Samsung Galaxy Watch Active2 bruin - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch Active2 bruin op Kieskeurig.nl.

JackM 27-01-2020

Top Watch, maar dikte is >13,mm en geen 10,9mm !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

2 dagen in bezit. Zeer scherp en snel scherm en veel mogelijkheden om uit te proberen.
Als dikte wordt 10,9 mm vermeld, maar in werkelijkheid is deze grotendeels meer dan 13 mm !!!. De sensor uitstulping/deksel, die het grootste deel van de onderzijde beslaat, wordt schijnbaar niet meegerekend. Jammer dat werkelijke dikte niet vermeld wordt.

Matthijsvw2109 16-01-2020

Very nice watch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ben nu 1 maand in bezig van watch active2 44mm, ik ben er tevreden over het product! Veel features die je normaal niet snel gebruikt gebruik ik nu heel gemakkelijk. Werkt goed samen met andere apparaten.

Echter 1 opmerking, de rand beschadigd wel heel gemakkelijk! Stukjes blauw vallen er af... Zelfs zonder te stoten.... zonde van zo'n mooi apparaat

tjipke 08-08-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

echt een top hologe. Ziet er goed uit en is stefig. Ik vroeg me wel af of je de bandjes los kan kopen want die gaan sneller stuk dan het horloge

JTMol 12-06-2020

Horloge werkt super!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik heb het horloge nu ongeveer een maand in bezit en gebruik het voornamelijk bik hardlopen en fietsen. Zeer tevreden over werking met muziek, spotify en Strava. Pakt de gps ook snel op en werkt mooi in combinatie met mijn Samsung S9. Ik ben momenteel aan het kijken of het mogelijk is een soort van intervaltraining mbv de watch te doen. Heb hier tot nu toe nog niet de juiste tool voor gevonden.

HaDo 24-05-2020

mijn 2de review

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 zwart

Heb al eerder een review geplaatst en dit is dan ook mijn vervolg na het horloge een aantal maanden te hebben gedragen.

Had 'm vrnl gekocht voor het beluisteren van de radio met de earbuds maar de verbinding daarvan is niet je-van-het - tenzij je de telefoon in de buurt hebt - het is niet zo dat je nu verder van je telefoon kunt met de earbuds en dat het horloge het "doorgeefluik is" (wat ik wel had gehoopt) dus kun je 'm net zo goed/beter verbinden met je telefoon.
Radio luisteren kan natuurlijk ook zonder de buds - best aardig geluid en altijd gezellige muziek in de buurt. Zelf muziek zetten op het horloge blijft natuurlijk ook een optie.
En ik wilde graag kunnen betalen met het horloge maar dat kan helaas nog!! steeds niet met ING...
Waar ik 'm wel veel voor gebruik is voor het beantwoorden van telefoontjes en dat had ik zeker niet verwacht - goed geluid en je kunt tegelijkertijd je ding blijven doen - zeer handig dus en vaak vlugger dan de telefoon uit je tas, zak oid halen.
Ook what's app berichtjes kijken is handig zodat je kunt zien of je meteen wilt handelen of niet.
Beantwoorden blijft makkelijker op je telefoon - tenzij je alleen wilt "markeren als gelezen" of een enkele emoticon terug wilt sturen.
En je kunt je slaapritme kijken - kun je zien of je goed geslapen hebt - niet dat dat wat uitmaakt maar ach, toch wel leuk om te zien.
Ikzelf gebruik 'm niet icm de health functie of te sporten maar dat wist ik van tevoren al - daar heb ik 'm ook niet voor aangeschaft en deze functies voegen voor mij persoonlijk niets toe.
Al blijf ik het wel leuk vinden dat ie je complimentjes geeft bij het behalen van je aantal gezette stappen of als je in beweging komt na een tijdje te hebben gezeten.

Het scherm en de randen zijn ook na enkele maanden gebruik en best veelvuldig stoten en zelfs kluswerk nog steeds krasvrij en dat vind ik een hele grote plus!!
Eigenlijk ben ik nog steeds erg blij met horloge ook al zijn de redenen waarvoor ik 'm had aangeschaft helaas tegengevallen (radioluisteren - kunnen betalen via nfc)
Desondanks ben ik er toch blij mee en zolang ie het blijft doen zal ik 'm dan ook zeker met veel plezier blijven gebruiken maar of ik bij het kapot gaan van deze een nieuwe aan zou schaffen weet ik daarom niet zo 1-2-3.
Maar dat heeft dan meer te maken met de functies die voor mij belangrijk zijn en niet met het horloge zelf!

Oh ja, het horloge blijkt het toch wel zo'n dag of 3-4 misschien zelfs 5 te kunnen doen met 1x opladen - ikzelf laad 'm gewoon elke ochtend even op - hoeft ie ook niet zo lang aan de stroom.

Pluspunten

• scherm/randen ook na maanden gebruik nog krasvrij
  • je kunt er mee bellen en gebeld worden
  • best lange batterijduur
  • draagcomfort en goede kwaliteit
  • goed geluid

Minpunten

• alleen galaxystore te gebruiken
  • niet kunnen betalen met nfc bij ING
  • prijs

Een tech reviewer 16-04-2020

Net goed genoeg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Pluspunten:
1) Samsung health werkt heel goed op het horloge
2) synchroniseert goed met mijn s8
3) Veel opties qua watchfaces en (3rd party) apps
4) GPS, NFC, wifi en bluetooth werken prima
5) Het scherm is van goede kwaliteit en is helder genoeg
6) Het horloge laadt snel op

Minpunten:
1) Bugs! Soms hapert het scherm, het heeft weinig RAM-geheugen en is niet erg snel
2) Het horloge aanzetten door arm op te tillen werkt niet altijd even vlot tijdens het joggen
3) Het is een duur horloge
4) De batterij houdt het geen hele dag uit bij intensief gebruik

Anoniem 23-03-2020

Prachtig werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

De watch ziet er goed uit en werkt ook fijn
Gebruik hem samen met ge galaxy Z flip

Wel kan het scherm meer hertz gebruiken
Zo zijn niet alle bewegingen op het scherm even smooth en zie je soms wat lag
Erg blij mee en zeker waard

Marga781 04-03-2020

Verliefd

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik ben zwaar in love met mijn Active 2. En ook wel een beetje verslaafd. Ik leg hem alleen even weg (aan de lader) als ik echt ga zitten, anders voelt het vervelend dat hij mijn activiteiten niet registreert. Door het horloge kan ik goed monitoren hoe mijn slaap zich verhoudt tot voeding en activiteiten van die dag. Het design is ook geweldig. Echt groot minpunt is het niet contactloos kunnen betalen. Ik wist dit wel vantevoren overigens en heb desondanks hiervoor gekozen. Musthave voor de gadgetfreak.

Anneke60 10-02-2020

Mooi horloge met vele apps

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik heb hem nu een paar dagen er staat dat de battery 74 uur mee gaat bij mij niet soms nog geen dag als ik dat had geweten had ik hem zeker niet gekocht voor zoveel geld waar ik best voor moest sparen

JeroenW661991 08-02-2020

strak design, goede integratie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Heb de Galaxy Watch Active 2 44mm gekocht afgelopen december als kerst cadeautje en het viel mij al heel snel op dat hij zonder het installeren van extra apps al heel veel kan! voor Whatsapp heb je bijvoorbeeld geen aparte app nodig, je ontvangt de berichten gewoon op je watch en kan ze vanuit daar ook gewoon beantwoorden. net zoals de muziek app van samsung. deze werkt voor elke speler, hij detecteert ook mijn radio app dus ga er vanuit dat het ook werkt met bijv google play music of spotify, ook erg leuk trouwens dat je een playlist aan kan maken die dan gesynchroniseerd wordt met de watch.

De watchfaces standaard meegeleverd zijn al erg goed en je kunt er genoeg aan aanpassen, verder zijn er vaak wel leuke aanbiedingen dat je gratis watchfaces kan downloaden. ik gebruik zelf nog altijd de standaard watchface waar hij mee komt, wel een beetje aangepast zodat hij geel is en iets andere info weergeeft.

het meegeleverde bandje is wat klein maar voor mij groot genoeg, ga er zelf nog een ander bandje voor halen een metalen.

batterlij gaat bij mij veel langer mee dan verwacht (en van wat ik er in andere reviews over las maar dat ligt natuurlijk aan mijn gebruik. hij gaat in ieder geval met gemak 3 tot 4 dagen mee.

ben er al met al heel erg tevreden mee!

Kees66 04-02-2020

Teveel mogelijkheden om allemaal tegelijk te leren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik heb galaxy watch in december gekocht voor mijn vrouw en het heeft alle nodige functies plus 10 andere om uren mee zoet te zijn . Mooi spul en voldoende overige armbanden om te stijlen

Dave S 04-02-2020

Doet precies wat je verwacht en werkt fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

De horloge doet precies wat je van een sport horloge kunt verwachten. De hartslag meting lijkt accuraat (vergeleken met band redelijk gelijk) en zelfs zwemmen registreert hij alles goed.

Nathalie001 03-02-2020

Mooie smartwatch, werkt goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Mijn dochter is heel blij met haar mooie smartwatch. Alles werkt naar toebehoren. Ze kan makkelijk appen.

Kikky 03-02-2020

Zeer fijne smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Horloge zit heerlijk om de pols heen, functioneert perfect en gaat tenminste 5 dagen mee. Precies wat ik zocht in een smartwatch. Design is daarnaast ook ontzettend mooi/strak!

Marja1965 02-02-2020

Samsung smart watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ongeveer 4 weken terug de smart watch van Samsung gekocht. Wat een enorm draagplezier geeft dit horloge. Daarbij is het een lichtgewicht om te dragen. Nog steeds ben ik nieuwe functies van het horloge aan het ontdekken , maar één ding weet ik nu al wel ......... Ik wil dit horloge niet meer kwijt.

Mankay 02-02-2020

Doet wat je er van verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Mijn eerste smartwatch maar ben helemaal om. Hij was duur vergeleken met andere merken maar omdat ik meerdere Samsung apparaten heb werkt het wel erg goed.
Allerlei functies (nog niet allemaal ontdekt) die het leven toch iets makkelijker maken. Mis geen telefoontjes meer als ik aan het werk ben en de fit functies stimuleren om meer te bewegen. De bandjes zijn makkelijk om te wisselen.

Anoniem 31-01-2020

A smartwatch for a smart guy

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik had een nieuw horloge nodig en ik dacht waarom zou ik voor dat geld geen smartwatch kopen. Ik ben met de Samsung Galaxy Watch Active 2 wel tevreden. Alle mogelijkheden ben ik aan het verkennen. De gebruiksduur is afhankelijk van het aantal functies, dat je aanzet. Soms kan ik wel drie dagen toe met een keer opladen. Je kan ook het ding uitzetten als je er niet op kijkt. Zet je hem weer aan dan heb je weer de juiste tijd. Ik gebruik de stappenteller voor het wandelen en tijdens het wandelen luister ik naar muziek. voorheen had ik dan een afspeellijst op mijn telefoon nu kan ik onder het wandelen makkelijk van afspeellijst wisselen en nummers overslaan. Daarbij kan ik ook de telefoon opnemen terwijl hij in mijn rugzak zit. Ideaal.

Wesselvb 29-01-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Na een aantal weken gebruiken ben ik al helemaal aan dit horloge gewend. Erg handig als je vaak gebeld word of berichten binnen krijgt, je kan snel zien wie het is en wat ze willen. De gevraagde prijs is ook prima, met een gewoon horloge ja je minder en zijn soms nog duurder ook. In het kort: Het is een prettig product dat zeker een toegevoegde waarde geeft aan mijn andere Samsung producten.

Marlies1989 28-01-2020

Geweldige smartwatch!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Heel veel diverse activiteiten.
Zelf aan te passen widgets naar eigen interesses!
Fijn dat meldingen zichtbaar zijn van op telefoon.
EEN AANRADER!

Teugame18 28-01-2020

Fantastisch voor sporters

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch Active2 bruin

Ik heb dit 3 weken geleden gekocht en hij is echt fantastisch perfect voor sporten maar ook gewoon voor casual gebruik kwaliteit is top en is echt een aanwinst