Garmin 010-01128-40 zwart, blauw - Reviews

blauw, zwart
Bescherming
waterbestendig

luiehond 01-12-2015

Het is een mooi horloge. Werkt heel goed. Kleuren scherm stelt niets voor. Is heel gemakkelijk in gebruik. Tot nu toe zeer tevreden. Door een foutje van Mediamarkt voor €149. Was het een mooie aanbieding die ik niet weigeren. De Garmin 630 is net uit. Kan nog meer en heeft om een groter scherm. Maar wel meer dan €400 meebrengen.
Geschreven voor: Garmin 010-01128-40 zwart, blauw

ikosters 18-09-2015

Omdat syncen met garmin connect steeds lastiger ging met mijn FR 310xt en omdat ik toch iets moderners wou kwa uitzien en mogelijkheden gekozen voor de 620 hrm.
Heb getwijfeld tussen de 225 ( hrm ingebouwd in horloge ) en de 620. Mede daardoor dat de 225 op de huid moet zitten en op een bepaalde plaats aan de pols toch voor de hrm borstband gekozen omdat ik in de winter vaak het horloge over mijn kleding draag.
De 620 heeft ook iets meer mogelijkheden zoals het meten van cadance,grond contact tijd , verticale oscillatie en vo2max.
Vormgeving vind ik iets minder door de dikke rand om het touchscreen.
Het kleurenscherm geeft wat mij betreft niet veel meerwaarde, had garmin misschien beter een groter display erin kunnen zetten.
Voor de rest is het wel een mooi horloge wat tot nu toe perfect werkt.
Aanrader dus !!!
Geschreven voor: Garmin 010-01128-40 zwart, blauw