Philips SoundBar-luidspreker HTL3120 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar-luidspreker HTL3120 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

plexter 18-06-2013

eigenlijk adden we een nieuwe tv gekocht geluid wat magertjes.Ik liet toen me oog vallen op deze soundbar van Philips .Aan gesloten via arc met 1 word top bevalt me prima geluid is goed mp3 klinken goed je streamen via bluethoot.me 5.1 set heb ik sindsdien niet meer aanstaan.een aanrader

mvg plexter

raver 11-09-2013

Hoi Plexter, heb je ook de functie arc ingebruik. heb ook een htl 3120 gekocht. synchroniseren met mijn samsung tv lukt. met afstandbediening van tv kan ik de soundbar bedienen. Alleen het systeem geeft geen geluid door. best belangrijk voor een soundbar. heb jij een idee waar het aan zou kunnen liggen. de kabel hdmi 1.4 is de juiste voor deze functie en beide connectoren zitten in de arc aansluiting. groet ralph