BlackBerry Curve 8520 wit

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Claudia1969 14-09-2011
  • Product maand in bezit

6,2
Mijn dochter heeft dit toestel op 3-7-2011 gekocht,en op 19-8-2011 terug naar de winkel omdat de cover langs het scherm helemaal los kwam.Vervolgens op 3-9-2011 weer opgehaald na reparatie.Nu op 14-9-2011 maakt hij een heel raar geluid,als we de batterij verwijderen is het over.Doen we de batterij er weer in,dan krijgen we weer dat geluid.Dit is dus 12 dagen nadat we hem terug gehaalt van de reparatie.Ook krijgen we hem sinds vandaag bijna niet meer ontgrendeld,en werkt de trackpad ook niet meer.Met als gevolg dat me dochter er dus weer niks mee kan doen.Morgenochtend weer terug naar de winkel,en ik ga daar niet weg voor ik een nieuw toestel heb.Dus dat gaat nog lachen worden.

Dean van Kloosterveen 07-06-2011
  • Product maand in bezit

De blackberry curve is een schitterend model, alleen er zitten wel een paar minpuntjes aan. Het internet is niet zo heel snel, behalve met wi-fi is het heel snel. De geluidskwaliteit is niet zo heel goed. Overigens is de trackpad wel heel handig, maar ik heb wel al bij een heleboel mensen gehoord dat die kapot gaat. Als de trackpad kapot is, kan je er niets meer mee. Dat is zonde als je net een 2-jarig abonnement hebt afgesloten.