Siemens MS65500N

Bosch MAS6200N

Graef UNA 9

• Snijbladen demontabel Ja
Graef UNA 9

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

2,8

• Slecht
  • Slecht

Janneke52 22-08-2016

Prima!

Deze snijmachine voldoet tot nu toe helemaal aan mijn verwachtingen.
Ik bak zelf brood en kan het prima snijden met deze machine. Het verwisselen van het snijblad is zeer eenvoudig. De bediening is heel makkelijk.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Richard200 14-08-2015

Prima snijmachine

Ik heb de Siemens snijmachine nu twee weken in gebruik en ben er tevreden over. Ik snij mijn zelfgebakken brood in mooie sneetjes met het kartelmes. De machine staat stabiel en is redelijk stil. Ook de instelknop werkt fijn, ik snij mijn brood op 12,5 mm.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Roma1970 15-11-2014 Product paar dagen in bezit

Waardeloos product. Wij wilden er brood mee snijden, maar kregen nogal onregelmatige boterhammen, doordat de schijf doorboog. En ook bij ons liep de boel al snel vast. Wij hoorden eveneens een tandwiel op hoge toeren ratelen. In dit geval al na een half zelfgebakken brood. Dat wordt dus weer zelf snijden, tót we een goed apparaat gevonden hebben... Deze is in elk geval al retour gegaan.

Ruud2131 08-07-2014 Product paar dagen in bezit

4,7
Vandaag na enkele minuten al kapot gegaan.

Was een hammetje aan het snijden en na 10 plakjes begon de machine zwaar te lopen. Gestopt, en na enkele minuten weer aangezet, draait de snijschijf niet meer en hoor ik binnenin een tandwiel op hoge toeren ratelen.

Vetical metalen snijgedeelte buigt nogal door, waardoor er variatie onstaat in de dikte van de plakjes en in ieder geval geen flinterdunne plakjes te snijden zijn.

Gauw retour en hopen dat ik een betere machine mag uitzoeken.