Fitbit Versa bruin, rood / S|L - Reviews

Kleur(en)
bruin, rood
Materiaal behuizing
aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Versa bruin, rood / S|L op Kieskeurig.nl.

Annick 30-04-2018

Perfect als fitness tracker met een beetje smartwatch erbij

Geschreven voor: Fitbit Versa oranje / S|L

Als je belangrijkste focus ligt op een fitness en activiteiten tracker, maar het ook leuk vindt om wat smartwatch eigenschappen er bij te krijgen, dan is dit de perfecte keuze! Zeer betrouwbare metingen (ook uitgebreide slaapcyclus e.d.), synct goed met mijn iPhone, past perfect om mijn (zeer) kleine pols, is lichtgewicht en niet lomp, mooi design, genoeg bandjes om mee af te wisselen. Helpt heel goed gemotiveerd te blijven met allerlei apps, oefeningen en meldingen. Je ontvangt ook notificaties van telefoontjes, whatsapp berichten, mailtjes etc maar met Apple kan je ze niet beantwoorden of volledig lezen. Uitsluitend connected GPS dus je moet wel je telefoon meenemen als je je hardloop route wil tracken. Voorlopig weinig apps maar hoop dat Fitbit dat binnenkort ook uitbreidt!

Pluspunten

• Uitstekende metingen
  • Mooi design, vooral voor vrouwen
  • Leuke motiveringstools
  • Synct goed, geen problemen met de Fitbit app
  • Goede draagcomfort (heel licht)

Minpunten

• Uitsluitend connected GPS
  • Weinig apps in de app store

Rreedijk 20-04-2018

Problemen met synchroniseren

Geschreven voor: Fitbit Versa zwart / S|L

De 1e terug gebracht naar de winkel want er waren problemen met de Bluetooth, de Versa wilde niet synchroniseren. Ondanks dat ik alle stappen en tips/trucs had doorlopen. En 4 keer de factory reset heb gedaan. Helaas bij het 2e toestel precies hetzelfde probleem. Je zou voor 199 euro toch verwachten dat het allemaal soepeltjes verloopt? Op internet veel mensen die dit probleem hebben. Ws software probleem. Ik breng hem helaas maar terug voor de 2e keer.
Uiterlijk is leuk en mogelijkheden zijn er volop, maar een goede synchronisatie is belangrijk anders heb je er niet veel aan.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• Synchronisatie met de app

sgroen 29-11-2018
  • Product gekregen

Fijne Fitbit smartwatch!

Geschreven voor: Fitbit Versa grijs / S|L

Hele fijne smartwatch van Fitbit met bijbehorende app. De Versa zit heel fijn en ziet er ook nog eens mooi uit. Met de smartwatch in combinatie met de app word je echt bewust van je slaap en activiteit waardoor je hier ook echt mee aan de slag gaat.

• Comfortabel
  • Inzicht in slaap en beweging met de app

Minpunten

• Geen handleiding in het Nederlands

Steef 16-08-2018

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Fitbit Versa zwart / S|L

Ik vind het een super product voor deze prijs en is zeker een goede tegenhanger van duurdere smartwatches!! Zeer veel mogelijkheden op sport en gezondheids gebied, maar ook vele apps werken samen. Zoals WhatsApp ontvangen maar ook via Phillips Hue je lampen bedienen behoren tot de vele mogelijkheden

Pluspunten

• Ziet er mooi en stijlvol uit
  • Super veel mogelijkheden incl berichten ontvange

Minpunten

• lastig om de gebruiksaanwijzingen te vinden
  • Duurde lang voor ik wist hoe alles werkt

Eric 04-08-2018

Prima ding

Geschreven voor: Fitbit Versa zwart / S|L

Ik had al ervaring met een fitbit charge dus de app op de iphone blijft dezelfde. Ten opzichte van de Charge zijn de verschillen het kleurenscherm, heel veel meer clock-faces, de zelf te installeren apps, wifi, en de uitgebreidere notificaties nu ook whatsapp).
Ik ben er mee in m’n nopjes...!

Pluspunten

• Veel clock-faces
  • Wifi
  • Melding whatsapp
  • Mooie overzichtelijke app op iphone

Minpunten

• Moet ik nog tegenkomen

Marjo 17-07-2018

Mooi design

Geschreven voor: Fitbit Versa grijs / S|L

Heb het horloge sinds begin juni en over het algemeen ben ik er blij mee. Echter gebeurt het met grote regelmaat dat ik meerdere keren per dag naar de zolder loop (2 trappen) en dan worden die trappen niet gemeten. Heb het zelfs meerdere keren express uitgeprobeerd maar de teller blijft dan op nul. Andere dagen meet het horloge weer wel de trappen. Verder worden mijn wandelingen, fietstochtjes en slaapschema wel keurig gemeten.
Dus over het algemeen prima tevreden.

Pluspunten

• Mooi design voor dames
  • Notificaties bellen, Whatsapp e.d.

Minpunten

• Niet altijd even nauwkeurig
  • Soms problemen met synchronisatie

Toos 20-01-2019

Licht in gewicht, langdurige accu

Geschreven voor: Fitbit Versa grijs / S|L

Sinds 1 week de Versa om mijn pols. Je voelt niet dat je iets om hebt. Ik gebruik hem in tegenstelling tot anderen voor de berichten die ik ontvang. Ik werk daar veel mee. Ik hoef zo niet constant mijn telefoon bij me te hebben. Accu gaat wel 4 dagen zeker mee. Ben super tevreden voor waar ik hem voor wilde hebben. En oh ja, ik meet ook mijn slaap, en volgens mij klopt de meting perfect. Dus super tevreden.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Lange accuduur
  • Duidelijk scherm
  • Mooie prijs

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ronald 19-06-2018

Mooi en functioneel sporthorloge

Geschreven voor: Fitbit Versa zwart / S|L

Sinds 1 week in bezit van dit sporthorloge. Mooi design, functioneel voor het sporten wat ik doe. Ik combineer kracht, workouts en cardio. Houdt bij wat je verbrand aan calorieën. Synchroniseert met iPhone en gekoppeld aan myfitnesspal. Ik was erg tevreden met de Garmin vivosmart die ik had, maar dit ziet er allemaal weer wat mooier uit.

Pluspunten

• design
  • koppelen aan iphone
  • koppelen aan app myfitnesspal
  • Fitbit dashboard geeft compleet overzicht

Minpunten

• nog niet ervaren