Panasonic SC-HTE80EG-S zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTE80EG-S zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Danny 13-04-2017

slechte duurzaamheid

Op zich prima product zolang het werkte. Al vrij snel na ongeveer een jaar viel het geluid af en toe uit, opnieuw uit en aan zetten hielp dan. Nu na 2,5 jaar gebeurd dit zo vaak dat het niet meer werkbaar is, wanneer het toestel het wel doet stottert het geluid vaak.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Automatisch aan/uit met tv

Minpunten

• slechte duurzaamheid
  • Geluidsinstellingen

Edwin_BV 23-12-2013

Ik ben in het bezit van een platte Philips tv. Geluid was niet echt heel bijzonder. Sinds zaterdag 21-12-2013 in het bezit van de Panasonic SC-HTE80 soundboard in de zilveren uitvoering.

Het aansluiten is echt een fluitje van een cent. Soundboard aangesloten op de UPC set top box en geluid van de tv uitgezet. Geluid is geweldig; mooi vol en helder geluid. Goede bass en volume. Verschillende instellingen zijn mogelijk en je hebt als gebruiker zelf de mogelijkheid om alles naar wens aan te passen.

Diverse standen als cinema, news, music, stadium. Niveau van de subwoofers is ook aan te passen.

Aansluiten kan via HDMI, optische kabel of ouderwetse tulpstekkers. Ook kun je eenvoudig muziek van je smartphone afspelen via bluetooth. Ook grappig is de mogelijkheid om via NFC contact te maken. Smartphone even tegen de zijkant van de Panasonic houden en de bluetooth-verbinding wordt gemaakt.

Voor de aankoop van de Panasonic ook gekeken naar de Bose Solo en een Philips en een Denon soundboard. Groot voordeel van de Panasonic is wat mij betreft de afmeting. Breedte van het apparaat is slechts 46 cm. De andere merken zijn beduidend groter (en duurder).

Duurzaamheid kan ik op dit moment niet beoordelen. Apparaat ziet er strak en solide uit. Wat mij betreft een aanrader.