Samsung Gear S3 Classic Silver zwart / S|L - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear S3 Classic Silver zwart / S|L op Kieskeurig.nl.

Billies 15-08-2018

Slecht support softwareprobleem verbinding met mobiel

Geschreven voor: Samsung Gear S3 Classic Silver zwart / S|L

De Samsung Gear S3 is een zogenaamde smartwatch dat via bluetooth in verbinding staat met een mobiele telefoon. Daarvoor moet dan wel de Samsung Gear app gedownload en geïnstalleerd worden op de telefoon. Aanvankelijk ging dit verder zonder problemen. Begin mei 2018 kreeg ik een melding op mijn Samsung A5 2017 telefoon dat de Samsung Gear app bijgewerkt moest worden. Dat heb ik gedaan en sindsdien werkt de verbinding tussen de telefoon en het horloge niet meer. Oorzaak is dat de bijbehorende app blijft “hangen” tijdens de installatie op de telefoon. Daardoor kan ik de smartwatch niet meer gebruiken zoals het bedoeld is. Het horloge is nu slechts te gebruiken als een simpel digitaal horloge.
Ik heb contact gezocht met Samsung voor een oplossing. Ik heb zelf gezocht op internet en op de community van de site van Samsung. Dit heeft niet geleid tot een oplossing van het probleem. Resetten ne terug zetten naar fabrieksinstellingen werkte niet. Ik heb tot drie keer toe gegevens en foutrapportages, op verzoek, doorgestuurd. Ook bezoek aan het servicepunt gaf geen oplossing. Daar kwam men tot de conclusie dat het aan de Samsung Gear applicatie ligt en dat er niets anders gedaan kan worden dan afwachten op een update. Daar is nu al ruim 3 maanden het wachten op en al die tijd kan ik niets met mijn dure smartwatch van uw bedrijf.
Het zoek op internet leerde mij wel dat ik niet de enige ben. Dagelijks sluiten zich mensen aan die hetzelfde probleem hebben en ook aan hen wordt geen oplossing aangeboden. Zelf geven wij aan dat het terug zetten van de wel werkende versie van de applicatie een tussenoplossing kan zijn. Hier wordt echter niets mee gedaan.
Ook wereldwijd is dit probleem aanwezig. Ik moet helaas constateren dat Samsung deze klanten allemaal op respectloze wijze in de steek laat. Contact met het bedrijf geeft alleen maar de mededeling: “Het probleem is bekend. Er wordt aan gewerkt. U moet gewoon afwachten”. Op dinsdag 14 augustus 2018 kwam de melding dat er een update van de Samsung Gear app was. Hoopvol is die update geïnstalleerd en teleurgesteld moet de conclusie getrokken worden dat het probleem blijft bestaan. Alleen de naam van de applicatie is veranderd. Was het eerder de Samsung Gear app, nu is het de Galaxcy Wearable app. Na ruim 3 maanden heb ik dus nog steeds een simpele digitale horloge van Samsung voor de prijs van 400 euro.

De bezint eer gij aan een Samsung product begint !

Minpunten

• slechte verbinding met mobiel
  • geen supprot van klantenservice

24bassgaming 23-01-2021

Top smartwatch voor samsung gebruikers

Geschreven voor: Samsung Gear S3 Classic Silver zwart / S|L

Het horloge zelf is al een aantal jaar jong maar is zelfs tot de dag van vandaag nog steeds geupdate en zeer makkelijk en geoptimaliseerd te gebruiken met nieuwe functies die ook voorkomen bij nieuwere toestellen van samsung worden er ook functies toegevoegd aan het horloge hoewel ik zelf meer een fan ben van luxuese horloges is de gear s3 en voornamelijk de classic zeker een aanrader ook qua uiterlijk en style hij oogt stoer robuust en zeer net als een luxueus of zakelijk horloge
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Silvano in den Bosch 31-12-2020

De wereld aan je pols

Geschreven voor: Samsung Gear S3 Classic Silver zwart / S|L

Met de Gear S3 Classic gun je je mobiele telefoon steeds meer rust. Iedere notificatie wordt direct op je horloge weergegeven en je kan eventueel direct antwoorden. Snel een telefoongesprek voeren daar draai je je hand ook niet voor om (of juist wel) en functies zoals een alarm of agenda worden ook netjes bijgehouden. De Gear S3 Classic houdt daarnaast ook nog eens je gezondheid in de gaten door je hartslag regelmatig te meten en bij te houden of je wel genoeg lichaamsbeweging krijgt. Tijdens het hardlopen kan je zelfs je favoriete nummer kiezen die je op het horloge of Bluetooth oordopjes beluister. Als klap op de vuurpijl zitten er ook nog eens spelletjes op en heb je de keuze uit duizenden wijzerplaten. Nee, je mobiel heb je zelden meer nodig, maar ook daar houdt de Gear S3 Classic rekening mee: als je onverhoopt je mobiel ergens vergeet helpt de Gear S3 Classic je na 15 meter te herinneren dat je hem toch echt niet moet vergeten.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com