Nokia 6700 zilver, zwart - Reviews

Dual SIM
Datanetwerk
WCDMA, EDGE, GPRS

Ceeso 05-10-2011
  • Product half jaar in bezit

6,8
In eerste instantie werkte bluetooth niet in de auto. Na een software upgrade was dat verholpen. Vervolgens was na 3 maanden het beelscherm stuk. Dat laten repareren voor € 60,--. Na 3 maanden is het beeldscherm op precies dezelfde plek weer kapot. Waardeloos ding.
Geschreven voor: Nokia 6700 zilver, zwart

Ceeso 24-01-2012

Na aanvankelijk een reparatievoorstel voor € 128 te hebben ontvangen, die ik wijgerde, ontving ik het apparaat alsnog gerepareerd terug.
Zit nu in een beschermhoesje en doet het sindsdien wat je ervan mag verwachten

Valento1 28-08-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb dit toestel meer dan een jaar in gebruik. Het is een zeer degelijk toestel die tegen een stootje kan. verwacht geen iphone mogelijkheden. Voor wie een simpel en degelijk toestel zoekt zonder moedeloos te worden van alle mogelijkheden is dan is dit je ding. Hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. dus de reviews waarbij alles uitvalt. onzin.
Wel is het scherm krasgevoelig. maar dat is bij alle toestellen. Wat ook erg positief is dat de baterij erg lang mee gaat. Soms pas na twee dagen veel bellen opladen.
Geschreven voor: Nokia 6700 zilver, zwart