• Test panel 8.5 mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acronis HOPBA1EUS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

wesselvdwaa 21-03-2024

Prijzig, mist VPN, maar wel beveiligd

Acronis Cyber Protect Home Office – Premium 1TB

In samenwerking met Review.nl mocht ik Acronis Cyber Protect Home Office – Premium 1TB uitproberen. Een totaalpakket met een waarde van bijna 95 euro. Voor deze prijs kun je 3 computers beschermen tegen virussen, cryptojacking, malware en ransomware. Daarnaast heb je een grote cloud opslag van maar liefst 1 terabyte. Deze is up te graden naar 5 terabyte.

De applicatie kan automatisch een backup maken van bestanden of hele schijven klonen. Voor zowel Windows als systemen met Mac OS als besturingssysteem. Naast dat hij een backup maakt van de door jou ingestelde mappen, kan hij ook een backup maken van Microsoft 365 bestanden. Ook kan Acronis een backup maken van je Smartphone. Alles wat belangrijk is wordt versleuteld bewaard in de cloud.

In hoeverre dit betrouwbaar is de vraag. De maker van de software komt uit Singapore. Welke data wel of niet wordt bekeken door het bedrijf is niet te zien. Maar bij welk bedrijf is dit wel transparant inzichtelijk.

De prijs is in vergelijking met andere grote namen aan de hoge kant. Per jaar betaal je (met de 50% korting dit nu geld) ongeveer 95 euro. Hiervoor heb je wel een groot pakket aan beveiliging. Maar hierbij zit geen VPN verbinding. Dit is wel teleurstellend, want dit maakt je verbinding een stuk veiliger. Bij andere aanbieders krijg je voor minder geld wel deze optie.

Wel zit de kracht van Acronis in het beveiligen en backuppen van zowel je computer als telefoon.

Voordelen:
1TB Cloud opslag (Max 5TB)
3 pc’s beveiligd
Back-ups van je bestanden
Bescherming virussen en ransomware
Back-ups van Microsoft 365
Windows + Mac OS
Disk clonen
Backup van Smartphone

Nadelen:
Geen VPN
Betrouwbaar? (Bedrijf uit Singapore)
Prijzig (ivm Concurrenten)

Pluspunten

• Backup van Smartphone
  • Disk Clonen
  • 1TB Cloud opslag (Max 5TB)
  • Back-ups van je bestanden + Microsoft 365
  • Windows + Mac OS

Minpunten

• Prijzig
  • Geen VPN verbinding

s*******@g******** 18-03-2024

Complex en volledig bescherming van je pc en bestanden

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Een compleet pakket met antivirus beveiliging en 1T ruimte voor backup van je bestanden. Programma heeft echt veel mogelijkheden, best complex. Voor een gewone gebruiker is misschien te complexe1.
Na maand gebruik kom ik steeds betere mogelijkheden en verbeteringen dat ik kan instellen. Installatie van de programma is simpel. Gewoon doorklikken en klaar is het.
Zeker een aanbeleving.
Hou wel in de gaten dat de eerste backup best lang kan duren (afhankelijk van de grote van je bestanden)

Pluspunten

• veel mogelijkheden

Dave peters 28-02-2024

Mutiveelzijdig programma die meerdere taken verricht

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Zeer handig programma die je van alle gemakken vooruit. Een programma die Multi veelzijdig is in gebruik. Met het programma acronis Cyber Protect Home Office beschikt over een virus scanner, voorziet je van een back-up van je gehele computer, kan herstelpunten aanmaken van je computer in geval van nood, systeem opschoning, Tegen betaling bied Acronis je ook nog een cloud back-up waardoor je gegevens altijd veilig kunnen zijn.

Het installatie proces van het programma verloopt erg vlot. Binnen enkele ogenblikken start het programma. Back-ups zijn in een paar tellen gemaakt evenals het opschonen van je systeem en het maken van systeem herstelpunten.

Dit programma voorziet je van vele gemakken. Waarbij je in de meeste gevallen meerdere programma´s moet downloaden voor verschillende taken doet dit programma het allemaal in 1. Ik zou iedereen aanraden dit programma te gebruiken.

Pluspunten

• Installatie proces gaat vlot
  • Duidelijke instructies
  • mutiveelzijdig in gebruik

Minpunten

• Betalen voor cloud opslag

GaryKoffie 27-02-2024

Zeer uitgebreid en meer!!

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Acronis cyber protect home office

acronis is al vele jaren een bekende speler op de markt als het gaat om antivirusscanners als software voor het maken van backups. Vaak worden deze pakketten als afzonderlijk verkocht. In dit geval is het een zeer uitgebreid pakket voor het beveiligen van pc, externe media, cloudomgeving, herstellen van systemen, opschonen, maar ook remote toegang tot andere systemen. Dit pakket lijkt vooral gericht op het het deel beveiliginng en backups, en oogt in eerste instantie niet als een virusscanner.
Waar veel virusscanners relatief zwaar op de achtergrond meedraaien en vanuit de windowsverkenner een scan kunnen uitvoeren, is dat bij Acronis niet het geval. In de windows verkenner vinden we alleen de functie het maken van een backup, iets wat daarmee een gebruiker sneller een backup zal laten maken van de pc.
Het is even zoeken wat de vele functies doen. De functies zijn echter niet altijd geschikt voor een standaard gebruiker, zo kan er bij het volledig formatteren van een schijf gekozen worden uit diverse diepe formatteringen met diverse algoritmes, waarbij het zoeken is wat hier bij de verschillen zijn. Deze manier van formatteren is in de praktijk ook niet iets wat een gemiddelde gebruiker zal doen, waarbij data dusdanig wordt gewist dat het vrijwel niet meer terug te halen is. Duidelijk is dat de basis is gericht op bedrijfsgebruik, waarvan een thuis versie is gemaakt. Algeheel is het dus meer bedoeld voor de gebruiker die weet wat hij / zij doet en waarde hecht aan het goed backuppen van data. Alle opties bij elkaar genomen valt de prijs dan ook mee voor een jaarabonnement. Nadeel is wel, als je dan ook weer eens een backup wilt terug zetten, je wel een licentie moet hebben van het pakket, dus er wel aan vast zit.

Zoek je alleen een virusscanner, kijk dan zeker even naar andere mogelijkheden, voordat je een pakket gebruikt waarvan je het merendeel niet zal gaan gebruiken.

Aanrader? Ja, maar alleen voor gevorderden.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Betaalbaar

Minpunten

• Vergt hogere pc kennis
  • Misschien iets te uitgebreid

Smit212000 27-02-2024

je digitale wereld weer een stukje veiliger met dit product

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Een tijdje terug de uitnodiging ontvangen om dit product te gaan testen. Aangezien ik je digitale beveiliging en back up van mijn bestanden erg belangrijk vindt werd mijn interesse gelijk gewekt en heb ik mij aangemeld. Later bericht ontvangen dat ik het product mocht gaan testen. Ik ben gelijk aan de slag gegaan.

Installatie:
De Installatie ging vrij eenvoudig en je werd stap voor stap begeleidt om het product te installeren en je aan te melden.
Na installatie kreeg je keurig een overzicht welke mogelijkheden Acronis cyber protect home office heeft en dit is best uitgebreid. Je wordt bij iedere stap goed begeleidt en weet je welke keuzes je kunt maken. Al met al ging de installatie erg snel en krijg je een mooi startscherm met een duidelijk overzicht van alle mogelijkheden.

Testperiode:
De eerste optie die het programma naar voren bracht is het maken van een back-up.
Met 1 TB aan Cloud opslag heb je voldoende ruimte om een systeem back-up te maken.
De eerste keer een back-up maken duurt erg lang bij mij duurde dit voor 407 GB bijna 2 dagen.
De vervolg back-ups en ook de automatische back-ups gaan gelukkig een stuk sneller en worden ook gedaan als de computer/laptop niet in gebruik is.

De bescherming is in de vorm van antivirus, ransomware , schadelijke websitecontrole en schadelijke bestanden controle.
Je hebt de mogelijkheden tussen een snelle en volledige scan en beide gaan erg secuur en heel snel.
Indien je een andere virusscanner geïnstalleerd hebt wordt dit gedetecteerd en worden de opties die dubbel zijn automatisch uitgeschakeld.
Ik heb bij het testen geen problemen gevonden met de antivirus en de bescherming van de laptop.

Overige opties in het programma:

Archief: hier heb je de mogelijkheid om bestanden van je laptop/ computer op te slaan in de Cloud
Dit werkt prima en na analyse heb je een aantal mogelijkheden bestanden kleiner dan 1tb, 1gb, 100 mb, 1 mb en 1 kb in de linker balk heb je een overzicht van alle bestanden en verschillende types zoals foto’s en video’s
De back up gaat snel en geruisloos is wel afhankelijk van de grote wat je wilt archiveren.
Hou er wel rekening mee dat de bestanden van je laptop/pc worden gearchiveerd in de Acronis cloud.

Synchronisatie: werkt prima en snel geen verdere op- of aanmerkingen

Hulpprogramma’s:
Hier heb je verschillende opties en programma’s die Acronis kunnen ondersteunen bij de beveiliging of gemak.
Ik heb niet alle onderdelen getest omdat ik de schijf niet hoef te klonen.
Wel heb ik een schijfopruiming gedaan en dit werkt goed.
Ook de rescue media builder werkt prima.
Het enige programma wat voor mij niet werkte was parallels Access daar kreeg ik telkens foutmeldingen hier ben ik toen mee gestopt.

De instellingen en account zijn overzichtelijk en je kunt hier je instellingen tweaken en je account info inzien

Resumé:
Het is een mooi overzichtelijk product met duidelijke opties.
Ik vind alleen dat de optie hulpprogramma’s wat onoverzichtelijk en mag wat meer geordend en duidelijk worden uitgelegd wat het nou precies inhoudt en of het onderdeel is van je abonnement en of je nog een extra abonnement moet aanschaffen
Ik zou dit product zeker wel aanbevelen

Pluspunten

• De installatie
  • De bescherming scans

Minpunten

• De eerste back-up in de cloud
  • Sommige hulpprogramma's

MaarjaLiis 26-02-2024

Simpel en goed!

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Het is een zeer fijn en simpel product!
Een kind kan de was doen!
Na het installeren is het een kwestie van scannen, lezen en klaar.
Het is duidelijk en overzichtelijk in gebruik en voor zo ver ik nu kan beoordelen doet het precies wat het moet doen.
Dus geen zwaar programma dat draait en je macbook langzaam maakt.
Alleen als hij de back up maakt, merk je verschil, maar dat is simpel op te lossen door deze 's nachts in te plannen.

Pluspunten

• makkelijk
  • eenvoudig in gebruik

Jacob Kamstra 26-02-2024

Echt een aanrader. Mega programma

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb het een paar weken kunnen proberen.
Ik kan alleen maar zeggen.
Dat het een mega programma is.
Ben er super tevreden over.
Echt een aanrader

Pluspunten

• Super makkelijk te installeren.
  • Menu overzichtelijk
  • Geweldig als in 1 programma

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Reviewer022 23-02-2024

Arconis belooft veel, maar werkt niet altijd

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb Arconis cyber protect home office 2 weken mogen testen. Het installeren op mijn eigen laptop ging volgens de duidelijke stappen, duurde wel even en het is een pakket van 614 Mb. Het menu wijst zichzelf en is overzichtelijk. De beschikbare talen zijn Engels, Duits, Spaans, Frans en Chinees. Dat is jammer voor Nederlanders. Bij het testen van de verschillende mogelijkheden in het menu bleek dat het programma vaak vast liep. Onder andere ook een back-up naar de Arconis Cloud proberen te maken, maar dat is geen doen vind ik. Dat koste voor 100 Gb meer als een halve dag (12 uur), volgens de berekening. Die kun je dan pauzeren, maar het berekenen en uitvoeren begint de volgende dag weer opnieuw. Dat schiet dus niet op en dus maar geannuleerd. Als je tijd hebt kan dit aan laten staan, maar ik laat mijn laptop niet aan staan wanneer ik weg ga. Het opstarten van het programma en verkrijgen van het menu, duurt bijna 1 minuut. Verder zitten er diverse hulpprogramma’s in dit pakket zoals klonen schijf, opschonen, secure zone en parallel access. Deze mogelijkheden gingen goed. Bij vele overzichten in het menu staat een vraagteken ter verduidelijking. Deze werkten helaas niet goed bij alle items. Er popt gewoon niets op bij een muis over of aanklikken.

Pluspunten

• overzichtelijk menu
  • veel hulpprogramma's

Minpunten

• geen duidelijke uitleg bij vraagtekens
  • liep een aantal malen vast
  • is traag

m******@m****** 23-02-2024

Uitgebreide virusscanner met veel opties

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb dit anti virus programma enkele weken mogen testen. Het instaleren is simpel. Na het instaleren kan je een back up van je systeem maken. Dit kan op verschillende manieren waaronder de cloud. Je kunt er dan voor kiezen om de bestanden versleuteld op te slaan wat is wel veiliger vind al moet je het bijbehorende wachtwoord goed onthouden want dit kan niet worden hersteld. De back up maken zelf duurt wel lang. Dit geld ook voor het scannen op virussen, maar het is wel een goede virusscanner want bij de eerste scan pikte hij er wel een verdacht bestand uit wat mijn oude virusscanner niet heeft gezien.
Je kunt er voor kiezen om een back up in te stellen op verschillende momenten (wekelijks, maandelijks of bij gebeurtenissen of non stop.

Alle hulpprogramma's die je kunt gebruiken zijn:

-Acronis Drive Cleaner
-Acronis Security Zone
-Acronis Start up Recovery Manager
-Acronis System Report
-Add New Disk
-Bootable Rescue Media Builder
-Clone Disk
-System Clean Up
Met dit programma kan je je pc/laptop dus veilig en schoon houden. Verder is het mogelijk om te synchroniseren tussen verschillende p.c's en/of laptops waar Acronis op is geïnstaleerd.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over Acronis en ik denk dat vanwege de vele back up opties en de goede virusscanner dit programma ook voor bedrijven een goede keuze is.

Pluspunten

• makkelijk instaleren
  • goede virusscanner
  • back up maken
  • veel hulpprogramma's

Ferdi Tas 23-02-2024

Alles in een oplossing.

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

De software is een totaal oplossing voor het maken van back-up en een virusscanner. Je hebt tal van verschillende mogelijkheden om jouw bestanden veilig te stellen. De optie om een 1 op 1 kopie te maken van een partitie vind ik een geweldige optie. Hierdoor kun je voor jezelf je gekochte software back-uppen en mocht er iets mis gaan hoef je alleen je SSD/HDD uit te wisselen waarmee je de back-up gemaakt hebt. Tevens detecteert de virusscanner snel vervelende eventueel schadelijke bestanden dit is vooral handig wanneer je van onbekende site software downloadt. De mogelijkheid om via de Cloud een actieve back-up te maken maakt het mogelijk om zonder fysieke hardware een werkende back-up te maken. Tevens heeft Acronis je de mogelijkheid om een veilige-zone te maken op jouw schijf waar je bijvoorbeeld bestanden kunt bewaren (denk hierbij aan foto's etc.). De mogelijkheden zijn eindeloos waardoor je op elk gewenste manier jou bestanden kunt veiligstellen. En mocht je Windows helemaal niet meer benaderbaar zijn kun je via de optie Rescue Media Builder alvorens een opstartmedia maken d.m.v. een usb-stick die van vervolgens jou back-up kan benaderen zonder dat Windows hoeft op te starten. Kortom is deze software een complete oplossing voor het maken van een back-up en het terugzetten daarvan, inclusief een goede actieve virusscanner.

Pluspunten

• Diverse back-up mogelijkheden
  • 1TB Cloud opslag
  • Virusscanner

Minpunten

• Abonnement vereist

123luuk123 22-02-2024

Goede vervanger voor standaard antivirus software

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Dit product enkele weken mogen testen. Het is een alles in een software oplossing van Acronis voor back-up en veiligheid op het digitale vlak. Je schaft het aan voor een computer en met het premium account kun je tot 1 Tb aan data back-uppen (eventueel versleuteld) naar de Acronis Cloud.

Installatie verloopt soepel en de installatiewizard geeft aan wat er gedaan moet worden. Na het invoeren van het serienummer kun je aan de slag. Acronis heeft een overzichtelijk product gebouwd met verschillende mogelijkheden. Door de leek zal niet alles ingesteld of uitgezocht worden, maar dit hoeft ook zeker niet. Het programma werkt soepel en snel. Ook op de achtergrond vraagt het programma weinig geheugen of batterij en monitort eigenlijk alles.

Daarnaast enkele handige functies zoals Archief waarbij de software op zoek gaat naar grote bestanden die mogelijk ge-backup kunnen worden op een externe locatie (Cloud/NAS/ext. HDD) om zo snel ruimte te creëren. In de overige software zijn zaken te vinden die handig kunnen zijn bij gevorderd computergebruik zoals een opstartmedium maken etc.

Wat mij betreft een goede keuze voor iedereen die meer wil dan het standaard antivirus programma i.c.m. back-up, gebruiksgemak en prestaties.

Pluspunten

• Werkbaarheid
  • Gemak
  • Verbruikt weinig geheugen/stroom
  • Back-up lokaal, NAS, HDD of Cloud

Minpunten

• Moet jaarlijks betalen
  • Back-up in de cloud, wat als bedrijf failliet gaat

KentoM 22-02-2024

Makkelijk en top product

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb dit product mogen testen en ik ben zeer tevreden over het gebruikersgemak.
Het programma is makkelijk te installeren en doordat het niet te ingewikkeld in elkaar steekt, is het makkelijk in gebruik. Mijn computer is veilig. Ook erg handig is de backup die je kan maken met dit programma. Ik hoef mij nu geen zorgen meer te maken om foto's kwijt te raken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Back up mogelijkheid

Minpunten

• Geldig voor een jaar.

Astrid 21-02-2024

Prima product

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb de Acronis mogen testen en was natuurlijk zeer nieuwsgierig naar alles omdat ik zelf met regelmaat meldingen kreeg van virussen en dergelijke. Ik kreeg een link binnen waarna de installatie kon beginnen. Ik vond het echt heel gemakkelijk gaan, de download ging snel en vlekkeloos. Heb geen handleiding hoeven raadplegen. Toen ben ik natuurlijk een back-up gaan maken. Was iets lastiger maar met even goed kijken heb ik dit ook weten op te lossen en daarna verliep het vlekkeloos. Vervolgens de laptop laten scannen op virussen want dat is ook belangrijk. Geen enkele aangetroffen en heb al een paar keer een melding gehad dat het onveilig was, dus dat werkt prima.
Ik kan alleen maar voordelen bedenken dus ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • zonder handleiding te installeren
  • werkt snel

Minpunten

• niets

Miriam 21-02-2024

Makkelijk installeren en gebruiken met veilig resultaat

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Ik heb dit product mogen testen. Het downloaden ging snel en makkelijk en het installeren daarna ging in dezelfde flow door.
Je kunt een snelle scan doen die meteen resultaten toont of je virussen hebt. Als je het programma opent zie je meteen wat de huidige beschermingsstatus is.
Het maken van een back-up werkt super makkelijk en eventueel kun je die ook synchroniseren met een ander apparaat.
Het programma is echt super makkelijk in gebruik, de stappen die je wilt doen zijn duidelijk te vinden.
Door het gemak zou ik deze zeker aan anderen aanraden als je je computer wilt beschermen.

Pluspunten

• Snel te installeren
  • Makkelijk in gebruik
  • Acties die je moet nemen spreken voor zichzelf

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ann Boen 20-02-2024

Zeer goede software

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Acronis Cyber Protect Home Office is een indrukwekkende, alles-in-één softwareoplossing voor zowel back-up als digitale beveiliging. De installatie was eenvoudig en snel op Windows 11. De functionaliteiten zijn flexibel en uitgebreid. Er is een mogelijkheid om back-ups te plannen, je kan mappen uitsluiten en je kan ervoor kiezen om de back-up te laten uitvoeren tijdens inactieve tijdstippen van je pc.
De software biedt beveiligingseigenschappen zoals alerts bij kwetsbaarheden in software.
De moderne en intuïtieve interface en gidsen per functie maken het gebruik van de software simpel.
Ik vind dat Acronis zich onderscheidt door unieke functies zoals archivering van oude bestanden en de "try-and-decide" functie voor het veilig testen van downloads. Al bij al biedt Acronis Cyber Protect een goede combinatie van gebruiksgemak, prestaties en extra's. Hierdoor is het volgens mij een perfecte keuze voor iedereen die zijn veiligheid serieus neemt.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • moderne interface
  • extra functies

Minpunten

• systeembelasting
  • snelheid

Bjorn 20-02-2024

Fijne back-upsoftware.

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Fijne back-upsoftware. Raadpleeg zeker de handleiding, want er zijn veel mogelijkheden. Programma is beter dan het back-upprogramma in Windows 10. Het beschermt ook goed tegen virussen.
Prijs-kwaliteit is oké voor dit soort producten.

Pluspunten

• Werkt prima als je de
  • Razendsnelle installatie

Minpunten

• Bij ongewone keuzes kan een crash volgen.

a**********@r********** 20-02-2024

Prima applicatie voor ervaren gebruiker

Geschreven voor: Acronis HOPBA1EUS

Door leverancier Acronis is de volgende software beschikbaar gesteld om te testen. Ik had mij aangemeld om dit te doen. Pakket Acronis Cyber Protect Home Office - Premium stond klaar om te downloaden en te installeren met de geleverde registratie key. Bijgevoegde mail om te installeren was duidelijk en helder opgesteld. De door mij gebruikte hardware een 14" Notebook d raaiend onder Windows 11 met 8gb aan memory.

- Installatie
Installatie ging prima door de duidelijk schermen. Na die installatie start applicatie opa en geeft aan dat backup gemaakt kan worden. Backup kan gemaakt worden naar diversen hardware (NASS) en ook in deze versie (Premium) naar de cloud. Dit is goed in te plannen door de duidelijke schermen en keuzes op het scherm.

- Bescherming
Hierna netjes de bescherming/scanner ingevoerd. Die kan met verschillende instellingen worden gedaan van uitgebreide scan en snelle scan.

De totale scan vond ik vrij lang duren. resultaat wordt goed genoteerd in de bijbehorende rapportage. veel keuzes qua volledige scan duidelijk te maken: dagelijks, wekelijk, maandelijks en de starttijd. Schermen zijn duidelijk en uitgebreid.

- Archief
Hier zijn duidelijk de bestanden te vinden, dit kan via bestandsbeheer (Windows) of via webbrowser. Is prima te doen.

- Synchroniseren
Hier kun je mappen en nabestaande instellen om te synchroniseren naar Cloud of ergens anders

- Hulpprogramma's
Hier staan vesschillende keuzes:
- Schijf klonen
- Rescue Media Builder Diverse media van USB tot WinPE en ook Linux gebaseerde mogelijke keuzes
- Acronis Universal Restore
- Parallels Access. Kan gebruikt worden tbv remote acces met mobiele apparaten extra Download
- Try & Decide. Kan gebruikt worden om te testen (Extra download)
- Systeem opschonen. Alle sporen van gebruik uitwissen inclusief wachtwoorden en overige persoonlijke gegevens. Bij testen van deze actie wel ondank keuze afsluiten hardware gereed ze niet afgesloten. Weet dus ook niet of deze optie helmaal goed is.
- Acronis beveiligde zone. Hier kan een speciale partitie mee geïnstalleerd worden tbv Acronis
- Acronis DriveCleanser. Maakt totale schij schoon. Nu maar niet getest op deze hardware
- Aanvullende Hulpprogramma's van derden brengt je naar side om hulpprogramma's te kunnen kiezen via Acronis.
- Acronis Cloud Backup Geeft download programma's om backups uit Cloud op te kunnen halen naar diverse platforms.
- Alle hulpmiddelen Hier krijg je alle Acronis software te zien, die geïnstalleerd zijn.

Mijn bevindingen

Software functioneert goed en wordt ook duidelijk via de diverse schermen eenvoudig ingesteld. Waarna het programma gaat draaien.
Backup en Virusscan duren best wel lang vond ik.
Optie Systeem opschonen werd bij mij niet afgesloten, ondanks zo ingesteld.(verbetering)

Software is zeer uitgebreid en de keuze bij leverancier zijn vrij uitgebreid.
Als eenvoudige gebruiker zou ik niet voor deze applicatie gaan is te uitgebreid volgens mij.

Pluspunten

• Goede menu's
  • Veel keuzemogelijkheden
  • Uitgebreide scanner met duidelijk indicaties

Minpunten

• Aan de prijs
  • niet voor eenvoudige gebruiker