Pinnacle Studio 21 Ultimate - Reviews

Min. schijfruimte
8000 MB

Louis in Roosendaal 03-03-2018

Pinnacle Studio 21

In mijn eerste review heb ik Pinnacle afgekraakt. Ik moet nu zeggen dat het programma sedert enkele maanden zeer goed werkt. Het is gewoon herboren. Heeft Corel deze verbetering bewerktstelligd? Als dit zo is waarom is dat dan niet eerder gebeurd? Het programma is snel, zeer stabiel (ook bij grote projecten) en het biedt talloze mogelijkheden. Bovendien is het zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Stabiel
  • Gebruiksvriendelijk
Geschreven voor: Pinnacle Studio 21 Ultimate

Louis in Roosendaal 10-11-2017

Pinnacle Studio 21 Ultimate

Wat is dit een waardeloos en verschrikkelijk programma. Ik heb een project van een half uur onderhanden maar na enkele minuten verloopt alles enorm traag. Effecten zijn haast niet uit te voeren, duurt enorm lang alvorens een effect is gerenderd. Het programma barst uit elkaar door het grote aantal bugs. PURE GELDVERKWISTING. Ik ben al weken aan het mailen naar de helpdest van Corel maar ik krijg steeds nep oplossingen aangeboden waardoor het alleen maar slechter gaat werken. Ik ben dit alles meer dan beu en ga verder met Power Director van Cyberlink.
Geschreven voor: Pinnacle Studio 21 Ultimate