elke keer weer terug op DE soundbar van Sony.

Ik heb de soundbar nu ongeveer 2,5 maand in mijn bezit en kan alleen maar zeggen dat de volle klanken die het produceert geweldig zijn.

Bij de eerste keer aanzetten, met de nodige aanpassingen was ik volledig flabbergasted. Dit geldt ook voor de stabiliteit van het bluetooth signaal voor de actieve sub. Tot nu toe nog geen 1 keer storing gehad en verwacht ook niet dat dit zal gebeuren aangezien hij toch vrijwel dagelijks aanstaat.

Ook het bluetooth signaal van mijn telefoon naar de soundbar en vanaf mijn iMac naar de HT-ST7 is loepzuiver (5 sec BT-paring ingedrukt houden en BT op Mac aanzetten) .

Een apparaat dat volledig is volgebouwd met snufjes en een breed scala aan aansluitingsmogelijkheden biedt.

Alles op een rijtje gezet, kan ik niet anders concluderen dat de prijs van de soundbar alles behalve aan de hoge kant ligt (ongeacht wat mijn initiële gedachtes hierover waren).

Ik zou dus iedereen aan willen raden om tot aankoop van dit product te gaan, het zal je gegarandeert niet teleurstellen!

Mvg,

de audioloog

Henk Louwes 21-03-2014

Als je dit gaat vergelijken met een goede installatie met losse boxen in de zelfde prijsklasse wat is dan je indruk en advies, ik zoek iets goeds tot een prijsklasse van ongeveer €1000,- en zie dan leuke setjes, 2.1, van o.a. Sony, Harmen Kardon enz.
Deze Sony zit er wel fraai uit.