BlackBerry Curve 9360 zwart - Reviews

Os
BlackBerry OS
Os versie

Lydia1993 08-01-2012 Product maand in bezit

Ik ben ongeveer een maand geleden overgestapt van een smartphone van sony ericsson naar de Blackberry Curve 9360. Tot nu toe ben ik zeer tevreden en zou ik voor geen goud willen ruilen met mijn oude telefoon.

Het enige waar ik minder tevreden over ben is dat de batterij heel erg snel leeg is(te minsten als je veel gebruik maakt van het internet).

Voor de rest is deze telefoon echt aan te raden! Zowel voor zakelijk als privé gebruik.

naamRB 29-12-2011 Product paar weken in bezit

7,6
Sinds 2 weken in min bezit en na mijn BB 8520 een hele verbetering. Strak uiterlijk, prima camera en alles is als vanouds. Echter vanaf dag 1 trekt mijn batterij binnen 1 dag leeg en wordt de batterij tijdens het internetten loeiheet! Heb op diverse sites gezocht en het schijnt dat dit in het buitenland (Engeland) een veel voorkomend probleem is bij deze gsm. Ze geven als tip om alles op de telefoon uit te zetten en de originele background te gaan gebruiken, maar daarvoor koop je geen gsm met diverse mogelijkheden. De 3g is uitgeschakeld anders was hij binnen een paar uurtjes leeg. Heb hier in Nederland nog geen klachten vernomen helaas. Bij de webshop waar ik hem heb gekocht wordt mij geadviseerd om hem terug te sturen maar ik ben bang dat ik een nieuwe telefoon krijg met hetzelfde probleem. Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja, wat heeft u eraan gedaan?