Samsung HW-Q60T zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q60T zwart op Kieskeurig.nl.

Memo67 15-06-2020

Perfect geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

De sounbar is makkelijk op verschillende manieren aan te sluiten op de televisie.
Ik heb uiteindelijk voor de optishe kabel gekozen.
In combinate met de sub-woofer is het geluid op normaal en luid niveau perfect.

Samen met mijn Samsung QLED in hormonie mode is heeft het geluid een mooie diepte en surround effect.

Als het stil is (in de ochtend) en je gebruikt dan de soundbar met TV op zeer laag volume dan is het geluid niet goed.
In de achtergrounf hoor je constant gebrom van de hoge tonen.
Dan moet ik het geluid via de televisie laten lopen om normaal te kunnen luisteren

Ook via de telefoon is het verbinden erg makkelijk en het geluid erg goed.

Het instellingen display is erg minimaal.
Een iets langwerpiger display met fijnere kleinere letters zou makkelijker en mooir zijn.
Er is geen indicatie led die aangeeft of de soundbar aanstaat.

HENK 17-03-2021

Goede soundbar, mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Een goede soundbar de Samsung HW-Q60T met een geweldig geluid met een goeie Bass erin geen spijt van de aankoop

MisterB 13-03-2021

Luid zonder moeite

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

De soundbar heeft een hoog geluidsbereik. Je hoeft niet per se extra speakers bij te kopen, want het geluid is ruimtevullend. Zeer handig en weinig bedrading. Het bereik van de bass is wel wat minder, maar tijdens actiefilms merk je daar vrij weinig van.

Aad 01-03-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Ik heb de soundbar nu een paar dagen en vol lof over het product. de installatie is heel makkelijk en logisch. de bediening is simpel.Prima product.

Pluspunten

• snelle en makkelijke bediening

BW 18-02-2021

Mooi geluid en strak design

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Mooi simpel strak design. Goed geluid. Zeer tevreden.
Gratis installatie bij aanschaf via Samsung zelf.

Pluspunten

• mooi design
  • Gratis installatie service

Mandy 18-02-2021

Goed geluid en zeer makkelijk te installeren

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

We hebben zeer goed geluid sinds we deze soundbar hebben. Het 3D effect is heel tof, soms lijkt het alsof het buiten regent terwijl het op tv is. Verder is het zeer makkelijk te installeren, zeker in combi met een Samsung tv

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goed geluid

Anoniem 05-02-2021

Super geluid!!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Deze soundbar heeft een erg mooi geluid en de bas is zeer strak.
Jammer is dat de HDMI arc niet werkt op mn philips ambilight welke 4 arc poorten heeft.
Dus tenslotte maar een optische kabel gebruikt.
Mooi design en niet te hoge soundbar.
Ik heb absoluut geen spijt van deze aankoop.

Robbie_shuffle 03-02-2021

Mooie aanvulling op mijn QLED tv

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Het geluid is zeer goed en de subwoofer zorgt voor extra diepgang in het geluid. We hebben de soundbar aangesloten op een Samsung QLED tv doormiddel van een optische kabel. Het aansluiten op de tv en het koppelen (bluetooth) van mijn telefoon was zo gepiept. En niet geheel onbelangrijk, de prijs kwaliteit verhouding is goed. Kortom een echte aanrader!!

Anoniem 04-01-2021

super geluid mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Het is een mooie soundbar waar een mooi geluid uit komt.
Het is makkelijk te installeren en te bedienen.
De BT stand is makkelijk te bereiken en ook daar kot een mooi geluid uit.
Via de HDMI Arc hoef je eigenlijk niks in te stellen.
Hij kiest in de goede instelling zelf het mooiste geluid uit voor het gene dat speelt.
kortom een super aankoop waar ik zeker geen spijt van ga krijgen.

Robert Hoek 04-01-2021

goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

oude soundbar vervangen voor deze.
geluid is super goed en makkelijk te installeren.
draadloze sub connect automatisch.
display gaat na enkele seconden weer uit dus geen storend iets

Pluspunten

• installatie
  • geluid

Paul 18-12-2020

Goede soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Makkelijk te installeren. Prijs kwaliteit is goed. Met de andere soundbars vergeleken in de winkel voor het geluid vond ik uit deze soundbar het geluid het mooiste. Ik mis uiteindelijk wel een WiFi aansluiting op de soundbar om als de tv uit is muziek af te kunnen spelen. Dit kan alleen via Bluetooth.

Pluspunten

• Mooi geluid diverse standen

Minpunten

• Geen wifi

Freekegchel 27-11-2020

Mooi disign, plug en play!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Fijn apparaat, insteken en Bluetooth verbinden met sub en tv ging makkelijk.
Beschrijving is precies hoe het moet!

Levering was uitstekend door middel van zelf aangeven waneer je thuis bent.

M van Dijke 29-09-2020

Super tof geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Wij zijn blij met deze soundbar. Super geluid. Films kijken en muziek is een enorme vooruitgang. De prijs/kwaliteit verhouding is prima!

rmathijssen 24-09-2020

Makkelijk te installeren en goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Het apparaat is redelijk plug&play. Aangesloten op mijn QLED display en verder eigenlijk niets in hoeven te stellen. Geluid is bijzonder goed, beter dan ik eigenlijk had verwacht van een soundbar. Voorheen had ik een losse receiver met redelijk high-end speakers, heb zeker geen spijt van de nieuwe aankoop, scheelt erg veel ruimte :-)

Jan DPD 20-09-2020

Zeer mooi warm geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Super eenvoudig te installeren, precies zoals het op het snel installatie blad staat. Fluitje van een cent!

Anoniem 09-09-2020

Heel fijn geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Deze soundbar staat nu een paar maanden bij ons in de woonkamer, aangeschaft met de SAMSUNG QLED 4K 55Q80T (2020). Het design is mooi van eenvoud en de draadloze woofer staat redelijk uit het zicht, maar niet uit het gehoor. Het geluid is een mooie aanvulling op de tv. Ook games als Fortnite en Call of Duty worden in de game mode nog meeslepender. Muziek luisteren is een genot en Netflix films kijken en luisteren is super. Al met al een aanrader.

Schutter1980 13-07-2020

Mooie aanvulling op het tv geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

De soundbar aansluiten was werkelijk waar een eitje. Vooral de draadloze subwoofer is handig, aansluiten op het stopcontact, pairen met de sounbar en klaar. De integratie met de tv is erg fijn (in principe maar 1 afstandsbediening nodig). Ik zag op de Samsung website dat er een update was voor het systeem. Deze was eenvoudig te installeren via een usb stick. De soundbar is mooi vormgegeven en voelt solide/premium aan. Het led display op de voorkant is mooi subtiel en doet zn werk goed. Het geluid is erg mooi. Het systeem kan ook lekker hard zonder meteen te gaan vervormen. Fijn dat je de bas flink terug kunt schroeven (als de kids op bed liggen), maar knallen kan hij zeker(!). Het q-symphonie systeem dat samenwerkt met de speakers van onze Samsung (q80t) tv werkt goed. Internet radio luisteren we via de Ziggo box zonder de tv aan te hoeven zetten. Ondanks dat de tv zelf al een goed geluid geeft maakt de sounbar het geheel compleet.

Danny3991 22-06-2020

Prima aanvulling voor de TV

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

We hebben de soundbar nu inmiddels drie weken en zijn zeer tevreden.
Het geluid is prima en de subwoofer zorgt voor extra diepgang in het geluid.

We hebben de soundbar aangesloten op een Samsung TV doormiddel van een HDMI kabel. De soundbar werd direct herkend door de TV.

De afstandsbedeining is eenvoudig maar werkt heel makkelijk. De afstandsbedening lijkt erg veel op de afstandbediening van TV.

Het geluid is zeer goed, of het nu een film of serie is of muziek streamen.

Houd er wel rekening mee dat de soundbat niet op Wifi ot netwerk aan te sluiten is. Muziek streamen zal dus altijd met een extern streaming device moeten.

Wijn zijn erg tevreden en raden deze soundbar zeker aan!

Chantie64 21-06-2020

Briljant geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

De soundbar hebben wij in combinatie met onze Samsung Qled televisie gekocht waarbij het design mooi op elkaar aansluit.

De installatie van de soundbar is zeer soepel verlopen. Er zijn diverse manieren om deze aan te sluiten op de televisie waarbij wij voor de optische aansluiting hebben gekozen.

Het geluid vervormd niet naar mate je het geluidsniveau verhoogd. Zeer mooi in combinatie met de Samsung Qled televisie waarbij de surround effect zorgt voor een ware bioscoop beleving.

Bij de soundbar wordt een kleine maar hanteerbare afstandbediening geleverd die zeer gebruiksvriendelijk is. Daarnaast is de soundbar tevens makkelijk te bedienen via de app SmartThings waarbij wij meerdere Samsung apparaten op hebben aangesloten.

We merken wel dat de bass wat minder krachtig is tov wat wij gewend zijn. Voor de rest zijn wij zeer tevreden.

Anoniem 17-06-2020

Mooi geluid en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung HW-Q60T zwart

Nu paar weken in gebruik, bevalt prima. Voegt zoveel toe aan de kijk-luister beleving, zeker met Netflix films.