Kaspersky Internet Security 2014 - Reviews

Laagste prijzen
Besturingssystemen
Windows 8, N, Windows 8 Pro, Windows 8 Enterprise, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Enterprise x64, Windows 8 x64, Windows 8 Pro x64, Windows 8 Enterprise x64, Windows 7 Home Basic, Windows 7 Home Basic x64, Windows 7 Starter, Windows 7 Starter x64, Windows 7 Ultimate, Windows 7 Ultimate x64, Windows Vista Business, Windows Vista Business x64, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows XP Home, Windows XP Professional, Windows XP Professional x64, Windows 7 Home Premium, Windows 7 Home Premium x64, Windows 7 Professional, Windows 7 Professional x64
Taalversie
Frans, Nederlands
Aantal jaar

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

heyjoe 04-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Je ziet bij iedere vergelijking Kaspersky in de top 5. Wat het verschil echter uitmaakt, is dat bij virusdetectie Kaspersky altijd rondom de 100% zit, wat andere scanners allemaal minder hebben. Waarom hij niet altijd op 1 staat ?? Omdat hij in sommige gevallen op XP minder presteert qua snelheid en dergelijke. Ja duh.... vind je dat raar anno 2015.... Hij houdt mij al zeker 10 jaar virusvrij. Voor mij geen andere.

jeroendbr 28-05-2014 Product jaar of meer in bezit

Gewoon simpel weg goed. Doet wat het doen moet en werkt gewoonweg. Laatst ook op mijn smartphone gezet.