Panasonic SC-HTE80EG-S - Reviews

Subwoofer plaatsing
geïntegreerd
Bluetooth
Totaal uitgangsvermogen

Beoordeling op basis van 1 review

Edwin_BV 23-12-2013 Product paar dagen in bezit

Ik ben in het bezit van een platte Philips tv. Geluid was niet echt heel bijzonder. Sinds zaterdag 21-12-2013 in het bezit van de Panasonic SC-HTE80 soundboard in de zilveren uitvoering.

Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Soundboard aangesloten op de UPC set top box en geluid van de tv uitgezet. Geluid is geweldig; mooi vol en helder geluid. Goede bass en volume. Verschillende instellingen zijn mogelijk en je hebt als gebruiker zelf de mogelijkheid om alles naar wens aan te passen.

Diverse standen als cinema, news, music, stadium. Niveau van de subwoofers is ook aan te passen.

Aansluiten kan via HDMI, optische kabel of ouderwetse tulpstekkers. Ook kun je eenvoudig muziek van je smartphone afspelen via bluetooth. Ook grappig is de mogelijkheid om via NFC contact te maken. Smartphone even tegen de zijkant van de Panasonic houden en de bluetooth-verbinding wordt gemaakt.

Voor de aankoop van de Panasonic ook gekeken naar de Bose Solo en een Philips en een Denon soundboard. Groot voordeel van de Panasonic is wat mij betreft de afmeting. Breedte van het apparaat is slechts 46 cm. De andere merken zijn beduidend groter (en duurder).

Duurzaamheid kan ik op dit moment niet beoordelen. Apparaat ziet er strak en solide uit. Wat mij betreft een aanrader.