Skagen SKT5001P zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Skagen SKT5001P zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

haxquiz 12-11-2018
  • Product gekregen

Mooi design en multi inzetbaar

Geschreven voor: Skagen SKT5001P zwart

Ik heb het horloge nu een paar weken in het bezit en heb er even aan moeten wennen. Nu dus een paar weken verder en kom ik tot de conclusie dat ik niet meer zonder wil! Er zijn legio mogelijkheden met dank aan de google play shop ondersteuning, waardoor het een verlengstuk is van je smartphone. Het gemakkelijk lezen en evt replyen op berichtjes zorgt ervoor dat je je telefoon niet meer hoeft te pakken en je dit dus meteen vanaf je pols doet. Super makkelijk. Ook het stappen tellen etc werkt goed. Daarnaast is het ook leuk om af en toe de wijzerplaat ander te laten weergeven. Dan is het net alsof je een ander horloge hebt, terwijl dit eigenlijk niet zo is.
Wat ik wel als een nadeel ervaar is dat de batterij elke dag moet worden opgeladen, maar misschien komt dit ook wel door mijn vele gebruik met dit horloge. (er vanaf blijven gaat mij lastig af, het is een mooie gadget!)

Pluspunten

• Zit prettig en draagt licht
  • vele toepassingen

Minpunten

• accu duur

Dorien 12-11-2018

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Skagen SKT5001P zwart

Prima horloge voor mensen die een smartwacht willen met een super mooi uiterlijk, en prima soepel zittend bandje,

Klein minpuntje na 1 dag goed gebruiken moet het horloge weer opgeladen worden

Pluspunten

• Soepel zittende bandje
  • makelijk in gebruik

Minpunten

• komen snel krasjes op
  • baterij snel leeg na 1 dag goed gebruiken