Yamaha YSP-3300S zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha YSP-3300S zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

wijnstroot 19-11-2013

getwijfeld tussen de bose cinemate 1sr en de yamaha ysp-3300 en ysp-4300. uiteindelijk gekozen voor de 3300 (de 4300 ondersteund hetzelfde alleen heeft meer speakertjes in de soundbar en een radio tuner en uiteraard prijsverschil). de 1sr van bose vond ik te duur waarbij de opties minder waren (geen 7.1). en zou ik alleen bose hebben gekozen voor de naam en om te kunnen zeggen; kijk eens wat ik hier heb staan, een echte bose soundbar)

vorige week het pakketje gekregen. Ik ben toch wel blij dat ik het heb laten versturen (wat een enorme doos, maar uitstekend verpakt). de soundbar heeft een mooi design en de woofer is lekker smal. ik heb de zwarte uitvoering besteld alleen jammer dat ze toch een zilvere afstandsbediening erbij leveren (afmeting van de afstandsbediening mocht mij wel iets kleiner). Handleiding meegeleverd op cd-rom (pdf document) een goede manier van cost-saving. De soundbar voor de tv gezet, subwoofer achter de bank (plaatje vertelde toch wat anders; de subwoofer voor je te plaatsen links of rechts). hdmi kabels aangesloten en aanzetten maar.... Tv op juiste source (kanaal) gezet en vroeg mij om de bijgeleverde microfoon op de juiste positie te plaatsen en de kamer te verlaten om alles optimaal in te instellen (ivm weerkaatsing via muren en ramen om 7.1 te kunnen realiseren). subwoofer word automatisch herkend (als je de stekker van de subwoofer in het stopcontact steekt) en word mee gekalibreerd. Tijd om het geluid te testen. ik heb gekozen voor een blu ray film van the fast and the furious. In het begin van de film gelijk actie en m'n mond viel open. Wat een waanzinnig geluid. De deuk in m'n banksaldo maakt het weer aardig goed. Yamaha heeft ook een optie om gewoon stereo te luisteren en dat is misschien weer beter om gewoon muziek mee te luisteren. Duurzaamheid kan ik nog niet bepalen, maar Yamaha kennende zit dat vaak goed