Samsung Gear S zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear S zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sampdoria 14-01-2016
Geschreven voor: Samsung Gear S zwart

Top Apparaat voor een redelijke prijs! in eerste instantie lijkt het wel duur maar uiteindelijk is dit een mini smartphone om je pols,
TOP PUNTEN:
1.Handig als je je smartphone niet te voorschijn kan of wilt halen, je kan hem zelf thuis laten als je wilt kan je een nano sim erin doen dan heeft hij zijn eigen nummer.

2.Mooie Scherpe Amoled Display met hoge resolutie

3.IP67 Dus Dompeldicht kan tot 1M.onder water en isook stof bestendig.

MinPunten.
1.Batterij gaat niet zo lang mee kan max 2 dagen mee met aleen bluetooth sync aan en gps en wifi uit,
maar ja het is uiteindelijk zoals eerder gezegd een mini smartphone.
2.Polsbandje zit er goedkoop uit maar je kan andere op internet vinden.

Conclusie?
Ik raad hem aan idereen aan,ja de prijs is wat hoog, en je zou denken aan liever een echte horologe dan een smatwatch, maar met een mooie dure breitling of rolex kan je geen gesprekken opnemen, whatsappen en internetten.

keessie_11 13-02-2015
Geschreven voor: Samsung Gear S wit

Super smartwatch deze Samsung Gear S
Voldoet perfect .... Het bellen via dit "horloge" gaat boven verwachting
goed, ik kan iedereen prima verstaan en ze kunnen mij ook perfect horen.
Er zitten wat optie op die niet besproken worden zoals "Klok altijd aan"
Dan zie je constant het klokje op je horloge en gaat deze niet automatisch
Op zwart.
Werkt zeer goed en snel samen met mijn Note 4
Ziet er goed uit en werkt fanastie's
P.s. Dit is mijn 3de smartwatch , dus weet een beetje waar ik over praat.

Groetjes Keessie

DeBaas84 17-11-2014
Geschreven voor: Samsung Gear S zwart

Wat een verschrikking, op advies van dit artikel gekocht http://www.techtastic.nl/smartphones/android/samsung/samsung-gear-s/ maar er zit nog geur nog smaak aan. Te lop, te duur en daarnaast draait het ook nog eens op een vreemd een traag besturingssysteem dat Samsung zelf heeft ontwikkeld.

Anonymous 28-12-2015

Dat 'vreemde, trage besturingssysteem' heet Android Wear. Dat besturingssysteem is gemaakt door Anroid en niet door Samsung Electronics.