Samsung Galaxy Watch Active2 paars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 paars op Kieskeurig.nl.

6,5

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Toontje08 03-08-2021

Makkelijk in gebruik. Heerlijke horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik had de active 2 al van een vriendin gezien, en ik wilde deze ook graag. Makkelijk in gebruik, en hij houd me bezig. Zit ik even te lang moet ik wat actiever zijn en ik wil elke dag me stappen halen. Ook het gebruik van de app op je mobiel naar de active2 is ook fijn in gebruik. Ook fijn dat ik me mobiel beneden kan laten en naar boven kan en ik nog bereik heb, en ik niet naar beneden hoef te haasten als de telefoon gaat kan nu met de Watch opnemen. Alleen jammer dat je als je een apje krijgt deze niet in spraaktaal NL kan versturen dat doet hij dan in het Engels. Maar typen en versturen gaat ook goed. Ja ik heb echt een top kado gekregen van mijn man en zoon. Raad iedereen een Samsung Watch aan. Zelfs mijn man is aan twijfelen voor ook een smartwatch van Samsung.

Anoniem 02-08-2021

Top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Super horloge, nog beter dan ik verwacht had. Verwachtingen waren minimaal maar ik ben er super tevreden mee.

Aidan8383838383 02-08-2021

Een goed horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Het is een goed horloge en niet te klein en niet te groot je voelt hem echt niet zitten alleen 1 nadeel ze leveren maar 1 bandje terwel bij de watch active je er 2 krijgt jammer minpunt dat.
Maar voor de rest goed hij laat snel op en makkelijk te installeren

Isch 02-08-2021

Mooie uitstraling en goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik heb het horloge nu een paar weken en tot nu toe voldoet het aan al mijn wensen. De sleep tracking bevalt me heel erg en ruim assortiment aan training programma's. Het scherm is heel scherp en de rotating bezel is uitermate handig. Batterij gaat gemiddeld 2 dagen mee. Bij weinig gebruik kan dit nog gepusht worden naar 3. Voor mij goed genoeg.
De enige minpunten zijn dat bixby nog iets onderontwikkeld is in mijn ogen (geen Nederlands bijvoorbeeld) En dat er nog niet betaald kan worden met het horloge.

Al bij al geef ik het een 9/10. Zeker een aanrader tegen een eerlijke prijs.

Bijtje 02-08-2021

Superklok

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik ben super blij met dit horloge. Ziet er leuk uit en kunt er zo goed als alles mee. Makkelijke bediening en ziet er top uit. Draagt lekker. Wat een geweldig cadeautje heb ik mijzelf gegeven.

Anoniem 02-08-2021

Veel beter dan een Apple Watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Wat kan deze horloge niet? Voorheen had ik een Apple Watch series 3 en ik moet zeggen dat de Samsung Watch vele malen beter is dan die van Apple. Alleen qua mogelijkheden kan je veel meer bij Samsung én dat voor veel weinig in vergelijking met de concurrent! Super tevreden met mijn aankoop en ik zal vanaf nu alleen bij de Samsung Watches blijven! :)

Bliedeg 01-08-2021

Heel erg tevreden. Bijna perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik ben erg tevreden met mijn Active2. Het horloge is makkelijk in gebruik, staat goed (naar mijn mening) en is echt een aanvulling voor mijn "sportactiviteiten" maar ook in het dagelijkse leven. "De watchface" is ook makkelijk aan te passen naar je eigen stijl. Ook draag ik hem soms om de enkel en dan registreert hij ook prima mijn stappen enz.

Een functie die ik graag zou willen/nog wat mis, is dat als ik kleding met lange mouwen draag op de fiets of tijdens andere trainingen, dat het scherm dan niet te "vergrendelen" is waardoor soms de training gestopt wordt en een andere soort gestart e.d. Graag zou ik de mogelijk willen hebben om het horloge te vergrendelen zodat dit niet gebeurd. Als deze functie er al is hoor ik het graag!

Marcovandam 01-08-2021

Perfecte smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

De Galaxy watch 2 active is een fijne smartwatch. Hij zit lekker, een heel mooi display dat goed afleesbaar is ook in daglicht, redelijke battarijduur van ruim 2 dagen, prettig vooronitoren van activiteit en slaap. Er zouden wat meer apps beschikbaar mogen zijn. Ik ben heel tevreden met het horloge.

Hedwighm 01-08-2021

Een stap vooruit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik had hiervoor een galaxy watch active, was daar al tevreden over. Maar deze galaxy watch active 2 gaat qua batterij langer mee, o zo fijn, heel verrassend werd ik toegesproken tijdens mijn wandeling! En waar ik echt ook zo vrolijk van word is het kunnen beluisteren van mijn lievelingsmuziek via Spotify wauw op ieder moment.......(bijvoorbeeld tijdens het toiletbezoek). Er zitten zoveel mogelijkheden op, echt heel fijn ik heb het nog niets eens gehad over alle sportieve trainingen, en ondertussen ook gewoon kunnen bellen, kortom Ik ben er Superblij mee!

Utmotmar 01-08-2021

Fijne smartwatch met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Het fijne is dat de smartwatch erg flexibel is. Wil je zo veel mogelijk informatie op je scherm, geen probleem. Maar ik hou van rust en vind het niet nodig om constant te worden geconfronteerd met al die informatie, dat kan net zo makkelijk. En met een paar swipes kan ik toch alle informatie opvragen als ik het nodig vind. Het horloge is erg aanpasbaar, dat is heel fijn. Accu duur voor mij is 3 dagen wat netjes is. Maar ik gebruik de GPS niet en ben geen sporter.

Anoniem 31-07-2021

Ik vind het uitstekend horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Tot nu ben ik tevreden ik wou altijd eentje halen maar 3 weken geleden heb ik cadeautje van mijn dochter gekregen

Anoniem 31-07-2021

Eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Heb lang getwijfeld of een smartwatch iets voor mij is. En zo ja welke dan. Ben zo blij met deze sportieve watch. Het houdt alles super nauwkeurig bij. Is wel snel leeg bij gebruik gps. Maar dat zijn ze denk ik allemaal. Jammer dat ik hem nog niet had met zeilvakantie.

Faesmans 31-07-2021

I like it

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Goed begin met product gehad. Gemakkelijk te installeren als je samsung telefoon hebt. Apps reageren snel en het scherm heeft mooie kleuren. Alles wat je van Samsung gewend bent.

mijke1900 29-07-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Een erg stijlvol horloge. Mooie kleur en leuk dat de bandjes te verwisselen zijn. Het horloge is makkelijk in gebruik door de knoppen aan de zijkant en de goede tik gevoeligheid. Door de ringaanraking scrol je makkelijk door de apps heen. Apps kun je ook instaleren via de store op het horloge.

De hartslag meter is vrij precies net als de inspannings detectie. In de samsung health app kun je je persoonlijk doel aanpassen voor bijvoorbeeld het aantal stappen per dag of het verbruik van calorieën voor een doel op maat.

Een extratje van het horloge is dat je de achtergrond kunt in stellen met de beschikbare wijzerplaten door deze te downloaden of met een zelf gemaakte foto. Zo past het horloge bij alle kleding en gelegenheden. En door de waterdichtheid kun je het tevens gebruiken tijdens het zwemmen of andere sporten zonder bang te zijn voor waterschade.

Het enige waar ik me vanaf vraag is de werking van de stressmeting? Op basis van welke gegevens wordt dit weer gegeven?
Gelukkig is dit niet de reden van de aankoop en ben ik er erg content mee, zeker het geld waard. Ik hoop er lang gebruik van te kunnen maken.

Szhu 29-07-2021

zeer praktisch smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

I bought this watch to push myself to do more exercise and also to monitor my heart rates and stress level regularly. So far it has worked very well and the synchronization with my phone (not a Samsung) is very easy and smooth.
I'm looking forward to exploring all major functions of this amazing smart watch.

Danny de R 29-07-2021

Geweldig veelzijdig horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Deze Samsung watch is niet alleen qua design een mooi trendy horloge maar ook heel veelzijdig. Je kan deze dragen in je dagelijkse leven maar is ook perfect om mee te sporten. Daarnaast is hij heel gebruikersvriendelijk en makkelijk aan te passen naar je persoonlijke wens. van sportieve activiteiten tot bellen, berichten achtergrond. alles is duidelijk. zeker een aanrader voor iedereen.

Anoniem 28-07-2021

Heel fijn horloge!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Ik wilde graag een horloge die automatisch mijn trainingen op neemt. Dat doet deze! Ook leuk dat ik hem helemaal kan personaliseren. Ik ben sowieso altijd wel positief over Samsung!

Savdh_x 28-07-2021

Makkelijk en handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Dit horloge is makkelijk te begrijpen en handig in gebruik. Ook is deze waterdicht en kan je er gewoon mee zwemmen. Ik heb de horloge inmiddels een maand en ben er nog elke dag blij mee. Ik gebruik hem veel met sporten en moet de horloge elke 2 dagen opladen. Het opladen gaat snel dus dat is niet storend.

Jeff0611 28-07-2021

Samsung watch active 2

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 paars

Vormgeving van het horloge is helemaal top. Groot en duidelijk scherm. Zelfs foto’s zijn helder en duidelijk te zien op het horloge. Functionaliteit van het horloge is geweldig, zeker een aanrader.

Prijs/kwaliteit verhouding is minimaal een 10 waard. Ik zou dit product zeker aanraden