Huawei P30 Pro 128 GB / amber / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 492 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P30 Pro 128 GB / amber / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Ryan 18-04-2019

De perfecte telefoon voor de Instagram fotograaf

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 Pro is een toestel dat allround alle verwachtingen afvinkt voor een vlaggenschip telefoon op dit moment. De design is strak en elegant waarbij het toestel prettig in de hand ligt. Ook voelt het apparaat degelijk en premium aan door het gebruik van materialen zoals glas en metaal. In de telefoon zit als display een haast randloos OLED paneel met een FHD+ resolutie. Content ziet er op dat beeld kleurrijk uit en oogt scherp. Ook is de leesbaarheid van het scherm onder de volle zon prima. Qua snelheid is er niets te vrezen voor de concurrentie; de Kirin 980 processor is in staat on ondermeer zwaar multitasking en mobile gaming soepel te laten verlopen zonder irritante haperingen. De batterijduur van het toestel is bekant het beste wat er op dit moment verkrijgbaar is, waar menig telefoon na 1 dag gebruik al aan de lader moet is het niet buitengewoon dat de Huawei het twee dagen volhoud. Een bijzonder aspect wat dit toestel onscheid van de rest is de kwaliteit van camera. De camera is in staat om in erg donkere omstandigheden toch een scherpe en heldere foto te maken zonder ruis. Ook is de 10x zoom functionaliteit indrukwekkend en valt er veel detail vast te leggen op grote afstanden. Verder valt er niets aan te merken op de selfie camera, deze maakt scherpe selfies die er prima uitzien. Het enige wat ik mis is een koptelefoon aansluiting, maar dat is op te lossen door het gebruik van een adapter. Al met al raad ik dit toestel aan de Instagram / hobbyfotograaf aan die op zoek is naar een high-end smartphone met de meeste mogelijkheden en beste kwalitiet op het gebied van mobiele fotografie.

Pluspunten

• Degelijke materialen en premium design
  • Zeer kleurrijk OLED paneel
  • Lange batterijduur (2 dagen haalbaar)
  • Camera prestaties in donkere omstandigheden
  • Indukwekkende zoom mogelijkheid met de camera

Minpunten

• Geen koptelefoon aansluiting

Lars de Grauw 17-04-2019

Perfect toestel voor de casual fotograaf.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Dit toestel is perfect voor de student met het Instagram account of de fotograaf die kwaliteit belangrijk vind. De 4 camera's zorgen samen voor een grote range aan opties voor het schieten van de perfecte foto. De nacht modus van de camera is ook geweldig. De batterij duur en het scherm zijn precies wat je verwacht van een top range telefoon in 2019. De batterij is eigenlijk een standaard dag tot anderhalve dag goed. Het scherm is helder en loopt aan de zijkanten af. De Android versie die Huawei gebruikt vind ik persoonlijk wat minder door de bloatwear en Huawei services in de telefoon die ik niet nodig heb. De performance is daar in tegen wel super. De telefoon is voor websites tot intensieve games perfect. Er is bijna geen vertraging, ook niet tijdens het draaien van twee apps tegelijkertijd. Al met al is het een top telefoon met wat kleine minpuntjes in de software. De prijs is jammer genoeg niet zo laag als je van Huawei verwacht. Ik denk persoonlijk dat dit komt omdat ze het oled scherm van Samsung moeten kopen. Deze telefoon krijgt een degelijke 8

Pluspunten

• Camera's
  • Performance
  • Batterij
  • Scherm

Minpunten

• Huawei android software

Mr.happy 09-04-2019

Super telefoon.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heel net afgewerkt. Zonde om er een bescherm hoesje omheen te doen. Nog meer zonde om het niet te doen om schade te voorkomen. Echt Super goeie (nacht) camera. Ik heb foto's genomen in de nacht met een 2 jaar oud vlaggenschip van een concurent donkere foto's bijna niets op te zien. maar de huawei p30 pro was net alsof het klaarlichte dag was. de sprong die huawei heeft gemaakt is echt super.
Zoomfunctie met 5x optische zoom, niet normaal. Ik baal dat mijn scherm protector nog niet binnen is. Dus neem mijn oude telefoon nog maar mee naar het werk.

Pluspunten

• Alle opzichten super Camera
  • Groot vermogen accu
  • Mooi helder scherm
  • Oogcomfort voor in de avond / nacht

Minpunten

• Speaker kan beter maar toch zeer goed
  • Kan geen - punten meer bedenken

deejay 11-04-2019

beste telefoon tot nu toe

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

ik vindt de p30 pro tot nu toe de beste telefoon omdat die super snel is en alles is heel makkelijk te vinden en de camera is heel goed de fotos zijn super het is echt een aanrader de p30 pro.

Pluspunten

• groot beeld
  • beste camera
  • start lekker snel op
  • alles goed te vinden

UK Breda 10-04-2019

Mooiste foto's ooit.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Plus punt kwaliteit van foto's. Scherp zelf met weinig daglicht.

Min punt geen cover met transparante achterkant en klepje voor ( portemonnee cover). Jammer....

Pluspunten

• Foto's van prachtige kwaliteit

Minpunten

• Portemonnee cover met transparante achterkant

Voske 09-04-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb jarenlang samsung gehad ben nu overstag gegaan naar huawei gekozen voor p30 pro aurora blue had heb gepreorderd omdat ik bepalende eisen had grotere scherm, accuduur, opladen, camera. Ben zeer tevreden over zeer snel, foto's maken zien er mooi uit niet normaal😊, scherm is ook mooi scherp en opladen gaat echt heel snel vond fast charge van samsung al aardig maar dit gaat nog 10x sneller. Huawei heeft mee overtuigd was altijd samsung samsung en nog eens samsung maar heb geen moment spijt van. Enige wat ik mensen adviseer koop gelijk bij aangeschaf glasplaat en goede telefooncase omdat telefoon erg glad is. Enige wat ik mis (wennen) is de led indicator. Gamen op de toestel gaat ook goed. Geluid klink ook top ondanks gebruik van een mono speaker. Tot nu toe zeer blij met mijn keuze

Pluspunten

• Accu
  • Schermgrootte
  • Camera
  • Supercharge

Minpunten

• Geen jack aansluiting
  • Led indicator
  • Telefoon erg glad

Eric 09-04-2019

Nieuwe standaard voor mobiele telefoon, is er een betere?

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel ademt kwaliteit uit. Formaat is groot, maar niet te groot. De batterij is er eentje for life. Opladen doen we niet meer elke nacht, dat was bij de iPhone wel even anders. Snoer aankoppelen hoeft ook niet meer. Het toestel is qua reactie snelheid onovertroffen, voor je iets hebt aangeklikt, is het er al bij wijzen van spreken. Scherm is zeer zeer scherp, goed van formaat en ook in de volle zon erg goed afleesbaar. Super handige features en alles werkt intuïtief. Na 5 jaar iPhone is dit toestel echt een eye-opener. Zo leuk kan een mobiele telefoon dus ook zijn.
Zal ik nog iets zeggen over de kwaliteit van de ingebouwde camera's?? Of over de goede acties die Huawei heeft, ook bij de nieuwste modellen?

Pluspunten

• Kwaliteit toestel
  • Camera is echt de beste in zijn klasse.
  • Accu duur is echt zoals werd beloofd.
  • Goed afleesbaar scherm, ook in de volle zon.
  • Intuïtieve bediening en apps.

• Geen 9 mm jackplug

Rickster 09-04-2019

Beest van een smartphone machine! Bizar goede camera's

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ooit groot fan van het fruitige smartphone merk, maar 3 jaar geleden toch de overstap gemaakt naar een Huawei P8 Pro.
Sindsdien Huawei fan pur sang. Al snel een upgrade gemaakt naar de P10 plus, maar toen vorige maand de lancering werd aangekondigd van de P30 Pro met Quad camera kon ik het niet laten om direct een pre-order te plaatsen.
Hoge verwachtingen, en inmiddels ligt deze prachtig P30 Pro te glimmen op mijn bureau. Ik heb de uitvoering in "Breathing Crystal" en wat een juweel van een apparaat! De kleuren van de achterzijde schitteren in een soort parelmoer achtig kleurenspectrum dat continue anders is van kleur.
Wat betreft prestaties kan ik kort zijn; dit is de Porsche onder de smartphones! Of het nu gaat om de face recognition scan, de biometrische fingerprint, de quad-camera, het scherm of de snelheid. Allemaal ongehoord goed en sneller als het licht!

Kortom; de nieuwe standaard in high-end smartphones is met de komst van de P30 neergezet!

Pluspunten

• Snelheid processor
  • Waanzinnig mooie design
  • Breathing Crystal achterzijde adembenemend mooi
  • Belachelijk goede quad camera
  • beeldscherm

Minpunten

• design extra kwetsbaarheid krassen beschadigingen

Liggie 09-04-2019

Ik ben voorlopig klaar ??

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Heerlijk toestel. Ligt goed in de hand kijkt perfect zelfs met een Polaroid zonnebril.
Ik kocht dit toestel vanwege de camera en de vormgeving. Ik was echt in 1 klap verliefd. Maar ik was best zenuwachtig om over te gaan op een ander merk. Het is allemaal even wennen maar ik ga niet meer terug naar Samsung. De foto's zijn veel beter (ik had de Note9) en geen vreemde apps er meer op die ik niet gebruik.

De batterij is geweldig. 4400mah Dus de hele dag power. En met 50 minuten zit er 85% stroom in.

Pluspunten

• Snel
  • Goede camera
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen hoesje bijgeleverd.
  • Notch

The Photographer 08-04-2019

In alle opzichten een upgrade.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Een waardige upgrade ten opzichte van mijn Huawei Mate 10 Pro, zowel in scherm als in accu.
Maar de camera, die is buitenaards GOED, de foto's die ik ermee heb gemaakt zijn prachtig, iedereen aan wie ik de foto's laat zien kijken met open mond ernaar en zijn gewoon jaloers.
Als je je deze smartphone kan veroorloven, niet denken aan Samsung, Apple of andere meuk. Maar gewoon deze kopen!!

Pluspunten

• Camera
  • Scherm
  • Accudurlur

Minpunten

• Gebogen scherm

Mark 08-04-2019

Hello Huawei p30 pro 256gb Aurora

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na jarenlang iPhone-fan en 2jaar een Samsung S8 de stap gezet naar de Huawei P30 Pro.
Zoals altijd is het heel even wennen, maar DAMN, wat een heerlijk toestel!

Schermresolutie is prima en de camera: geweldig! Ik kon gister bij de marathon van Rotterdam bijna de pukkel op de neus van 1 van de lopers zien😜
Aangezien ik veel. Foto's maak met mijn mobiel is het een perfect toestel.

Batterijduur is ook vele malen beter dan ik gewend ben!
Nu nog even wachten op de Sonos One.
Wanneer er weer een (nog) betere Huawei uit zal komen ben ik uiteraard weer van de partij!

Pluspunten

• Camera
  • Batterijduur
  • Geheugen
  • Snelheid

Yvonne 21-04-2019

Fraai scherm, top camera.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

De Huawei P30 Pro heb gekozen om de mooie vorm van het scherm, de fraaie groene kleur. Maar vooral om de kwaliteit en de mogelijkheden van de camera. De gemaakte foto’s zijn van hoge kwaliteit.

Pluspunten

• Top camera
  • Fraai scherm

Daisy 21-04-2019

Slechte camera.

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben tot nu toe niet te vrede over de camera. Want ik krijg vaak de melding kan geen verbinding maken met de camera wil je net gauw een foto maken lukt dat niet. Ik moet eerst me telefoon helemaal opnieuw opstarten wil ik er weer gebruik van kunnen maken. Tot nu toe dus totaal niet te vrede.

Pluspunten

• Als me camera wel werkt maakt hij scherpe foto's.
  • Komt best hard geluid uit.

Minpunten

• Camera kan niet openen.
  • Erg zware telefoon.

Bilal Kheet 21-04-2019

Groot scherm, Goed accuduur

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze mobiele telefoon heeft de beste mobiele camera ter wereld.
Zeer ernstige batterij met zeer snelle oplaadfunctie (Super charge).

Pluspunten

• Camera
  • batterij
  • groot scherm

Minpunten

• niks

Ebv23r 21-04-2019

Huawei P30 Pro

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Prachtige foto's, sterke lange accu, snel opgeladen. Fijn gebruik, na vier jaren overgestapt van een iPhone naar Huawei P30 Pro.

Pluspunten

• Camera
  • Accu

Minpunten

• Edge scherm, ik prefereer toch platte scherm

Brent van gestel 21-04-2019

Mooi design goeie batterij

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een snel en fijn product, mooie camera goeie vingerscan en de gezichtsherkening functie werkt goed naar toebehoren. Het design is ook heel mooi en futuristisch.

Pluspunten

• Camera
  • Batterij

Minpunten

• Andere oplaad aansluiting dan normale android
  • Geen aux ingang

Steun 21-04-2019

Snelle telefoon, zeer goede camera!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na mijn zeer goede ervaring met de Huawei p10 was het tijd om voor de opvolger te gaan:
De P30 PRO.
Alles klopt aan deze telefoon, er is overal goed overna gedacht.
Het design is erg mooi, ligt comfortabel in de hand en is zeer gebruiksvriendelijk.
De beelden op het grote scherm zijn haarscherp en ook de luidsprekers geven erg goede klanken weer!
De camera is hetgeen waar Huawei echt werk van heeft gemaakt. En dat is wel te blijken.
Wanneer de fotos van de P30 pro worden vergeleken met die van een ander merk 2019 vlaggenschip telefoon is er zeer zeker onderscheid te maken en komt de P30 pro als winnaar uit de bus.

Pluspunten

• Maakt uitstekende fotos
  • Zeer gebruiksvriendelijk
  • Groot scherm met waanzinnige weergave
  • Simpele, toegankelijke functies

Minpunten

• Volume en std-by knoppen zitten vrij hoog

Juna 20-04-2019

Top camera

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben twee jaar geleden overgestapt van de Samsung s6 naar de Huawei P10. Dit vond ik een moeilijke stap maar was al snel helemaal om. Nu waren de twee jaar om en was de p30 pro net uit. En wat wil je nog meer.. Een super mooie telefoon om te zien. Mooi groot scherm en natuurlijk meerdere top camera's erin. Tot nu toe ben ik helemaal tevreden (al is het natuurlijk nog wel een beetje uitzoeken hoe je de mooiste foto's kan maken). Echt een aanrader!

Pluspunten

• Camera's
  • Uiterlijk

PascalX 20-04-2019

Geweldige opvolger!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Na een jaar gebruik gemaakt te hebben van de Huawei P20 Pro en de reclame op tv gezien te hebben was ik gelijk verkocht. Ik was zo tevreden over de P20 Pro dat ik de P30 Pro in de pre-order heb besteld. Helaas kregen we op 9 april, wat de leverdatum was, een email dat de telefoon vertraagd was. Dit is wel netjes opgelost met extra cadeau. Ik zat dus heel erg te wachten op de email om een bezorgings afspraak te maken. Op 16 april kreeg ik de verlossende email en 2 dagen later kwam uiteindelijk de bezorger. Ik had de aurora 128gb besteld. Natuurlijk meteen de telefoon uit de verpakking halen en was echt blown away van de kleur. In het echt komt de kleur nog vele malen mooier uit dan op de reclame of van een foto. Het grote scherm is ook super sjiek met de afgeronde randen. Alles overzetten van mijn P20 Pro naar de P30 Pro was een eitje en zo gebeurd. Natuurlijk moest ik een photoshoot gaan maken met de 4 camera's. Waar de P20 Pro al fantastische foto's maakte gaat de P30 Pro een stapje verder en overtreft zelfs de P20 Pro. Je vaste cameratoestel kan je gewoon thuis laten. Ik heb altijd iPhone gehad al vanaf de iPhone 3g. Bijna alle iPhone modellen heb ik gehad, maar op een gegeven moment vond ik dat Apple achterbleef met vele functies. Heb toen de overstap gemaakt naar Huawei en geen moment spijt gehad! De P30 Pro is de meest verrassende en mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gehad. Kan nu al niet wachten waar Huawei mee gaat komen volgend jaar als vervanger van de P30 Pro. Huawei is fantastisch bezig en ik probeer iedereen in mijn familie over te krijgen naar Huawei. Heb geen moment spijt gehad van deze aankoop en kan hem iedereen aanraden! Koop de P30 Pro en je krijgt geen spijt!

Pluspunten

• Groot en helder scherm
  • Fantastische 4 camera's
  • Lange accuduur
  • Mooie kleuren
  • Emui 9.1 werkt fijn en makkelijk

Larissa 20-04-2019

HARTSTIKKE AWESOME!

Geschreven voor: Huawei P30 Pro 128 GB / zwart / (dualsim)

Deze telefoon is echt geweldig! Prachtige foto's, geweldige batterijduur. Ook ziet hij er heel mooi uit, ligt fijn in de hand en voelt niet zwaar aan.
Deze telefoon is een aanrader voor iedereen. Ook je Instagram gaat er flink op vooruit door de mooie kwaliteit foto's. Oordopjes voor muziek krijg je er ook bij met aangepaste input.
Wat wil je nog meer? I MEAN?! PERFECT.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Batterij gaat lang mee
  • Mooie foto's
  • Maakt je vrienden jaloers

Minpunten

• Ik kan er niet 24/7 mee bezig zijn (ivm slaap)