BlackBerry Curve 9360 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BlackBerry Curve 9360 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Lydia1993 08-01-2012
Geschreven voor: BlackBerry Curve 9360 zwart

Ik ben ongeveer een maand geleden overgestapt van een smartphone van sony ericsson naar de Blackberry Curve 9360. Tot nu toe ben ik zeer tevreden en zou ik voor geen goud willen ruilen met mijn oude telefoon.

Het enige waar ik minder tevreden over ben is dat de batterij heel erg snel leeg is(te minsten als je veel gebruik maakt van het internet).

Voor de rest is deze telefoon echt aan te raden! Zowel voor zakelijk als privé gebruik.

naamRB 29-12-2011
Geschreven voor: BlackBerry Curve 9360 zwart

Sinds 2 weken in min bezit en na mijn BB 8520 een hele verbetering. Strak uiterlijk, prima camera en alles is als vanouds. Echter vanaf dag 1 trekt mijn batterij binnen 1 dag leeg en wordt de batterij tijdens het internetten loeiheet! Heb op diverse sites gezocht en het schijnt dat dit in het buitenland (Engeland) een veel voorkomend probleem is bij deze gsm. Ze geven als tip om alles op de telefoon uit te zetten en de originele background te gaan gebruiken, maar daarvoor koop je geen gsm met diverse mogelijkheden. De 3g is uitgeschakeld anders was hij binnen een paar uurtjes leeg. Heb hier in Nederland nog geen klachten vernomen helaas. Bij de webshop waar ik hem heb gekocht wordt mij geadviseerd om hem terug te sturen maar ik ben bang dat ik een nieuwe telefoon krijg met hetzelfde probleem. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, wat heeft u eraan gedaan?

Aligera 16-03-2012

@Freekiepeekie
Je moet dan ook goed lezen en dan heb je door dat ze zegt een hele verbetering NA mijn bb 8520.

Patriciaax 11-07-2012

Misschien moet je even nieuwe batterij kopen, is niet zo heel duur bij een GSM - winkeltje.. Ik heb dit probleem ook gehad namelijk, aangezien ik hem halver wege oplade en er dingen mee ging doen dit moet je dus eigenlijk niet doen want dan laad de batterij door.. ;-) Als dit probleem nog niet opgelost is als je nieuwe batterij gekocht heb zou ik 'm toch opsturen, want normaal hoort je batterij niet warm te worden bij een nieuw toestel! Hoop dat je beetje geholpen heb veder.

Gr Patricia

Freekiepeekie 11-02-2012